Z pohľadu Simi:
Je mi to jedno nechajte ma tak!! Simona otvor prosím...! Deniz?v duchu som kričala... Láska prosím otvor tie dvere...hovoril Deniz. Vstala som z postele, vlhkou servítkou som si pretrela tvár a otvorila dvere. Necháš nás samých Lussy?popýtal ju Deniz...
Zo zadu som prikývla a tá odišla. Deniz vošiel do mojej izby a ja som zavrela dvere. Viem že som sa správal hrozne prepač mi to.!!
Nemusel si hneď odísť...Bežala som za tebou,kričala a ty si sa ani len neotočil. Aj teba by to nasralo. Viem ale neviem či by som konala ako ty!... Možno nie ale podobne. Tak už sa nehnevaj prosím. Ak spolu nevychádzame nemá to zmysel... Veď spolu vychádzame ale v každom vzťahu su hádky. Otočila som sa tvárou k nemu a povedala mu: ,,Ale nie kôli takým hlúpostiam!"
Už som bola na odchode z izby ale Deniz ma chytil za ruku a obrátil k sebe. ,,Chceš aby sa to takto skončilo??...chceš to?" Pozerala som sa naňho s očami idúcimi do plaču. ,,Hm? tak chceš??" Pustil mi ruku a obidvaja sme už nevydržali ani sekundu a nalepili sme sa na seba. Už mi chýbal jeho dotyk pier. Ľúbim Ťa a prepáč mi to prosím povedala som mu do očí a on ma objal. Čo keby sme si išli zajazdiť?spýtal sa ma Deniz. To je výborný nápad. Vzala som si tašku a išla dolu. Láska idem už dolu! čakám ťa tam!povedala som Denizovi a šla. Tak ako?spýtala sa Lussy Deniza. Je to ok. Už ideme ahoj. Ahojte,si to užite!! Láska si obutá spýtal sa ma Deniz. Áno možme ísť. Deniz si obul topánky a za ruky sme vyšli von spolu. Z vrecka vybral kľúče a posadil ma do jeho auta. Potom nasadol aj on. Tak už si hladná? Áno som veľmi hladná! Ale môžme sa najesť v klube. Dobre tam varia. Keď sme dorazili do klubu išla som za trénerkou. Ahoj Mia prosím mohla by si doniesť koňa Denizovi? Pôjdeme si zajazdiť. Jasné ale volný je iba Bartolomey ostatní už jazdili alebo sú na pastvinách.Bartovi by neuškodilo sa trochu prevetrať...Nebol už von ani nepamätám...teda odkedy zomrel keho majteľ. Hej Bart je super. Diki. Za málo. Pripnem ho o Amberrin box ok? Jasné ja ho osedlám. S Denisom sme išli do reštiky na našom ranči. Sadli sme si. Tak čo si dáš. Počkaj este chvíľu ešte som sa ani nepozrela čo majú. O 5 min.prišiel Edo. (Edo je čašník) No čo si dáte? Ja si dám Kurací perkelt s kolienkami...povedal Deniz.
Ja tiež!usmiala som sa. A na pitie? 2× kofolu bez ľadu. Láska budeš jazdiť na Bartovi☺. Bart je najkrajší kôň v klube. Krásny frizák. Tak ten sa ku mne určite hodí zaškeril sa. Keď nam donesli jedlo začali sme jesť. Dobre tu varia nie? Jasné fajn...ja síce varím lepšie,zaškeril sa Deniz,ale celkom fajn. Po jedle sme sa išli prezliecť do jazdeckých vecí a vybrali sa do boxu. Bola tam aj Mia. Počuj Mia v ktorom boxe máme čistiť Barta? Dajte ho oproti boxu Amberr. Ok. Vzala som Barta a priviazala do Aragornovho boxu lebo bol na pastvine. Tak láska vyčisti Barta. (Deniz vie jazdiť na koni aj ho nauzdiť a nasedlať!) Keď som vyčistila Amberr vzala som si podsedlovku a sedlo. Amberr som nasedlala a potom nauzdila. Nakoniec som jej dala chrániče. My s Amberr už sme. Ok,...Daj nám minútku láska. Deniz uzdil Barta. Ja som zatial išla do kúpeľne a vlasy som si dala do vrkoču aby sa mi zmestila prilba na hlavu. Keď som prišla k boxu vybrala som z tašky zavesenej na boxe bičík a ešte som zbehla do Bartovho boxu pre bičík. Deniz Barta pripravil na jednotku. Vzala som Amberr z boxu dole k jazdiarni a Deniz s Bartom šli za nami. Pri jazdirni sme nasadli a vybrali sme sa na lúku. Najprv sme išli krokom až kým sme dorazili na lúku. Potom sme išli do klusu. Keď sme boli pri rieke zrýchlili sme do cvalu a v cvale sme došli až ku vchodu do lesa. Tam sme išli do kroku a do kopca sme vyšlapali. Hore bola lesná cestička ktorá bola dlhá asi 2 kilometre. S koňmi sme sa rozbehli v cvale do lesa a potom sme išli triskom až na ďalšiu lúku.
