Part 14

35.7K 197 6
                                    

Aku tengok Mellisa ni macam pelik je. Tadi bukan main lagi masam mencuka bila Abang Hafiz taknak makan masakan dia tapi sekarang dah macam badut kat sarkis dah , senyum je.

Apa kena ntah ?

Mengantuk la pulak bila dah makan malam ni. Nak tidur awal lagi. Kang Tuan Rumah nak apa- apa kena bangun lagi. 

" Asyik menguap je Mia.. pergi la tidur. Mak Mah ada kat dapur nie je. Pergi la rehat." Tegur Mak Mah.

" Mak Mah kacau air ni untuk sapa ? " Aku terpandang seteko air teh yang dibuat Mak Mah.

" Puan Mel " balas Mak Mah

Ting ! Otak jahatku merancang sesuatu.

" Meh la Mia tolong Mak Mah " kataku setelah mendapatkan sesuatu dikabinet .

" Elok lah. Mak Mah nak guna tandas ni. Mia tolong yee.. " meleret suara orang tua tu mintak tolong.

Aku tersenyum. Mangsa dah masuk perangkap.

Tiga biji ubat tidur aku masukkan ke dalam teko tersebut. Mintak-mintak rancangan aku berjaya. Hahahaa

Minuman Mellisa , Mak Mah yang hantar ke depan. Sebab memang kerja dia. Dia rapat sikit dengan minah tu.

Dan tidak aku sangka sekali yang Mak Mah juga turut minum air tu. wahh senanglah kerja aku kali. Tak sampai setengah jam , Mellisa dah naik ke bilik. Mak Mah pun sama. Mengantuk sangat la tu.

Dah pukul 11 malam dah tapi muka Abang Hafiz pun aku tak nampak lagi. Takpe aku tetap nak tunggu Abang Hafiz. Aku nak goda dia habis-habisan.

Deruman kereta mula kedengaran. Aku melangkah ke pintu dan wajah keletihan Abang Hafiz mula kelihatan.

" Biyyyy.... " suara aku manjakan. Tetiba terasa nak panggil 'biy'.

" Mana Mellisa ? " Tegur Abang Hafiz dimuka pintu.

" Ehh tak sangka pulak tetiba Abang cari dia. Selama ni tak kesah pun " mood aku sudah berubah. Baru je nak bermanja tetiba sebut nama Mellisa. Abang Hafiz masuk kedalam dan mengunci pintu.

" Mestilah kena cari. Dia kan isteri kesayangan Abang " Abang Hafiz tersenyum sambil memandangku. Aku tersentap. Selama ni aku cuma mainan dia ? Jap. Aku sayang dia dan aku nak harta dia. Tapi lepas aku dapat harta dia , aku nak tinggalkan dia ke ? Tapi memang sejak dulu lagi aku memang hamba seks dia je. Aku kena akui tu. Bila terasa airmata mula bergenang , terus aku berjalan untuk ke bilikku. Tak betah melihat senyumannya.

Muka terus aku benamkan ke bantal. Aku teresak. Aku silap kerana menganggap Abang Hafiz sayang aku. Aku tak sepatutnya berharap. Hampir 15 minit aku melayan perasaan. Dia cinta pertama ku. Takkan semudah tu aku nak lupakan dia.

" Sayangg..  Dont cry. Abang gurau je tadi. " Tangan kasarnya mengelus perlahan kepala ku yang masih beralas. Tangannya aku tepis. Entah sejak bila entah dia menyibuk kat sini.

" Pergilah cari bini kesayangan awak tu "

Dan suasana pun sunyi.Tetapi aku dapat rasakan satu tubuh menindihi aku dari belakang. Berat tapi selesa. Hangat. Selamat.

" Ni bini kesayangan Abang ni. Nak cari mana lagi kalau dah ada kat sini. " Nafasnya terasa dileherku. Makin kuat tangisan aku. Aku tahu semua ni hanya lakonan dia. Dia cuma perlukan layanan aku je.

" Miaa , tak percayakan Abang ? " Tubuhku dipalingkan menghadapnya. Airmataku diseka.

" Abang cuma taknak Mellisa tahu hubungan kita ni lagi. Belum masanya lagi. Abang takut Mellisa nampak kita mesra-mesra. Nanti rosak la rancangan Abang nak ... " kata-kata Abang Hafiz terhenti. Aku memandang mukanya menanti dia menghabiskan ayatnya.  Dia memandang mataku dan bibirnya mula menjilat bibirku.

Aku menahan tubuhnya dari terus terleka. " Cakap lah rancangan ape ? " gesaku.

" Nantilah " dia bangun dan mahu keluar.

" Abangg , Mia nak pishanggg " Terus dia berpaling menghadapku.

" Nak makan pishang tapi kulit dia taknak buka " Aku tergelak manja. Lantas aku menghampirinya dah membuka seluar jeans yang dipakainya. Nak pishang kena buka kulit. Baru boleh makan. Dan aku mula menghisap batangnya dengan rakus. Aku kegersangan apatah lagi tadi ketika dia menindihiku batangnya mengesel-gesel di bahagian sensetifku.

" Mia , bilik ni sempit lah nak buat projek. Jom ... "

" Pergi mana ? "

Tetapi dia tidak memberi sebarang jawapan.Seluarnya dibuka dan tuala mandiku diambil dan dibaluti ke tubuhnya. Tanganku ditarik . Aku hanya mengikut. Nasib sayang Abang Hensem ni.




*Ehh Abang Hafiz ajak pergi mane tu ? Kalau dapat vote 20 dan keatas , sy akan update esok. Kalau tak cukup tnggu lagi tiga hari. :P

Aku awek tudungWhere stories live. Discover now