part 13......

88 7 0
                                    


Jungkook: *tepis tangan seolhyun,
Kau kenapa ar bela sangat taeO tu. Dia sapa bagi kau.

Seolhyun: dia tak ada sapa2 bagi aku. Aku ngn taeO cuma kawan je tak lebih. So harap kau faham.

Jungkook: kau kata kawan macam tu, kawan apa yang paksa bercerai tu. Itu bukan kawan tapi musuh.

Seolhyun: kenapa. Kau cemburu ke kalau taeO suka aku.

Jungkook: ya ,,, aku cemburu. Puas kau dengar. Dah jom balik.*tarik tangan seolhyun.

Seolhyun: *tepis tangan jungkook, aku boleh jalan sendiri,  tak perlu nak pegang tangan aku. *masuk dalan kereta.

Di dalam kereta...............

Jungkook: asal senyap, kau marah aku ke.

Seolhyun: buat apa nak marah kau.

Jungkook: aku mintak maaf. Aku tak sengaja marah kau tk di.

Seolhyun: buat apa kau mintak maaf kat aku, baik kau mintak maaf kat taeO..

Jungkook: kau ni taeO taeO taeO, tak ada nama lain ke kau nak sebut. Aku benci dengan nama taeO.

Seolhyun: susah sangat ke kau nak mintak maaf dekat taeO, kau yang pukul taeO.

Jungkook: aku kata tak nak tak nak lh. Kau tak faham bahasa ke. Kau tak dengar ke apa yang taeO cakap takdi dia paksa aku ceraikan kau.

Seolhyun: so ceraikan lah aku. Susah ke.

Jungkook: *marah, kau tak faham ke perasaan aku. Aku tak nak lepaskan kau pada sapa2 pun. Kau milik aku. Aku bukan senang2 nak bagi kau orang lain.

Seolhyun: tapi aku tak suka kau. Dan kau tak suka aku. Buat apa nak terus kan semua ni sedang kita berdua tak rasa cinta antara satu sama lain.

Jungkook: *senyap.

Seolhyun: asal senyap. Cakap lah.

Jungkook: aku kata diam kan.

Seolhyun: ikut kau lah jungkook. Aku malas lah nak caka ngn kau.*tidur.

15 minute kemudian.....

Jungkook: *kejutkan seolhyun. Seolhyun bangun kita dah sampai rumah . Bangun lah.

Seolhyun: *still tak bangun.

Jungkook: kau ni susah betul nak bangunkan kau. Kau ni tidur mati ke. Terpaksa lah aku angkat kau.*angkat seolhyun.

Di rumah seolhyun dan jungkook.

Sekarang ni jungkook dan seolhyun duduk rumah sendiri. Author dah tak buat rumah omma. So mungkin jarang author akan buat rumah omma. Balik kepada cerita.

Jungkook: *letak seolhyun di katil.
Berat jugak kau kan seolhyun. *senyum, usap kepala seolhyun.
Seolhyun aku mintak maaf sangat2 sbb selalu marah kau. Aku tak boleh kawal kemarahan aku semenjak yerin curang dengan aku. Kau tak faham perasaan aku seolhyun, hati aku sakita sangat kau dengan taeO rapat. Aku tak nak suatu hari nanti kau tinggalkan aku. Aku dah sayangkan kau seolhyun, aku dah mula cintakan kau seolhyun, tapi susah aku nak luahkan kat kau. Aku tak nak ceraikan walau apa pun terjadi. Seolhyun aku tahu susah kau nak suka dan cintakan aku. Tapi aku akan selalu tunggu kau. Tapi hati aku kata kau sayangkan aku. Aku yakin suatu hari nanti kau dan aku akan bahagia. I love you seolhyun.*cium dahi seolhyun....

TBC..............
Sorry kalau author lambat update. Author tak ada idea sangat. Thank you so much kepada sesiapa yang baca cerita author ni. Kalau sesiapa yang tak suka baca cerita author tak ape, author tak paksa pun. Author buat cerita ni untuk sesiapa yang nak baca. Kalau best komen dan vote tau.

Nanti author akan update lagi. Tunggu chapter seterusnya....bye.

I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.Where stories live. Discover now