part 24.....

52 3 0
                                    

Jungkook: kenapa taeO selalu kacau chagi. Oppa tak suka taeO kacau chagi. Kenapa dia nak rampas chagi daripada oppa.

seolhyun: chagi tak pernah pun  pernah terfikir yang taeO macam tu sekali.

Jungkook: chagi janji dengan oppa kalau suatu hari nanti chagi jadi milik orang lain, oppa harap chagi selalu fikirkan perasaan oppa.

Seolhyun: chagi tak pernah pun nak jadi milik orang lain sedangkan chagi dah milik oppa. Oppa jangan fikir macam tu.

Jungkook: dah lah, lupakan... jom kita pergi jalan2 kat taman.

Seolhyun: jom, biar chagi tolak kerusi roda oppa.

Di taman.....

Seolhyun: *duduk sebelah jungkook, esok oppa dah boleh keluar dari hospital kan.

Jungkook: nae.

Seolhyun: nanti boleh lah kita pegi sekolah, sbb lama chagi tak pergi sekolah, rindu sangat.

Jungkook: chagi ingat chagi sorang je rindu, oppa pun rindu sangat sekolah tu.

Seolhyun: oppa nak tanya sikit boleh tak.

Jungkook: apa dia.

Seolhyun: yerin tu kan ex girlfriend oppa, sekarang ni oppa masih ada perasaan tak lagi kat yerin.

Jungkook: kenapa tanya macam tu. Oppa tak suka chagi tanya macam tu.

Seolhyun: jawab je lah. Chagi nak tahu.

Jungkook: oppa dah tak ada perasaan dekat yerin lagi, sejak yerin dah curang dengan oppa, sampai lah oppa kahwin dengan chagi. Oppa sayang chagi sorang je.

Seolhyun: kalau oppa masih sayang kat yerin, chagi bagi oppa kahwin dengan yerin atau ceraikan chagi.

Jungkook: kenapa cakap macam tu.  kenapa dah bosan ke duduk ngn oppa.*nada marah.

Seolhyun: tak lah, chagi tak bosan pun duduk oppa cuma kalau oppa yang bosan duduk ngn chagi.

Jungkook: *marah, kenapa dengan kau ni seolhyun, kan aku dah kata jangan cakap pasal yerin lagi. Aku benci dengar.

Seolhyun: *terkejut dan kaku.
Mana pergi nya panggilan chagi dan oppa.

Jungkook: cepat hantar aku ke bilik balik. Aku nak tidur.

Seolhyun: nae, *senyum paksa.

Di bilik hospital........

Jungkook: nak pergi mana.

Seolhyun: nak pergi taman, nak tenangkan fikiran. *pergi.

Jungkook: maafkan oppa chagi, oppa tak patut marah chagi macam tu. Perlu ke chagi tanya pasal yerin. I m sorry seolhyun.

Di taman...

Seolhyun: *kecewa, kenapa lah pergi tanya pasal yerin, memang dia marah. Tapi aku cuma nak tahu je pasal yerin, salah ke seorang isteri nak tahu. Tapi betul ke apa yang yerin bagi tahu.

Flasback.........

Yerin: seolhyun aku nak jumpa kau sekejap.

Seolhyun: buat apa kau nak jumpa aku. Aku kena jaga jungkook.

Yerin: ikut kau lah nak ikut ke tak tapi ini pasal jungkook.

Seolhyun: ye lah, apa yang kau nak bagi tahu aku sangat.

Yerin: seolhyun dengar sini, jungkook tak cintakan kau pun, dia cuma nak mainkan perasaan kau je. Dia sebenarnya masih sayangkan aku. Aku kan cinta pertama dia, susah untuk dia lupakan aku dengan mudah. Dia tak pernah pun angap kau isteri dia. So kau faham lah.

Seolhyun: jungkook bukan macam tu. Dia dah sayangkan aku.

Yerin: aku nak kau ceraikan jungkook atau aku yang mintak cerai dekat jungkook.

Seolhyun: kau tak ada hak nak paksa aku untuk ceraikan jungkook. Aku sayangkan jungkook.

Yerin: aku yang patutnya jadi isteri dia bukan kau. Kalau kau tak mintak cerai dekat jungkook, aku akan sebarkan perkara ni kat sekolah biar semua orang tahu kau dan jungkook dah kahwin..Amacam kau nak ke perkara ni tersebar.

Seolhyun: aku tak nak. Kalau kau nak sebarkan ikut kau lah. Dan aku tak akan mintak cerai dengan jungkook.

Yerin: kita tengok siapa yang menang dapatkan hati jungkook. Kita tengok betul ke jungkook masih sayangkan aku atau dia cuma nak mainkan hati kau je. Bye jumpa lagi.

Seolhyun: kenapa aku rasa sekejap je bahagia, betul ke yerin cakap macam tu. Tak mungkin jungkook buat macam tu kat aku. Aku nak bahagia.*nangis....

Tiba tiba........

TBC.............
Author dah update part 24....
Thank you so much kepada siapa2 yang baca cerita author. Maaf lah kalau cerita author ni tak best macam cerita orang lain. Author buat untuk sesiapa yang nak baca. Kalau siapa2 tak suka baca cerita author, author tak paksa pun.

Kalau best komen dan vote tau. Kalau siapa2 nak komen, komen je tak payah malu. Author akan balas setiap komen korang. Kalau best vote jugak tau. Jangan lupa.

Nanti author update part yang seterusnya.
Tunggu part seterusnya. BYE......
.
...

I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.Where stories live. Discover now