20.fejezet

3.7K 327 60
                                    

Hétfő reggel volt. Beléptem az iskolába, tele volt minden poszterekkel. Egy eladó táboros cuccokat ad el a holnapi tábor miatt. Milyen izgalmas.

Kinyitottam a szekrényemet és kivettem pár dolgot. 

"Hyejin!" érintette meg a vállamat Mina.

"Mi vaaan...." nyögtem fel.

"Összepakoltad a cuccaidat a holnapi táborra? Annyira izgatott vagyok! El fogom vinni az egyrészes pizsimet és a pink hálózsákomat. Vigyek BB krémet? Oh! A rovarriasztó muszáj! Naptej? Vigyek-"

"Oh fogd már be." mondtam és becsaptam a szekrényem ajtaját.

Lebiggyesztette a száját."Egyébként, beszéltél mostanában Taehyunggal?" kérdezte.

Ránéztem és rádőltem a szekrényemre. "Nem, miért?"

"Nem tudom, nagyon aggódok. Nincs mostanában a legjobb passzban." mondta aggódó kifejezéssel az arcán.

Kuncogtam. "Miért aggódsz?"

Megköszörülte a torkát. "Hát igazából..." jobbra, majd balra nézett, aztán vissza rám. "...Talán tetszik Taehyung." 

Pókerarccal bámultam rá.

Nem váratlan, de mégsem tudom, hogyan érezzek. "Biztosan megőrültél, ugye Mina?"

"Nem! Nagyon helyes, amikor mérges, olyan menő. Ugh szerinted nem jóképű?" 

"Szóval tetszett, amikor leordított az ebédlőben? Tetszett, hogy leégetett mindenki előtt, hogy vonzó legyen neked?" 

"De-dehogy..." Mina nem szólt semmit. Sóhajtott és elindultam a terem felé.

***

Az óra olyan volt, mintha örökké tartott volna. Szünetben kimentem a folyosóra és kivettem pár cuccot a szekrényből Biológiára. 

"Hülye barom!" hallottam, hogy valaki ordibál. Egy nagy tömeg volt a folyosó közepén. Kíváncsi lettem, ezért közelebb mentem.

Átverekedtem magamat a tömegen és láttam, hogy két fiú egymás gallérját fogja és szétverik egymást. 

"HAGYJÁTOK ABBA!" futottam oda hozzájuk és szétválasztottam őket. 

Taehyung a hüvelykujjával megtörölte a szája szélét, ami vérzett, Seojun mérgesen bámult rá. 

"Mi a francot csináltok?" kiáltottam rájuk.

"Hyejin" szólt Seojun és megfogta a kezemet. "Hagyjuk itt ezt a barmot, nem fog többet bántani téged." 

El lettem ráncigálva, de láttam, hogy Taehyung mérgesen engem bámul.

***

Suli után Seojun és én beszélgettünk, miközben kisétáltunk az osztályból.

"Ő kezdte, nem viccelek." mondta Seojun. Sóhajtottam, de meg voltam győződve, hogy nem viccel, mert komolynak nézett ki.

"Ha nem tudnád, Taehyung a nagy rosszfiú az iskolában, szóval ha továbbra is veszekedni akarsz vele, nem akar veszteni." figyelmeztettem Seojunt. 

"Értem, nem fogok többé veszekedni vele, oké? De ha megint bántani fog, meg kell hogy védjelek, emlékszel?" mondta.

Bólogattam. "Oké, de meg kell ígérned, hogy nem fogsz többé verekedni vele." 

Mosolygott és megcsípte az orromat. "Oké, édes." 

Amikor végigmentünk a folyosón, három lány odajött hozzánk, vagy mondjam inkább Seojunhoz. 

"Seojun csinálhatok veled egy képet?" kérdezte az egyik lány, nagyot mosolyogva Seojunra. "Én is én is!" mondta a másik kettő.

Seojun rámnézett engedélyért és bólintottam.

"Oké, persze." mondta és felsikoltottak. Körbe mentek és fényképeket csináltak az olcsó kinyithatós telefonjukkal. 

Amikor már túl sokáig csinálták ezt, megköszörültem a torkom. "Seojun, menjünk." 

A lányok mérgesen rámnéztek.

"Mennem kell csajok, csá." mondta és kacsintott. Megforgattam a szemeimet, amiért így flörtöl más lányokkal, amikor tudja, hogy itt vagyok mellette.

"Hello" mondta Seojun és a vállamra tette a kezét, de én ellöktem. 

"Itt ne." mondtam, "Miért csináltak veled képet?"

"Nem tudom, de talán elég helyes vagyok. Szerencsés vagy, hogy a tiéd vagyok." mondta és vigyorgott. 

A könyökömmel megböktem és elsétáltam.

***

"Ughh mit rakjak el." mondtam és végigfutottam a szememmel a szekrényemet. Egyáltalán nem várom a tábort holnap reggel, de mivel kötelező, muszáj volt rávennem magamat. Egyébként is, csak 3 nap 2 éjszaka. 

Egy órával később készen voltam. A táskámat a sarokba raktam és rádobtam magamat az ágyra. Megnéztem a telefonomat és kinyitottam a kakaotalkomat.

'Mondd meg a pasidnak, hogy törődjön a saját dolgával." -Taehyung 

Összezavarodtam.

'Miről beszélsz? Mellesleg, jobban tennéd, ha nem bántanád többet. Te voltál az, aki elkezdte a verekedést, ne hibáztasd őt.'-Hyejin

Válaszoltam az üzenetére, de nem írt vissza semmit.

Megint hidegháborút tartunk?

Sóhajtottam. Lekapcsoltam a villanyt, becsuktam a szemeimet és elaludtam.

----------------------------------------------

A következő rész a táborról fog szólni! Remélem várjátok! Ez volt a 20. rész, most tartunk a történet felénél! 

Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyvDonde viven las historias. Descúbrelo ahora