part 22....

74 2 0
                                    


8 malam di hospital............

Seolhyun: nah ni baju oppa. Chagi dah ambik dah.

Jungkook: gomawo chagiya.

Seolhyun: omma masuk lah. Kata nak tengok jungkook.

Omma: *masuk terus peluk jungkook, jungkook macam mana boleh jadi macam ni. Siapa buat anak omma macam ni.

Seolhyun: seolhyun omma, seolhyun yang salah omma. Jungkook yang tolong seolhyun omma. Seolhyun mintak maaf sebab buat jungkook sakit. Seolhyun tak jaga jungkook betul2.

Omma: kenapa cakap macam tu seolhyun, tak ape lah benda dah lepas jangan ingat lagi. Omma tak marah pun. Omma faham jungkook sakit nak selamat kan seolhyun.

Jungkook: betul tu omma. Jungkook sokong omma. Chagi pun satu oppa sihat je.

Omma: korang berdua ni dah terima satu sama lain.

Jungkook: nae omma. Seolhyun dan jungkook dah terima satu sama lain. Kan2 chagi.

Seolhyun: apa yang merepek ni. Malu lah.

Omma: omma suka tengok korang bahagia macam ni. Omma happy sangat. Kan omma dah bagi tahu suatu hari nanti korang pasti bahagia. hari tu selalu bergaduh sekarang ni tengok dah sayang satu sama lain.

Jungkook: omma tak nak duduk sini dulu ke teman jungkook.

Omma: tak boleh jungkook, omma ada kerja. Esok omma ngn appa ada kerja kat busan. So jaga diri tau. Jangan sakit lagi. Omma sayang jungkook*peluk jungkook.

Jungkook: oke omma. Omma bagitahu appa jungkook rindu appa.

Omma: oke. Seolhyun jaga jungkook masa omma tak ada. *peluk seolhyun.

Seolhyun: nae omma. Hati2 omma.

Jungkook: *senyum sambil tengok seolhyun,

Seolhyun: kenapa tiba2 senyum ni.

Jungkook: manja sungguh chagi dengan omma.

Seolhyun: biarlah, chagi menantu omma oppa jugak.

Jungkook: chagi sini jap.

Seolhyun: apa.*duduk sebelah jungkook.

Jungkook: oppa tak sangka yang chagi dah mula sayang kan oppa.

Seolhyun: nth. Chagi pun tak tahu macam mana chagi dah boleh terima oppa. Chagi rasa oppa selalu jaga chagi kut tu yang membuat chagi nak terima oppa. Tapi kan kenapa sebelum ni oppa asyik suka cari gaduh ngn chagi.

Jungkook: oppa nak tengok sejauh mana chagi boleh tahan dengan oppa. Sebenarnya masa kita mula kahwin oppa benci chagi lepas ada je taeO ngn chani oppa jadi cemburu. Oppa tak suka 2 orang tu rapat dengan chagi. Hati oppa sakit. Masa tu lah oppa dah mula sayangkan dan cintakan chagi. Cuma chagi hati batu. Susah nak terima oppa.

Seolhyun: oppa macam mana nak terima kalau kita kahwin dengan bukan orang yang kita sayang. Sebab tu chagi ambik masa untuk terima oppa. So sekarang ni kita mula yang baru. Tapi kan oppa dah lupakan yerin ke.

Jungkook: *senyap.

Seolhyun: kenapa senyap, cakaplah oppa.

Jungkook: oppa dah lama lupakan yerin tapi oppa masih perlukan masa chagi. Tapi sekarang ni hati oppa hanya untuk chagi. Arraso.

Seolhyun: ye lah. Dah lah chagi nak tidur kat sofa. .

Jungkook: kenapa tidur kat sofa. Teman lah oppa tidur.

Seolhyun: malas lah.

Jungkook: tak baik lawan cakap suami. Mari sini tidur sebelah oppa. Kan katil ni besar.

Seolhyun: ye lh2. Ishh mengada betul lah oppa ni....tepi lah sikit......

Jungkook: *peluk seolhyun,

Seolhyun: lepas ni jangan gaduh lagi.
Kat sekolah pun. Fahan.

Jungkook: baiklah tuan puteri.

Seolhyun: *sedih.

Jungkook: kenapa ni.

Seolhyun: oppa macam mana kalau fans oppa tahu yang oppa dah kahwin.

Jungkook: jangan lah risau. Fans oppa takan tahu.

Seolhyun: tapi kalau difikir balik kalau diorang tahu heboh lah.

Jungkook: jangan risau lah. Tapi kalau dah fans tahu kita terpaksa bagi tahu jugak, sampai bila kita nak sembunyikan perkahwinan kita ni.

Seolhyun: ye lah, hari tu memang chagi tak ambik tahu sebab chagi tak suka perkahwinan ni tapi sekarang chagi risau. Dan chagi risau kalau yerin akan bagitahu kat semua orang.

Jungkook: biar lah dia. Dia takan berani nak buat macam tu. Jp oppa lupa nak tanya pasal plan nak lupakan chani tu macam mana. Nak teruskan jugak ke.

Seolhyun: buat masa sekarang ni kita batalkan dulu sebab chani dah masuk penjara. Kita lupakan plan tu dulu... Dan lagi satu boleh tak kat sekolah jangan panggil chagi . Panggil je kau.

Jungkook: kenapa pulak.

Seolhyun: chagi tak nak nanti semua orang tahu. Kita buat lah gaduh2. Chagi tak nak orang tahu yang kita dah baik. Termasuk lah bts dan aoa. Oppa jangan bagi tahu tau.

Jungkook: Arraso. Dah lah jom kita tidur. *cium pipi seolhyun.

Seolhyun: apa ni cium orang. Masa kita gaduh tak cium pun.

Jungkook: tu hadiah sebab cakap banyak. *peluk seolhyun.

TBC .........

Kalau best komen dan vote tau.
Sorry kalau kurang best mana. Harap korang enjoy. Dan thank you so much yang sudi baca.

Tunggu chapter yang seterusnya. Nanti author update lagi. Bye.

I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.Where stories live. Discover now