Το ζευγάρι κοιμόταν και την ίδια ώρα που ο αστυνομικός είχε καλέσει τότε τον Γιάννη τον ξανά καλεί και του λέει αναστατωμένα οτι έχει γίνει περιστατικό για βιασμό τρια στενά πιο πάνω και του λέει να τον συναντήσει στο συμβάν.
Λέει στην Εμμανουέλα οτι άκουσε απ' τον αστυνομικό και λέει στον Γιάννη <<Θα έρθω μαζι σου!>> έτοιμος να φύγει ο Γιάννης της λέει <<Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα>> και αποφασιστικά του λέει η Εμμανουέλα <<Δε με νοιάζει είπα θα έρθω χωρίς δεύτερη κουβέντα>>.
Φτάνουν στο συμβάν,εντοπίζουν τον αστυνομικό και ρωτάει τι έγινε ακριβώς και αν έχει επιπλέον πληροφορίες όμως ο αστυνομικός λέει οτι ακόμη δεν υπάρχει κάτι που θα βοηθήσει.<<Το θύμα είναι νεκρό>> λέει λυπημένα ο αστυνομικός...
Την ίδια ακριβώς στιγμή ένας πυροβολισμός ακούγεται και ο αστυνομικός με τον Γιάννη τρέχουν προς τον θόρυβο ταυτόχρονα άκουγαν <<ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΗΓΕ!ΡΙΞΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΣΚΑΕΙ!>>
Μια σιγουριά ένιωθε ο Γιάννης οτι αυτός ήταν ο βιαστής της κοπέλας του και πίστευε οτι κάποιο παιχνίδι έπαιζε ο άντρας αυτός και το παιχνίδι το οποίο έπαιζε ήξερε καλά πως να το χειριστεί...
Ο άντρας αυτός εξαφανίστηκε και έτσι λοιπόν ο Γιάννης με την Εμμανουέλα γυρνούν στο σπίτι τους.Όταν άνοιξαν την πόρτα τα βρήκαν άνω κάτω όλα και ειδοποίησαν τον αστυνομικό να έρθει από εκεί μήπως έβρισκε στοιχεία...
Ο αστυνομικός όμως δε μπορούσε να έρθει γιατί βρισκόταν στην καταδίωξη αυτού του άντρα μαζί με άλλες μονάδες.
Ο Γιάννης απόρησε.Ποιος τα έκανε τότε άνω κάτω απ' την στιγμή που κυνηγούσαν τον άγνωστο άντρα;
ESTÁS LEYENDO
Ο βιασμός της κοπέλας μου
Misterio / SuspensoΈνα πολύ παθιασμένο ζευγάρι ο Γιάννης και η Εμμανουέλα ζούν τα τελευταία 7 χρόνια μαζι ώσπου ο Γιάννης όταν γυρνάει στο σπίτι αντικρίζει ένα περιστατικό και ραγδαίες εξελίξεις επικρατούν στην πορεία...