След училище се прибирах заедно със Скот и неговия приятел Джош. Джош беше добро момче. Беше приятна компания, с него можеше да се говори всичко. Той ми разправяше за един нов филм, а от време на време и Скот се включваше в темата. Филмът наистина ме беше заинтригувал, даже предложих да ходим да го гледаме петък, но Скот каза, че ще е на фитнес, а след това ще се среща с Матилда. Джош беше съгласен, но Лив също по-късно каза, че е на уроци по математика и ще учи, защото имала класна и всичко се развали с две думи. Обичах да ходя на кино, но когато бяхме много приятели. Тогава наистина ставаше приятно, а само с един приятел толкова не беше забавно. Качихме се на автобуса и потеглихме. Когато слезнахме на нашата спирка, Джош ни направи знак за довиждане ние също му отвърнахме. След това тръгнахме със Скот нагоре по другата посока, имахме да вървим заедно път около 5-10 минути, което на мен ми беше една от любимите части от деня. За тези 5 минути се откъсвах от света, бяхме само аз и него. Това за Скот едва ли много имаше значение, но знаех , че и той харесва компанията ми. А той трудно харесва хора. Винаги има претенции, скоро ми разправяше, че не харесва понякога поведението на Лив. Държала се детински и не говорила на мястото си. Търсеше перфектното. Както винаги. Разделихме се, когато стигнахме моста.
. . .Прибрах се вкъщи и моментално се хвърлих върху леглото си. Направих анализ на деня в мислите си и станах. Измих ръцете си, после се преоблякох и отворих Wi-Fi'то си. Пристигнаха няколко известия, но ги игнорирах. Пуснах една песен от YouTube, подредих стаята си , защото беше като кочина, буквално. Играчките на брат ми по земята, леглото му също не беше оправено, а върху бюрото ми имаше всякакви джунджурии. След като я подредих направих един сандвич, изключих песента на Halsey - Colors и си пуснах сериала Teen Wolf, чийто епизод миналата седмица не бях успяла да гледам заради изпитванията и тестовете.
. . .
После започнах да пиша домашни, колкото и да се правих, че не ме интересува, част от мен все още мислеше, за това което тази вечер ще се случи в къщата на Скот. Тогава телефонът ми звънна. Беше Лив. Вдигнах.
- Веднага си отвори съобщенията момиче !!! - каза тя.
- Какво е станало? - попитах учудено.
- Отвори си съобщенията и ще видиш. Пълна излагация! - отвърна Лив
BẠN ĐANG ĐỌC
Едно Приятелство. Една Любов. Много Тайни.
Lãng mạnБеше октомври. Вън лек дъждец поръсваше. Часът наближаваше 20:00, небето отдавна се бе потъмнило. Въпреки че зимата още не беше дошла, от комините на някои къщи излизаше пушеци. Отправяше се към небето и се сливаше с него. После нищо не оставаше. Ка...