-1-

59 2 0
                                    

Uykusuz geçen gecemin ardından,yatağımdan kalktım. Formamı alıp yatağa fırlattım ve banyoya yöneldim. İşimi halledip formamı giydim. Dişlerimi fırçaladım. Herşeyimin tam olduğuna emin olduktan sonra evden çıktım. Çıkar çıkmaz servisim gelmişti.
Şimdi kendimi tanıtayım,nasılsa okula kadar vaktimiz var. Ben Ozay,17 yaşındayım. Kızlardan da hoşlandığımı anladığımda 15 yaşındaydım. 1 defa kız sevgilim oldu ve iyi bitmedi.Aslında hiç bir ilişkim pek iyi bitmemişti.Okula geldik. Ne harika(!)

Sınıfa girdiğimde telaş vardı herkeste.Büşra'nın kolundan tuttum. 'Noluyor?' dedim. 'Yeni bir kız gelmiş.Erkeklerin mutluluğundan anlamadın mı?' dedi. Hepsine iğrenerek baktım ve yerime oturdum. 15 kişilik sınıfta 4 erkek,11 kızdık.
İlk ders gelmemişti kız.
2.dersin ortasında kapı çaldı.Müdür yardımcısıyla birlikte içeri bir kız girdi.Kısa küt saçlıydı.Daha sonra ellerine baktım,elleri çok güzeldi. Kız en arka sıraya geçti.Teneffüste tanışırım nasılsa dedim ve uyudum.
Zil sesi sanki kafamda çalıyordu.Gözlerimi açtım ama pozisyonumu hiç bozmadım.O şekilde durdum.Uyuşukca kalktım ve yeni kızın olduğu masaya yöneldim. Diğerlerini uzaklaştırdım ve 'Ben Ozay' dedim gülümseyerek.'Memnun oldum.' dedi.'Adını bilmiyorum hala' dedim gülerek.'Sel' dedi.Koluna girdim ve okulu gezdirdim.Sel'in yüzü yaşına göre biraz olgun görünüyordu.Sesi de hafif kalındı,ama yakışıyordu.Öğle arasına kadar aralıksız uyumuştum.Montumu aldım ve uyuşuk bir şekilde dışarı çıktım.Marketten sigara ve simit aldım.Bizim kızların yanına gittim. Sel onların yanındaydı.Hepsine sigara uzattım.İsteyenlerin hepsi aldı.Sel'de almak için uzanmıştı ama onun içmesini istemedim.Geri çektim.Utanarak bana baktı.'Parasını verebilirim.' dedi.'Hayır,hayır yanlış anlama.Kendine zarar vermeni istemedim sadece.'dedim.Kızlar susmuş bize bakıyorlardı.Dayanamadım ve uzattım onada.Ama almadı.Canım sıkılmıştı bu duruma.Davranışımdan dolayı özür diledim,cidden saçmaydı.Arkadan yürüyordum.Kulaklığımı taktım.Sel yanıma geldi.'Beni mi düşündün?' dedi ve güldü.'Sadece,bilirsin okulda ilk günün.Öğretmenler görebilirdi.Seni böyle tanımalarını istemem.' dedim.İyice saçmalamıştım.'Yine düşündün!' dedi gülerek.Bişey demedim ve tekrar sigara uzattım.'Özür dilerim' dedim fısıltıyla.Sigaradan aldı.Çakmağı uzattım almadı.Yakmamı bekliyordu sanırım.Omuz silktim ve yaktım.Dumanın dudaklarından süzülüşünü izledim.Bana doğru eğildi ve 'Biliyor musun ehliyetim var.' dedi.'Güzel.' dedim.Koluma girdi ve sigarasını dudaklarına yerleştirdi.Hızla bir arabaya doğru ilerledik.Cebinden anahtarı çıkardı ve kilidi açtı.Ben onu izliyordum.Sürücü koltuğuna oturdu ve gel işareti yaptı.Şaşkın bir şekilde yan koltuğa geçtim.
Sessizce ilerliyorduk.'Ellerin ne kadar güzel' dedim.Vitesteki eli bir anda bacağıma kaydı ve bacağımı sıktı.Kalp atışım bir anda hızlanmıştı.Ona bakmadan dışarıyı seyretmeye başladım.Okulun önüne geldik hızlıca arabadan indim ve beklemeden içeri daldım.Merdivenleri ikişer ikişer çıktım ve katımızdaki kızlar tuvaletine girdim.Kapıyı kapattım ve elimi yüzümü yıkadım.Çok heycanlanmıştım.Elinin yumuşaklığını hissettmiştim.Sırıttım ve kapıya yöneldim.Açacakken Sel girdi içeri.'İyi misin?' diye sordu.'İyiyim,sen?' dedim.Bişey demedi dudağını ısırdı.Yine kalp atışım hızlanmıştı.'Sınıfa gidelim' dedim.Kafasını salladı ve sınıfa doğru ilerledik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alt Er LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin