Baş belası dediğim kızın adı Gözde lise yıllarımda beni neşelendiren kız ne kadar okul tam bir cehennem gibi gelsede orayı bir parti kadar eğlenebileceğim bir yere dönüştürür . Bana neden kötü kız derler?
Ben dakikasında hatta salisesinde patlayacak bir bomba gibiyim kavga etmeye meyilli biri.
Bu okula geçen sene geldim izmirden. İzmiri bırakıp şu koca şehire gelmek tam bir cehennem gibi oldu. Neden geldiğimi açıklayayım İzmir'deki okuldan atıldım neden mi? Çünkü eylül denilen kız yani okulun havalı kızı gibi görünmeye çalışan gerizekalı bana sataşınca okulda büyük bir kavga oldu bense okuldan atıldım aslında özel okul olduğu için atıldım sayılmam ailem İstanbul'a döneceğimizi söylediğinde sevinmiştim aslında . Sonra okula geldiğimde bir belaya bulaştığımı farkettim adı irem bu kız okulun belalısıymış ben Yen'i olduğum için üstüme yürümüştü ben yumruğu çaktığımda bana kötü kız demeye başlamışlardı bundan hoşlanmamıştım aileme haber gittiğinde 2 günlük oda hapsi almıştım tam vazgeçtim derken Gözde ile tanıştım ve günlük tutmaya başladım bu sene Senem LİSE BİTİYOR. 12. Sınıf son sene ama daha seneye Yen'i başladık bugün okulun ilk günü sabah bir mesaj sesiyle uyandım geçen sene bana bulaşan basketbol takım kaptanı Bora bu çocuk benden hala ne istiyor basketbol topunu kafasına yemesi yetmemiş galiba . Zengin züppe aslında bizde zenginiz ama ben öyle hava atan tiplerden değilim herhangi bir grubumda yok siyah renginin tanımı olabilirim belki.