part 14.......

74 7 0
                                    


Pagi..........

Seolhyun: *terkejut. Macam mana aku boleh tidur dalam bilik. Tak silap semalam aku tidur dalam kereta jungkook. Tak kesah lah. *turun tangga dan pergi ke dapur.

Jungkook: lena kau tidur.

Seolhyun: lena lah jugak. Jungkook aku nak tanya kau ke angkat aku semalam.

Jungkook: tak lah pak cik kebun, aku lah yang angkat kau. Sapa lagi yang nak angkat kau.

Seolhyun: orr. Gomawo sebab kau angkat aku semalam.

Jungkook: memang tanggungjawab aku pun. Aku kan suami kau.

Seolhyun: ye lh tu. Kau ni kadang2 baik kadang jahat.

Jungkook: kau cakap apa, aku tak dengar.

Seolhyun: tak ada lah. Aku cakap kau baik.

Jungkook: memang aku baik pun. Kau tak tahu lagi ke.

Seolhyun: perasaan.

Jungkook: tu aku masakan kau sup rumpai dan stew kimchi kat kau. Kau makanlah.

Seolhyun: semua ni. Banyaknya. Ye ke kau masak.

Jungkook: aku yang masak. Kau ingat lelaki tak pandai masak.

Seolhyun: oke, aku makan. *rasa.
Sedap jugak kau masak.

Jungkook: *senyum. Seolhyun lepas kau makan nanti aku nak ajak kau keluar. Kau nk tak.

Seolhyun: keluar pergi mana.

Jungkook: adalah kau ikut je. Aku nak tebus kesalahan aku dengan ajak kau keluar.

Seolhyun: kau buat salah apa.

Jungkook: aku marah kau kat dalam kereta semalam.

Seolhyun: aku tak kesah lah. Aku tak ambik hati pun.

Jungkook: tak ape. Sekarang ni kau dah siap kan makan, so pergi siap aku tunggu kau kat dalan kereta.

Seolhyun: oke.*pergi ke bilik untuk tukar baju. Baju ni je lah. Tak kesah lah.

30 minute kemudian......

Jungkook: lama kau siap. Kau ingat aku ni tunggu kayu nak tunggu kau lama2.

Seolhyun: ishh kau ni. kau yang ajak aku,pastu nak marah pulak. Baik tak payah pergi.

Jungkook: dah2, masuk cepat.

Di dalam kereta......

I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.Where stories live. Discover now