Bts dan Aoa berjumpa

166 6 0
                                    

Di cafe.......

Jin: jungkook mana nya seolhyun.

Jungkook: ishh hyung ni macam dia pulak nak jumpa seolhyun.

Jin: tak lah aku nk tengok dia macam mana.. aku ni mana lah kenal sangat kumpulan AOA tu.

jungkook: nanti sampai lah tu.. kalau aku tahu dia lambat aku boleh jumpa yerin dulu.

Rap monster: kau ni jungkook nak kahwin masih tak sedar..kau putus je dengan yerin tu.

Jungkook: mwo.. takan!!! Jungkook takan putus dengan yerin.

Jimin: ikut kau lah. Hyung nasihat tak nak dengar.

Jhope: tu dia AOA dah sampai.

AOA: Anyeon AOA imida.

Jungkook: tak payah kenal diri memang kitaorang dah kenal kau.

Seolhyun: issh mulut. Ikut kitaorang lah nak kenal ke tak nak.

Suga: maaf lah.Dia ni memang macam ni. Panas baran. Jemput duduk.

V: mana satu seolhyun.

Seolhyun: saya seolhyun.

V: anyeon V imida. Cantik

Seolhyun: kamsahamida.

Jungkook: seolhyun kau nak ke kahwin ngn aku.

Seolhyun: tak nak lah aku.

Jungkook: kau dengar sini seolhyun sebab omma aku dengan omma kau kawan baik. Aku terpaksa kahwin ngn kau.

Seolhyun: pastu.

Jungkook: so kita kena kahwin jugak.
Aku panggil kau ni supaya berbincang.

Seolhyun: aku tak nak kahwin dengan kau.

Jungkook: kau ingat aku nak sangat ke kahwin dengan kau. Tak ingin lah aku nak kahwin dengan kau...

Seolhyun: kau ingat aku ingin sangat kahwin dengan kau. Memang tak ar.

Jungkook: so disebabkan omma aku ngn omma kau paksa, so kita kena kahwin jugak.

Seolhyun: *senyap.

Jungkook: asal senyap.

Seolhyun: aku tak nak kahwin dengan kau, sebab kau kan dah ada yeojachingu buat apa nak kahwin dengan aku.

Jungkook: kita kena kahwin jugak, sebab aku tak nak omma aku sedih. Lepas kita kahwin kau buat hal kau, aku buat hal aku. Yerin tetap yeojachingu aku.

Seolhyun: ikut kau lah. Aku tak faham nak apa lagi dengan orang tak faham bahasa ni.

Choa: maafkan dia lah. Mulut dia ni jahat sikit.

Suga: tak ape.

AOA: kitaorang nak balik dulu.

jin: awal nya. Tak nak makan dulu ke. Makan lah dulu.

Mina: tak apa lah. Sebab lepas ni kitaorang ada show. Jadi kena balik awal. So bye korang.

Rap monster: bye.

Suga: kau ni dah kenapa jungkook, kau tak boleh ke cakap elok2 sikit dengan dorang.

Jungkook: *senyap.

V: jungkook nanti macam mana kalau lepas kahwin. Mesti huru hara rumah kau. Kau tengok tak di baru jumpa dah gaduh. Tu belum kahwin lagi.

Jungkook: biar lah hyung. Biar padam muka dengan seolhyun tu.

Jimin: jungkook kau berbaik2 lah sikit dengan seolhyun.

Jungkook: tak nak.

Rap monster: dah ar. Jom balik dorm.

Jungkook: hyung balik dulu tau. Jungkook nak pergi jumpa dengan yerin jap.

Jin: issh jungkook ni tak habis nak dating je.

Jungkook: mana ada nak dating. Kitorang nak cakap someting.

Jimin: oke. Pergi lah..

Di dalam talian...

Jungkook: yerin ar oppa nak jumpa jap.

Yerin: nak jumpa tak di tak nak.
Jumpa yerin kat taman. Sebab yerin ada kat taman ni.

Jungkook: oke, nanti oppa sampai.

Tamat talian...

Di taman.......

Jungkook: yerin ar. Apa semua ni.

Yerin: oppa.!!!

Jungkook: orr selama ni kau dah ada boyfriend baru. Kau selama ni kau guna kan aku lah. Kau nak harta aku ke kan. *jawab

Yerin: oppa!! Yerin mintak maaf.

Jungkook: betul kata hyung kau ni memang nak kikis harta aku.

Yerin: mana ada.

Jungkook: aku datang nak jumpa kau. Tapi kau berpeluk dengan lelaki lain. Aku ni tak cukup ke untuk kau.
Dan kau ni sapa ar.

Honbin: aku boyfriend dia. Kenapa.

Jungkook: patutlah. Aku ajaka kau keluar kau kata sibuk lah. Ada hal lah. Kau keluar dengan laki lain. Pandai kau berlakon.

Yerin: maafkan yerin oppa. Yerin buat semua ni sebab oppa selalu tak ada masa dengan yerin, tu lah yerin cari cari laki lain.

Jungkook: yerin kita putus.
Aku dah tak ada hubungan dengan kau lagi. Kau jangan nak jumpa aku lagi. Aku tak nak tengok muka lau lagi. Kau jangan berani nak jumpa aku atau BTS. Faham.

Yerin: oppa!!!!!.

Di dorm bts....

Jin: kenapa ni jungkook balik2 terus masam.

Jungkook: senyap lah hyung.

Suga: tak baik jungkook marah hyung.

Jungkook: jungkook mintak maaf hyung. Sekarang ni kepala jungkook serabut.

Jimin: apa yang buat jungkook serabut.

Jungkook: jungkook dah putus dengan yerin. *nangis.

V: kenapa putus pulak.

Jungkook: dia selama ni dah ada boyfriend baru. Dia nak kikis harta jungkook je. Jungkook apa kurang bagi dia. Jungkook dah bagi cinta,sayang,duit. Tapi*nangis.

Rap monster: sabar lah jungkook. Mungkin yerin tu bukan jodoh jungkook. Kan jungkool ada seolhyun. Kahwin je lah seolhyu tu.
Mana tahu dia boleh buat jungkook jatuh cinta dengan jungkook.

Jungkook: susah hyung. Seolhyun tu jungkook tak kenal. Tak suka.
Macam mana nak suruh jungkook kahwin dengan dia.

Suga: kahwin je jungkook. Dia baik.
Kalau jungkook kahwin dengan seolhyun tu kitaorang sokong.

Jungkook: tapi jungkook masih lagi sayang yerin. Dia cinta pertama jungkook.

V: memang dia cinta pertama jungkook. Tapi tak semestinya cinta pertama kekal. cuba jungkook buka hati untuk orang lain. Mana tahu dia lebih baik dari yerin. Kita tak tau. Hati seseorang kita tak boleh tahu.

Jungkook: jungkook akan cuba kahwin dengan seolhyun.
Tapi jungkook kahwin dengan seolhyun bukan sebab jungkook cinta dia. Tapi untuk lupakan yerin.

Jimin: so jungkook setuju lah.

Jungkook: terpaksa setuju.*sedih.

Jhope: macam ni jungkook yang kita kenal.

Jungkook: hyung jungkook nak balik rumah omma jungkook jap.

Rap monster: oke. Tapi jangan lupa esok kita ada show.

Jungkook: oke hyung. Jungkook balik dulu....

I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.Where stories live. Discover now