Tam sme v cvale došli k drevenej chatke na strome. Zosadli sme a kone sme priviazali k stromu kde bolo dostatok trávy a mohli sa nažrať. S Denizom sme vyšli hore a tam sme obdivovali prírodu. Deniz ma chytil okolo pása a vysadil ma hore na okraj chatky. Začal ma bozkávať a ja som mu jeho bozky opätovala. Po chvíľi sa začínalo zmrákať. Mali by sme už ísť asi bude búrka. Našťastie som poznala presne cetu akou sme prišli ktorou sa dostaneme domov za pol hodinu. Krokom by sme sa na ranč dostali za hodinu ale kone si už dosť oddýchli. Zišli sme dolu a odviazali kone. Najprv som nasadla ja a potom Deniz. Na začiatku sme išli asi 5 min. krokom a potom sme naklusali a hneď nacválali kone. Okolo išiel motorkár a Amberr sa strašne zľakla a rozbehla sa. Bála som sa o ňu ale aj o seba že spadnem. Ale nohami som sa udržala v sedle. Utešovala som ju a dúfala že je v poriadku. Ste v poriadku?
Áno sme! Odpovedala som Denizovi. Našťastie sa Bart až tak nebojí áut ani motoriek. Tak ideme?spýtal sa Deniz. Hej poďme. Chvíľu sme išli krokom kôli Amberr a potom sme nacválali. Znova sme vošli do lesa a tam sme išli triskom celý čas až kým sme neprišli ku kopcu. Blízko bola rieka a tam sme zaniesli kone nech sa napijú a pokračovali sme. Deniz išiel prvý a ja za nim. Dole sme si obzerali ešte prírodu. ,,No čo dáme si preteky?"navrhol Deniz. ,,A myslíš si že ma porazíš? zaškerila som sa" ,,Že váhaš" Okej... Nacválala som Amberr a dali sme sa do trisku. Deniz a Bart boli tesne za nami. Asi 10 min. sme sa obiehali a potom nás chlapi predbehli. No hádam ich nenecháme vyhrať Amberr. Dala som jej holeň a nasadili sme turbo. Predbehli sme ich a pyšne sme dobehli do cieľa. Cieľ bol na konci lúky kde už začínala cestička. Pár sekund za nami došiel Deniz a Bart. No aspoň vidíš kto je lepší...zasmiala som sa. Ale je pravda že naozajstným víťazom je Deniz a Bart lebo Deniz jazdí oveľa kratšie ako ja. Ja jazdím totiž už asi 9 rokov a on 4. Kone už boli unavené tak sme na ranč došli v kroku. Tu bolo krásne počasie...vôbec nevyzeralo že bude pršať,naopak bolo slnečno... Asi nás to už obišlo! Mia: Akurát idem s Leylou na jazdiareň. Môžte aj opláchnuť kone a potom ich zaveďte na pastvinu. Dobre tak si zajazdi. Dik. Pri spodnej stajni sme zosadli z koní a zaviedli ich k kúpeľňovému boxu. Tam sme odsedlali kone a oduzdili a dali im ohlávky. Opláchla som amber a Deniz Barta. Vzali sme ich na pastviny tam sme ich vypustili, dali sme im pamlsok,rozlúčili sme sa a odišli. S Denizom sme ešte išli pomáhať s ostatnými koňmi. Ja idem nakŕmiť kone a ty dones vodu. Okej mám ísť po tú vodu do studne alebo z hadice. Stačí voda z hadice. Okej šéfka...Takže konečne som pridala novú časť. Je síce trochu nudná ale musím sa po dlhom čase dostať do deja. Dúfam že sa páči a budem rada za každý comm💬 a votes🌟
Vaša *TheBestGirl*
ESTÁS LEYENDO
What Is Life Without Love? Nothing!
Novela JuvenilAhojte, som Sima, mám 16 a som zo šialenej rodiny...Veď chápete, keď mám 2 sestry a 2 bratov. Jediné, čo mi dáva zmysel je moja bestka Hailey a môj priateľ Deniz, ktorý je jediný koho milujem viac ako svoj život... No lenže aj dobré vzťahy majú prob...