Poyrazı takım elbiseyle görmekte varmış demek ki sadece Poyraz değil bütün hepsine takım elbise yakışmıştı Poyraz elinde çiçek ve çikolatayla arkasında annesi ve bir adamla içeriye girdiler ay ben heycanlandım sanki beni isticeklerdi o derece Deniz teyze (Öykünün annesi) hemen öne çıkıp ...
''Hoşgeldiniz efendim buyrunuz .'' demişti nazikçe Deniz teyze çok güzel bir kadın Murat abide (Deniz teyzenin kocası) Deniz abla gibi gülerek koltukları göstermişti Poyrazın annesi Semra hanım beni görünce bi yüzü ekşidi neden ooldugunu biliyordum geldiler ve benden büyükler ben oturuyordum he napıyım Ateş sen ameliyatlısın kalmıcaksın dedi kalkarsan bir daha istedigim çikolatayı almazmış o yüzden otur kızım Su
''Hoşgeldiniz kusura bakmayın kalkamıyorum ameliyat geçirdimde o yüzden '' dedim Semra hanım yeni anlamış gibi kafasını yavaşcasallayıp güldü herkes oturunca Ateş yanıma onun yanına Poyraz oturdu Öyküde oturucaktı fakat kahveleri yapmaya gittiler ve ben yine oturuyordum ben kimdim ki zaten dimi Öykü kahvelerle iceriye geldi herkese kahveleri verdikten sonra Poyrazin yanina oturdu Poyraza kıyamadığı ıçin tuzlu kahve vermemiş....
''Sebebi ziyaretimiz belli kızımız ve oğlumuz birbirlerini görmüs begenmisler bizdende kızınız Öykü yeğenim Poyraza istiyoruz''《 nasil kiz istenir bilmiyorum bildigim kadariyla bu sjsjsjjs》vay beee kızı istemislerdi papatyam gidiyodu ya
''Kızımıza soralım diyecegim fakat gözlerinden anlasiliyor he bizede vermek düsüyor verdik gitti '' ay bana biseyler oluyo ben bu kadar kotu olucagimi dusunmuyodum Poyrazla Öykü ayaga kalktilar ve Poyraz Öykünun alnından öptü ve büyüklerin elini öptu erkeklerde tokalastilar sıra bana gelince cektim sarildin ay benim bebegim büyüd de gidiyo ağlamıcagim sakiniz sarilma faslida bitince yüzüklerde takıldı he artık yapıcak birsey yoktu oturup büyüklerin dedikodularini dinledik daha sonra Poyrazlar ayaklaninca bizde kalktik he zaten Deniz ablalarda gidicekti bizimkilerde burada kalicakti Poyrazda gidip gelmisti hep beraber odalara ayrilip yatacagimiz sırada odamın kapısı açıldı Ateş cok masum bakiyordu ilk defa masum bakiyordu yada ben ilk defa öyle göruyordum ben yataga uzandigimda yavasca yanima gelio uzandi ona ihtiyacim vardi onun kokusuyla gözlerimi kapattim.....
Bölüm sonu
Selam millet yb yavas geliyo evet ama fakit buldukca yazmaya calisiyorum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş'in Suyu
Fiksi RemajaHayatında nefret ettiği babasının üvey babası olması mı yoksa öz babasının mirası için Su için Türkiye ye gelmesi mi Su bu durumda napıcak Suyun kardeş bildiği arkadaşları hep yanında dır hayattın da en değer verdiği kişi Ateş peki onla neler yaş...