Yatağından zorla kalkıp koşarak banyoya gitti. Lavaboya eğilip kusmaya başladı akşam sehun a uyup çok fazla içmişti. İçinden sehun a lanet okurken banyodan çıktı salona gitti. Her yerde pizza kutuları boş içki şişeleri ve yerde camış gibi yatan sehun ile kai vardı. Göz devirip yanlarına gitti. Sehun a tekme attı. Sehun acıyla inleyerek uyandı aşağıdan başında dikilmiş dev e baktı. Bi hayli kızgın gözüküyordu.
Sehun:Ne vuruyorsun kıymetli popoma!!
Agh başım da çatlıyor zaten!Sinirle tekrar sehun a baktı işaret diliyle evi toplayıp cafe ye gelmelerini söyledi.
Odasına gidip üstüne siyah bluz altına kot dar pantolon giyip evden çıktı.Cafe ye gitti.
18 yaşından beri burayı işletiyordu. Kore nin gözde mekanlarından dı iyi iş yapardı. 1 yıl arayla önce sehunla sonra kaiyle tanışmıştı. Adeta ailesi olmuştu birbirlerine kol kanat germişlerdi. Cafe nin sahibi Chanyeol du geceleri cafe nin altında bar iş yapmaya başlardı barı sehun işletirdi kai ise dj lik yapardı.Cafe nin üst katında ki odasına çıktı.
Koltuğuna oturup cafe nin eksikleriyle ilgili listeyi eline aldı. Alışveriş e gitmesi için Kyungsoo yu odasına çağırdı. 1 yıldır burada garson olarak çalışıyordu. Sehun ile de onunlada iyi anlaşırdı. Ama sanki 40 yıllık düşmanlarmış gibi kai ile sürekli atışıyorlar kavga ediyorlardı.
Kyungsoo odasına geldiğinde gülümsedi elindeki listeyi ona verdi. İşaret diliyle alışveriş e çıkmasını söyledi.
Kyungsoo odadan çıktıktan sonra öküz gibi sehun içeri girdi.Sehun:Dostum senin için çok başarılı bir doktor buldum. Biliyorum inat ediyorsun konuşmak istemiyorsun ama bizim için bi kere gidemez misin? Sevmezsen artık zorlamayacağız gerçekten.
Yavru köpek olmaya çalışırken özürlü olan sehun a baktı.
Biraz düşündükten sonra sehun un teklifini kabul etti.
Seans yarın saat 14:00 daydı.Sehun: Psikiyatristin adı Byun Baekhyun. Pişman olmayacaksın chanie çok övüyorlar kırmadığın için saol
Gülümseyip odadan çıkan sehun un arkasından baktı. Gitmek istemiyordu ama bir kere söz vermişti gidecekti. Hiç bir şeyin değişmeyeceğine emindi. 1 saat kadar odasında Cafe nin işleriyle ilgilendikten sonra aşağı indi.
Cafe nin mutfağına girdi. Girmesiyle birlikte yerde kahkaha atarak karnını tutan sehun ve kai nin sırtına atlayıp saçını yolan kyunsoo yu görmesiyle şok oldu.Kyungsoo: Seni aptal kara çocuk seni geberteceğim. O bok rengi yüzünü yolacağım aptal
Kai: Hey in sırtımdan Bücür! Aghh ayrıca saçlarımı yolmayı bırak!
Onların kavgasını izlerken kendine engel olamayıp gülüyordu. Acaba kai yine ne yapmıştı da kyungsoo yu sinirlendirmişti.Kyungsoo onları izleyip gülme krizine giren Sehun ve Chanyeol u görünce kendine çeki düzen verip sırtından indi. Hala öldürücü bakışları kai nin üzerindeydi. Kai ise saç diplerinin acısından yüzünü ekşitmişti. Başını ovalarken Chan e baktı.
Kai: hey chan bunu kovmayı düşünüyor musun sonuçta ben de buraya ortağım patrona böyle yapması ne kadar doğru
Kyungsoo kızgın bi şekilde kai ye bakmaya devam etti.
Sehun: Ayy gözümden yaş geldi . Sen sürekli kyungsoo ile uğraşıp ona kısa dersen onunla dalga geçersen suçlu sen olursun jongin
Chanyeol Sehun u onaylar şekilde kafasını salladı. Gülerek sehun ile mutfaktan çıktılar.
Sehun:Dostum ben gidiyorum akşama doğru gelirim
Göz devirir yine kim bilir kimi altına alacak diye düşünür.
Cafe den çıkıp arabasına biner.
Barın açılacağı saate kadar alışveriş yapar.
Barın açılma saatine cafe ye gelir tahmin ettiği gibi sehun yoktur ve büyük ihtimalle anca yarın akşama doğru gelir. Bar yavaş yavaş dolmaya başlar kyungsoo sabah cafe de garson akşam da bar de barmenlik yapıyordur.
Kai dj lik bölümüne geçmiş kontrolleri yapmaya başlar. Barmenin önündeki sandalyeye oturur....SEHUN'UN AĞZINDAN
Cafe den çıktıktan sonra başka bir bara gittim. Hem içiyor hem de yanımda oturan çocuğu inceliyordum bir erkek için oldukça güzeldi. Bugün altıma alacağım kişi kesinlikle o olmalıydı. Sarhoş olmaya başlamıştım onun da benden farksız bi hali yoktu.
Ona biraz yaklaştım kulağına eğilip komik şeyler anlatıyordum.Adının Luhan olduğunu öğrendiğim çocuk da gülerek karşılık veriyordu. Gülümsemesine dayanamayıp kucağıma aldım dudaklarına yapıştım. Başta şok olmuş bir şekilde yüzüme bakıyordu sonra ellerini boynuma dolayıp karşılık verdi. Alt dudağını sömürmeye başladım. Rahat durmayıp sürtünüyordu. Onu burada becermek istemiyordum. Geri çekilip ayağa kalktım elinden tutup peşimden sürükledim arabamı bir türlü açamamıştım.
Luhan a komik gelmiş olmalı ki kahkaha atıyordu. Gülmeye başladım. Yoldan taksi çevirip **** otel'e gitmesini söyledim.
Taksi durduğunda luhan ile zar zor taksiden inip otel e girdik bir tane oda alıp odaya çıktık. Kapıyı kapatıp tekrar luhan ın dudaklarına yapıştım. Üstündekilerden kurtulup yatağa yatırdım üstüne çıktım boynuna izler bırakmaya başladım. İnlemesi onu daha çok istememe sebep oluyordu. Kendi üstümü çıkarıp tekrar boynuna yöneldim
Daha fazla oyalanmadan içine girdim acıyla çığlık atmıştı tırnaklarını sırtımda hissettim.
Dudaklarını öpmeye başladım içinde gelgitleri hızlandırıp boşaldım. İçinden çıkıp yanına yattım. Elimi beline sarıp gözlerimi kapattım.......YAZARDAN
YENİ BAŞLADIM BİRAZ KÖTÜ BİR BÖLÜM OLDU. DİĞER BÖLÜMLER ÇOK GÜZEL OLACAK
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BENİ SEVİN
SÖFLSLFLDSŞDKSKCLSJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMB (ChanBaek)
FanfictionChanBaek Fanfic 1.yançift = HunHan 2.yançift=KaiSoo ......Sesini merak ediyorum Park Chanyeol benim için büründüğün sessizlikten vazgeçemez misin?. Smut içerir!!