27.

41 12 6
                                    

Ξύπνησα σε ένα άνετο κρεβάτι και για μια στιγμή σοκαρίστηκα...

...Την επόμενη είδα τον Chris ξαπλωμένο πάνω στο στήθος μου. Το ένα του χέρι ήταν γύρω από τη δεμένη με επίδεσμο κοιλιά μου και το άλλο κάτω από το κεφάλι μου.

Γέλασα σιγανά στην εικόνα, σκέπασα την ξεσκέπαστη πλατούλα του και τον αγκάλιασα γύρω από τους ώμους.

《Μμμ》

Η αγελαδίτσας μου...

《Μωράκι μου》μουρμούρισε και με αγκάλιασε απαλά από τη μέση.

Γύρισε το κεφάλι του προς το πρόσωπό μου και έσκασε ένα μικρό γελάκι χαράς.

《Μωρό μου, μωρό μου, μωρό μου》μονολόγησε χαρούμενος.

Σηκώθηκα από πάνω μου και βολεύτηκε καλύτερα στο κρεβάτι.

《Ώρα να σε πάρω εγώ αγκαλιά》δήλωσε και με τράβηξε προσεκτικά πάνω στο σώμα του.

Πέρασε τα χέρια του γύρω από τα πλευρά μου και με χάιδεψε απαλά μέχρι το εσωτερικό των ποδιών μου.

《Θες;》ρώτησε, ενώ με φίλησε στη μέση του λαιμού.

《Όχι Chris, όχι πρωί πρωί》παραπονέθηκα.

《Καλά. Πάω να σου φτιάξω πρωινό. Έχεις κάποια ιδιαίτερη προτίμηση;》

《Και ναι και όχι》απάντησα υπεροπτικά και γέλασα.

《Έχεις ακόμα πολλά περιθώρια να γίνεις πιο συγκεκριμένη》ειρωνευτηκε.

《Θα σου φτιάξω εγώ πρωινό》ξεφούρνιασα.

《ΟΧΙ》αναφώνησε φοβισμένος.
《Χθες μου είπες πως μ' αγαπάς. Αν το παίρνεις πίσω μπορείς απλά να μου το πεις. Δε χρειάζονται απόπειρες δηλητηρίασης》

《Ξέρω να το φτιάχνω πολύ καλά. Αλήθεια. Θα φάω κι εγώ πριν από 'σένα》επέμεινα.

《Εγώ εννοώ αυτό που είπα χθες. Δε θέλω να μου πεθάνεις》συνέχισε να έχει την ίδια γνώμη.

《Έλα, μωρεεεε》είπα σα μωρό.

Με κοίταξε δύσπιστα και μετά το παρακλητικο βλέμμα μου ξεφύσηξε.

《Καλά. Αλλά θα φάω μόνο αν δω πως είναι καλά》ξέκοψε απόλυτα και ένα καταφατικά χαρούμενη.

《Τέλεια. Θα με βοηθήσεις να ντυθώ;》του ζήτησα δειλά.

《Όχι, θα σε ντύσω σκέτο》απάντησε και με πλησίασε με τα ρούχα του και ένα... γυναικείο εσώρουχο;

Τουλάχιστον είναι καλό.

《Με τιμά ιδιαίτερα》ειρωνεύομαι, όταν το πιάνω με τα δύο δάχτυλα.

Only With HimWhere stories live. Discover now