annem bana baktı ve tekrar ağlamaya başladı "Afra " dedi . "evet"
"Bana sinirlisin biliyorum ama sana bir şey söylemeliyim "
"Dinliyorum"
"Eğer bana bisey olursa ..."
"Anne!"
"Kızım dinle lütfen "
"Peki ama böyle konuşma ne kadar sinirli olsamda annem sin sen benim ."
"Yıllarca senden sakladım "
"Neyi anne "
"Kızım ben .."
"Evet sen ?"
"Ben senin gerçek annen değilim " dedi ve ağlamaya başladı .
"Siktir ! "Dedim ve gülmeye başladım .
" komikti anne "
"Saka değildi "
"Anne sen ne dediğinin farkindasındır umarım"
"Evet bitanem bak ben senin öz annen değilim belki ama seni öz annen kadar çok sevdim"
"Anne sen neyden bahsediyorsun"
"Yeter anne yeterrr!!!"
"Bağırma lütfen "
"Gerçek annem nerde ? Yada bir saniye gerçek annem değil sadece benim gerçek ailem nerdee?!"
"Afra hastanedeyiz " dedi ve öksürdü . öksürmeye devam ediyordu . "Afra " dedi."anne!" ne oluyor ? "Doktor yokmu?!?"
"Doktor " . bir anda odaya hemşire ve doktorlar girdi . "hayır anne simdi değil hayır sana ihtiyacım var lütfen gitme anne " bir şey demeye çalışıyordu bana bir kâğıt uzattı . elleri terlemisti . uzun zamandır kagit elinde olmalıydı . kağıdı aldım bir isim yazıyordu . doktorlar bana baktı ve "durumu iyi değil lütfen dışarı çıkın " dedi . "hayır yaşaması lazim ona ihtiyacım var lütfen yardim edin doktor bey yalvaririm!:("
"Hanımefendi sakin olun elimizden geleni yapacağız ama lütfen şimdi dışarı çıkın " . "tamam ama Kurtarın onu nolur " "hanımefendi son ikazım"
"Peki üzgünüm " dedim ve ağlayarak dışarı çıktım . ömer de ağlıyordu . bana dik dik baktı ve "Afra halam iyilesecek değil mi ?" dedi . "ömer . annem bana gerçek annen değilim dedi ve elime bir kagıt verdi" ömer şaşkın bir ifadeyle baktı . sonra da "Afra ne diyorsun sen?" dedi. "Peki kâğıtta ne yazıyor ?" dedi. "Bir isim "
"Kimin ismi?"
"Bilmiyorum"
"Bir isim ve bir adres"
"gidecekmisin?"
"Nereye"
"Adrese "
"ewt annem gitmemi istedi belki de gerçek ailemin adresidir "
"Ya halam"
"ne olmuş halana?"
"Ona bisey olursa bize ne olacak Afra? Sen belki gerçek aileni bulacaksin peki ya ben? Bana kim sahip çıkacak ?"
"Ömer ben seni birakmam "
"Yalan söylüyorsun "
"Asla"
"Afra yapma "
"Sen ne olursa olsun benim kardesimsin "
"İnanayimmi buna "
"Tabiki inan cousin" dedim gulerek
"Halam iyi olacak dimi ?"
"İnşallah ömer "
"Doktorlar ne söyledi ?"
"Durumu pek parlak değilmiş "
"Afra " dedi ve ağlamaya başladı
"Sıkma canini iyileşecek "
Yani inşallah iyileşecek .
doktorlar odadan çıktı. Biz ömerle yanına gidiyorduk doktorun . doktor üzgün bir ifadeyle "maalesef " dedi . ömer doktorun yakasına yapıştı "ne demek lan maalesef ne demek? Noldu halama?" dedi . bende "ömer sakin ne olur !" dedim ağlayarak .doktor baktı ve "Kurtaramadik başınız sağ olsun " dedi . ömer yere düştü "ömer !!" dedim ve ayağa kaldırdım . "halam " dedi ve ağladı . eve geldigimizde komsular gelmişti hemen nasıl haberleri olmuştu ? Makbule teyze de burdaydı. annemin en yakin komsusuydu ve annesi gibiydi . "Afra yavrum " dedi ve sarıldı . "makbule teyze annem ..." dedim ve ağlamaya başladım . "şiştt tm kızım biliyorum "
"Makbule teyze ne olacak şimdi bize?"
"Eğer annenin ailesinden biri size sahip çıkmassa yetimhaneye gönderirler yavrum " dedi ." Nasıl yani?" dedim . "maalesef durum bu benim güzel kızım " dedi . ömer ağlamaya başladı . "sana demiştim Afra !!" dedi ve bağırmaya başladı. "Artik gozyaslarimi tutamiyordum "
bu sefer bitmistim . gerçek ailemi bulmalıydım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi saçlı kız
أدب المراهقين16 yaşındaki ergen bir kız başına gelen kotu olaylar ve sorunlu bir aile