Vasilița se plimbă cu cea mai bună prietenă a ei Nina prin coridorul "luminos" și "larg". Acestea turbează ca două nebune. Mulți când le văd se prefac că nu le cunosc.
Jimin se apropie de profesoara de engleză.
- Hello! Eigo teacher! Pleasu helpu me! I wantu to speaku romanyan witsu Vasilita.
- Wait. I think you want to say English teacher, right?
- Yes!
- Sure! Why not? I will teach you romanian!
- Thank you, teacher!
Jimin îi zâmbeste sexy profesoarei și aceasta rămâne înțepenită ca și cum l-o văzut pe Justin Bieber.
Jimin stă și se chinuie să citească în limba română, dar în zadar. Se duce la cantină să ia un măr și o vede pe Vasilița cu sarmalele ei. Acesta se apropie de ea.
-Hello!
-Hello!
- I wantsu to say to you gomenasai.
- Go biși di aiși! O trimite Vasilița pe Jimin.
- I like you very muchi! You are very beautifulu! Please be my girlfriend!
Vasilița se uită cu o față de extraterestru la el. (Mai pe scurt lu Vasilița nu-i place de dânsu. Ei îi plac mai mult băieții cu tenul bronzat din satul ei.) Vasilița tare "umnaia" îi raspunde lui în engleză.
- Biși! Go please de la mine! You are very prost! I'm very spărietă! Bai bai!
- I like you girl! You are the sexiest girl ever!
- Go biși di aiși!
Vasilița se enervează și aruncă cu sarmale in dânsu.
-Sorry, Vasilita!
-Biși, poka!
Vasilița fuge de la dansu și o sună pe mă-sa.
- Alio, mam! El iar mo urmărit! Da, da eu m-am apărat! Am aruncat cu sarmale în dânsu! Și dibil îi! Mo zăcălibit! Ladna hai paka, mamâcika!
Jimin stă îngândurat la cantină și dă de laptele a lu Vasilița care l-a uitat pe masă.....To be continued.