Faith P.O.V.
Am privit-o cu ochi mari. Eram surprinsa de ceea ce tocmai ma intrebase. Ma luase pe neasteptate. Simteam cum ma cuprind un milion de emotii. La naiba, Faith! E doar o intalnire. Da. . .Dar e prima si e cu Brook. . .Brook nu e oricine. Brook. . .are grija de mine tot timpul. Ea-si poate da seama daca sunt trista, daca mint. Daca incerc sa ascund totul. . .c-un zambet. Cum reuseste? De unde stie?. .De ce continua sa fie langa mine, desii stie c-as putea s-o ranesc? Oare nu i-e frica de un monstru ca mine?
Oare mai are aceleasi sentimente pentru mine ca la inceput? Oare ce crede ea despre mine?. . .Cu siguranta a aflat ca am ucis-o pe asistenta, de care nu-mi mai amintesc. E atat de obositor. . .Sa ma prefac ca nu s-a intamplat nimic. . . Sa fiu cine nu vreau sa fiu. . . O criminala. Asta nu sunt eu. Niciodata nu voi fi. Dar am de ales? Deja am ales sa ma dedic Diavolului. Doar El ma mai poate salva acum. . .Si totusi am o urma de regret in ceea ce fac. . . Dar toate astea fac doar pentru Brook. . .Pentru ca vreau sa fiu mereu langa ea. . .Nu vreau ca nimic sa se schimbe. Sa fim doar eu si ea.
- Da, mi-ar placea sa iesim impreuna. . . l-la o intalnire. . .zic eu, timida.
Acum imi amintesc. . .Noi nu am avut niciodata prima intalnire. . .
Ea mi-a zambit bucuroasa si m-a strans in brate. Of, e atat de calda. Mi-am pus usor mana pe pieptul ei. Nu vreau sa-mi mai dea drumul. Nimic nu mai conteaza atunci cand sunt cu ea. Este singura mea alinare.
- Haide, imbraca-te. Iti promit ca ziua asta o sa fie de neuitat, mi-a spus ea plina de entuziasm.
- Pari foarte increzatoare. . .i-am spus eu chicotind.
- De ce n-as fi? Ies la o intalnire cu cea mai frumoasa fata din lume.
Asta chiar m-a facut sa rosesc. Intotdeauna reuseste sa spuna lucruri neprevizibile doar pentru a ma face pe mine sa rosesc de emotie. Cum de eu nu pot niciodata sa leg un cuvant cand vreau sa spun ceva dragut?
- Sa nu exageram, totusi. . .i-am raspuns eu.
- Uuu, si frumoasa si modesta. Imi place.
Am sarutat-o pe obraz si m-am ridicat din pat, tinand cearceaful in jurul pieptului meu, acoperindu-l. Am intrat in baie si am dat drumul la apa. Jetul de apa imi lovea puternic pieptul, apa scurgandu-se si invaluindu-mi corpul intr-o caldura tamaduitoare. Am inchis ochii si m-am lipit cu spatele de faianta. Era asa de rece, spre deosebire de apa ce-mi strabatea trupul. . .
Uneori ma gandesc de ce nu-mi pare rau ca mi-am ucis familia? Oare ei chiar n-au insemnat nimic pentru mine cum nici eu n-am insemnat nimic pentru ei? Sunt o povara?. . .Nu vreau sa fiu o povara pentru Brook. Ea nu merita asta. Pe ea. . .O iubesc. . .Oare ea ma. . .mai iubeste?
"N-Nu stiu. . ."
Deschid ochii si simt o durere puternica in inima, ca un junghi. Acelasi junghi pe care l-am simtit si cand am auzit-o. De ce a spus asta? Ea chiar se teme de mine sau de ceea ce s-ar putea intampla? Nu vreau sa-i fac rau. . .Si nici n-am sa o fac. E vina mea. Eu am bagat-o in toate astea. Ea nu a facut decat sa fie acolo pentru mine. Ea-mi este ca o . . .mama. Ea ma iubeste cu adevarat.
" O voi ucide exact cum mi-am ucis mama biologica?"
Ce-a fost asta? De ce am gandit asta?
"Sau o voi ucide cum am ucis-o pe asistenta aceea?"
Inceteaza. . .Iesi din capul meu. . .
"Sangele scurgandu-i-se siroaie. . .Corpul ei neinsufletit. . .Ochii ei fara viata. . S-o aud cum tipa. . Cum cere indurare. . .S-o vad la picioarele mele, acoperita toata de sange. . .Sa ii scot inima din piept si s-o vad cum ii bate in ultimele clipe. . .S-o vad zbatandu-se intre viata si moarte. . S-o vad moarta."
CITEȘTI
Victim Of Ecstasy
DiversosO dragoste puternica intre doua fete care lupta si incearca sa treaca peste orice obstacol pentru a rupe blestemul Diavolului.