Di dalam kereta.....Jungkook: aku tak faham lah kenapa taeO tu suka kacau kau sangat ar.
Seolhyun: nak buat macam mana. Dia suka aku kut.
Jungkook: aku tak suka lah cara dia layan kau. Dia suka buat aku sakit hati.
Seolhyun: relaks lh, aku tak akan jatuh cinta dengan si taeO tu.
Jungkook: tapi kenapa hati aku kata kau akan tinggalkan aku.
Seolhyun: jungkook walaupun aku tak cintakan kau, aku tak kan curang belakang suami.
Jungkook: seolhyun kenapa kau susah sangat cintakan aku.
Seolhyun: macam mana aku nak cintakan kan kau kalau aku tak rasa cinta. Aku susah nk cinta kan kau.
Jungkook: kau dengar sini seolhyun, aku akan mengaku dekat kau sekarang, so kau dengar apa yang aku kata.*hembus nafas.
Seolhyun: oke. Kau nak cakap apa.
Jungkook: seolhyun dari pertama kali kita kahwin aku dah mula suka, sayang, cintakan kau. Selepas aku putus dengan yerin baru aku sedar aku dah mula cintakan kau. Aku nk kau jadi isteri aku yang betul2 sayangkan aku.
Seolhyun: jungkook aku tahu perasaan kau. Aku tak boleh cintakan kau. Aku tak patut jadi isteri kau. Yang patut yang jadi isteri kau yerin bukan aku. Yerin betul2 sayangkan kau. Dia nak kau lagi. Aku tak nak ganggu kebahagian kau. Aku tak nak cinta kau. Sbb kalau aku dah mula cintakan kau, mungkin susah untuk aku lepaskan kau.....
Jungkook: *kecewa. Seolhyun stop lah sebut pasal yerin. Aku tak suka. yerin tu biar mampus lah. Aku tak cintakan yerin dah. Aku sayangkan kau seolhyun.
Seolhyun: kalau aku cintakan kau nanti yerin. Aku tak nak kata jadi perampas. Kalau kau nk balik pada yerin balik aku tak kesah.
Jungkook: aku tak akan balik pada yerin balik. So kau jangan paksa aku boleh tak. Aku akan tunggu kau walau lama. I love you.
Seolhyun: *terkejut. Kenapa aku berdebar setiap kali ayat tu keluar dari mulut jungkook. Adakah aku dah mula sayangkan jungkook. NO!!! Aku tak akan jatuh cinta dengan jungkook walau apa pun yang terjadi.
Jungkook: kenapa, kau suka dengar aku sebut I love you kat kau. Kalau kau nak dengar lagi bagi tahu aku.*senyum.
Seolhyun: kau ni perasaan betul lah.*malu.
Jungkook: malu pulak.
Seolhyun: ishh jalan bawak lah kereta cepat sikit. *malu.
Jungkook: baiklah tuan puteri.
Di rumah.....
Jungkook terus rebah badan di sofa sambil tengok tv.
Jungkook: seolhyun buat air untuk aku.
Seolhyun: buat lh sendiri. Kan ada kaki.
Jungkook: tolong lah buat untuk aku. Kalau tak.
Seolhyun: kalau tak apa.
Jungkook: *bangun terus pergi ke arah seolhyun,
Seolhyun: kau nak buat apa ni jungkook. Jangan dekat aku kata.
Jungkook: kau kata kau tak nak buatkan, so ni hadiah dia.*cium bibir seolhyun.
Seolhyun: *terbeliat mata seolhyun, tolak jungkook. Apa ni kau jungkook, suka hati kau je nak cium orang.
Jungkook: tak salah kan aku nak cium kau. Siapa suruh tak buatkan aku air. So padan muka.
Seolhyun:*malu. Ishh kau ni. Ye aku buat air untuk kau.
Jungkook: macam tu lah.
Seolhyun: apa2 je lah.
Jungkook: ishh tak ada citew best pulak hari ni. Nk tengk citew apa ar.
Seolhyun: *letak air di depan jungkook. Kalau tak ada citew tutup lah.
Jungkook: biar aku lah, *minum air.
Seolhyun: macam mana sedap.
Jungkook: no bad.
Seolhyun: aku tanya betul2 kan.
Jungkook: ye, aku kata betul2 lah tu. Boleh tahan. *nah gelas.
Seolhyun: *tergelincir dan jatuh.
Auchh sakitnya.Jungkook: kenapa ni, macam mana boleh jatuh gelas ni.
Seolhyun: kau tu yang tak bagi betul2.
Jungkook: nak salahkan aku pulak. Kau tu yang tak pegang gelas betul2. Mari sini aku tengok tangan kau. *ambik ubat dan sapu pada jari seolhyun.
Seolhyun: *senyum.
Jungkook: asal senyum, kau ni sakit masih lagi nak senyum. Lain kali hati2 boleh tak. Jangan buat aku risau.
Seolhyun: kenapa pulak, tangan aku yang sakit kenapa kau yang nak risau.
Jungkook: ye lah. Aku tak nak orang yang aku sayang sakit. So hati2.
Seolhyun: *senyum. Sorry.
Jungkook: tak ape lh. Dah aku dah letak ubat so kau pergi rehat dulu.
Seolhyun: tapi gelas pecah ni macam mana.
Jungkook: tak ape, kau pergi rehat, biar aku kemas.
Seolhyun: gomawo jungkook.
Jungkook: *senyum
TBC........
Ni author dh update part 16, so harap korang enjoy baca citew author. Sorry kalau kurang best atau pendek tapi author akan buat semampu atuhor. Author kurang idea. Kalau best komen dan vote tau.Nnti author update lagi chpter yang seterusnya. So tunggu. Bye.
YOU ARE READING
I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.
RomanceKisah 2 orang idol dipaksa kahwin oleh omma masing2. Tetapi masing2 tidak menyukai satu sama lain. Sejak perkahwinan jungkook dan seolhyun mula timbul perasaan dan suka pada satu sama lain. Tetapi ada halangan sejak mereka kahwin. Bolehkan hidup seo...