Anneme daha da çok yaklaşmıştım. Onu özlüyordum. Ben bu hayattan kurtuldum diye yıllar sonra mutlu olmuştum. Yıllar sonra ilk defa yüzüm gülüyordu. İşte şimdi anneme yakınlaştım diye içimi heyecan kaplamıştı. Güzel mis kokulu annem ben geliyorum. Senin biricik kızın Çağla. O pis babam yüzünden oldu her şey eğer o olmasaydı belki de ben mutlu olmayı başarrabilirdim. Belki de her şey daha güzel olabilirdi ama o senin yerine başkasıyla birlikte oldu. Benim paralarımla kumar oynadı. Şimdide aldığı borcu benim üzerime yıkıp hangi cehenneme gittiyse gitti. Anne çok yalnızdım sen olmayınca. Seni özledim, kokunu, gülüşünü, beni sevişini özledim. Seni görmek umuduyla ölümden korkmadım anne bak şimdi hep beraber olucaz ikimiz bir olucaz beni bir daha bırakma anne, bir daha bırakma.
Sımsıkı yumduğum gözlerimi açıtığımda umutlarım paramparça olmuştu. Tuna karşımda durmuş bana bakıyordu. Yattığım yerden kalkıp omuzlarına vurmaya başladım."Neden kurtardın beni? Neden? Bıraksaydında ölseydim. Geberip gitseydim de her şeyden herkesten kurtulsaydım."
Bileklerimden tutup durdurmaya çalışınca daha fazla kendimi zorlamayıp olduğum yere çöktüm. Göz yaşlarımla birlikte hıçkırıklarımda şiddetlenince başımı diz kapaklarıma koyup acılarımı dökmeye başladım.
"Sadece ölmeni istemedim"
"Ben istiyorum ölmek. Ben sana beni kurtar mı dedim? Söylesene! Benden uzak dur artık senin yüzünden anneme biraz daha uzaklaştım. Oysa ben annemin yanına gideceğim diye ne kadar çok sevinmiştim. Şimdi ise.."
Tuna da yanıma oturup bana bakmaya başladı. Ne yapacağını şaşırmış olmalı ki bir bana deymek için elini uzatıyor sonrada geri çekiyor. Bende dayanamayıp onun omzuna başımı koydum. Sessizce gözyaşlarımı dökerken nasıl olduğumu sorup durdu. Onun sorularına cevap vermeyip sadece ağladım. Kısa bir süre sonra toparlanıp ayağa kalktım. Bileleğimden tutup gitmemi engelledi.
"Ben bırakırım seni"
Yorgun olduğum için itiraz etmeyip arabaya geçtim. Uzattığı tişörte bakıp ne yapmaya çalıştığını anlamayınca soru sorarmış gibi bakmaya başladım.
"O koca memelerini artık benden başkası göremez "
Başıyla göğüslerimi işaret edince beyaz giyindiğim için kendime kızıyordum. Uzattığı tişörtü üzerime tuttum.
"Benim göğüslerim o kadar kocaman değil bir kere şimdi dışarı çıkta üzerimi giyiniyim"
O arabadan çıkınca ışık hızıyla kendi kıyafetimi çıkarıp Tuna nın kisini giydim. Geri Tuna arabaya geldiğinde yarım ağız gülüyordu.Arabayı çalıştırırken utancımdan koltuğa sinip yüzüne bakmamaya çalıştım. Arabayı hızlı sürdüğü için 10 dakikaya kliniğe gelmiştik. Arabadan hızla inip kliniğe girdim. Arkamdan Tuna nın da geldiğini görünce ne var bakışı attım.
"Bu gün senin yüzünden bende ölüyordum bilmem farkında mısın?"
"Benim yüzümden düşmüş olabilirsin ama yüzme bildiğin için ölmen imkansızdı."
" Neyse boşver bu gün konuşamadık yarın konuşuruz"
Bu adam benden ne istiyor acaba bu gün olanları ne ara unuttu? Bence bu adamın kafasında bir sorun var!
"Unuttun galiba bu gün hiç istemesem de hayatımı kurtardın."
"Biliyorum ama senin yardımına ihtiyacım var"
"Nasıl yani?"
"Yarın anlatırım"
O arabasına giderken bende dükkanı kapatıp rahatsız edici koltuğuma uzandım. Bu gün olan utanç verici olayı düşünmeden edemedim. Benim göğüslerim o kadar büyük müydü? Bence yaşıma göre gayet iyiydi. Tuna nın gözlerinde sorun var bence ya da beni sinir etmek ve utandırmak için söyledi. Gayette başarılı oldu. O olayı hatırladıkça başıma vurup durdum. Anlaşılan bana bu gün uyku haramdı. Bilgisayardan film izlemeye karar verince film aramaya başladım. Karşıma kore bi film çıkınca izlemeye başladım. Kız ilk başlarda çirkin olsa da sonradan güzelleşmeye başlıyordu. Benimde aklıma liseli yıllarım gelince ne kadar çirkin olduğumu düşündüm. Ama o zamanlar bir arkadaşım vardı yani. Semih benim hep yanımda olmuştu bana bulaşanları iyi benzetiyordu. Kızlarıysa ben bi güzel dövüyordum. O sıralar çok iyi dövüşürdüm. O sıralar kutsa gidiyordum ama babamın zoruyla bırakıp gündeliğe gitmeye başladım. Biriktirdiğim paraylada gençliğe uyup dövme yaptırmıştım. Pişman değilim ama keşke o parayı başka yerde kullansaymışım dediğim günler olmuştu.
Telefonumun sesiyle derin düşüncelerimden kurtulup telefonu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sözleşme
Chick-LitMutluluk benim için çok uzaklardaydı. Annemin ölümünden sonra benim için Mutluluk denen bir kelime hayatıma ebediyen uğramadı. Benim için adece hasrat,hüzün kalmıştı. Şuan tanımadığım bir adamla birlikte kalıyordum sırf şerefsiz babamın borcu yüzünd...