Pe uşa clasei intră domnul de la redacţia ziazurlui, Emil. Foarte fericit.
-copii! Am o veste bună pentru unii din voi... #zice domnul Emil gesticulând foarte gingaş din palme. Directorul m-a anunţat că s-a sfătuit cu un domn înţelegător şi ne- oferit inca trei posturi de redacţie disponibile pentru voi! Veţi avea simentor, dacă sunteţi noi! #adaugă .
Vine profa şi facem ora în continoare.
Pe la jumatea orei se vorbea despre posturile acelea, eu eran total pe dinafară....În pauză am fost la toaletă, şi când m-am întors aveam un chestionar cu toate posturile disponibile.
Foto editor era luat de Amanda Olsson ,
Rubrica de modă a preluat-o deja Nikki Mackey ,
Rubrica de sport a primit-o Lauren MalloryMai era liber decât rubrica de sfaturi.
Am zis "de ce nu?! "
Aşa că mi-am semnat frumuşel numele în dreptul rubricii de sfaturi.Mi-am scos matematica pe bancă, şi am pus chestionarul pe catedră.
DIN PERSPECTIVA LUI CARMEN
Mă duc ţanţos la catedră şi înșfac foaia de înscriere.
Tai numele din dreptul rubricii de sfaturi şi mă sentez eu.
Îl las înapoi şi plec în sala de festivităţi unde se ţine concursul de muzică.Din perspectiva lui Kim
Mă uit uimită la Alexia Hollis ,cântă foarte FRUMOS!
Când a început momentul votării, a primit aproape toate voturile.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
În timpul pauzei mari (la ora zece) domnul Emil vine cu mentorii noştri.
Eu stau cu sufletul până la dinţi să-mi văd mentorul, însă la rubrica de sfaturi a anunţat aşa :-rubrica de sfaturi este pur şi simplu scoasă, pentru că s-au răzgândit ...unii.
Iese din clasă şi mă cheamă pe furiş.
Merg în biroul lui.-domnișoară Kim, de ce te-ai răzgândit și ai lasat-o pe Carmen în locul tău? #a zis batandu-mi foaia sub nas.
-eu nu m-am răzgândit... #am zis eu confuză .
-şi cum de este tăiat?
-nu ştiu, eu m-am semnat ,am pus-o pe catedră şi am plecat afară.
-înseamnă că domnişoara Carmen a avut ceva împotrivă...
-da... #zic eu plictisită
-am o mică idee, dacă vei fi tu la rubrica de sfaturi?
-nu ştiu, dacă nu îi va conveni lui Carmen?
-bine punctat! Să vedem cum o putem rezolva... #zice domnul Emil punându-şi manatpe bărbie. gata! Am găsit ceva! Dacă îţi pui un nume de "șcenă ,,? Adică ceva gen domnişoara atotştiutoare ?
-bună idee, domnule! Vă mulţumesc!
-atunci, dacă am rezolvat, poţi să-ţi vezi de treabă puştoaico!
-la tevedere! #zic eu ieşind repede pe usa biroului.
Fug repede la Violet şi-i zic tot. Ea s-a oferit să mă ajute cu asta.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Acasă am pregătit o aşa mare, patru cutii de pantofi şi patru coli mari, scipico, coalã colorată, carioci, şi creioane.Am creeat nişte "anunţuri " super!
Scria aşa :
"De acum, orice problemă sau nemulţumiri, pot fi rezolvate aici!
Lasă-i o scrisoare cu ce te deranjează, domnişoarei atotstiutoare! "
CITEȘTI
Totul e doar razboi !
AdventureHei, eu sunt Kim! Sunt o fata scunda, blonda , cu ochii albastrii , inaltine de 1,39. Eu vin din Canada, dar m-am mutat acum 4 ani intr-un sat din Romania numit Evalmor! Pe mama o cheama Kirra,iar pe tata Adrian. Ne-am mutat in Romania deoarece...