Tiba tiba........
Seolhyun: *terkejut, kenapa oppa datang sini. Bukan ke oppa nak tidur kat dalam sana. Pergi lah. Jangan ganggu chagi.
Jungkook: sorry kalau oppa terkasar dengan chagi tak di. Oppa cuma stress dengar nama yerin. Tolong lah lepas ni jangan sebut nama yerin boleh tak. Oppa tak nak ambik tahu dan tak nak tahu tentang yerin. Chagi janji dengan oppa.
Seolhyun: chagi tak janji oppa. Sbb chagi belum rasa nk tepati janji oppa. Tolong lah tinggalkan chagi kat sini2 sorang2. Chagi nak tenangkan fikiran kat sini. Oppa pergi lah masuk tidur kat luar ni sejuk.
Jungkook: tapi bahaya chagi duduk sorang2 kat sini. Jom masuk.
Seolhyun: kan chagi dah kata pergi pergilah. Kenapa tak faham sangat.
Jungkook: oke.*pergi.
Di sebalik pokok.........
Yerin: *ketawa, akhirnya racangan aku berjaya jugak. Aku akan pastikan yang jungkook datang melutut kat depan aku seolhyun. Kita tengok siapa yang akan dapat jungkook dulu. Aku akan pastikan jungkook akan jatuh cinta kali ke2 kat aku. Kau tunggu seolhyun.*pergi....
Di bilik wad jungkook.....
Jungkook: kenapa seolhyun tiba2 marah. Aku tak sangka yang seolhyun boleh marah kat aku macam tu sekali. Aku tak patut marah macam tu sekali. Aku yang salah. Tapi kenapa nak sangat tahu pasal yerin. Aku dah naik menyampah dengan nama yerin.*tunduk.
Yerin: jungkook..
Jungkook: kau lagi, tolonglah balik. Aku tak nak tengok muka lagi.
Yerin: kenapa kau nampak macam sedih. Gaduh ngn seolhyun ke. Kesian betul lah. Kau patutnya ceraikan seolhyun. Dia tu menyusahkan orang je..
Jungkook: kalu aku sedih ke nangis ke itu hal aku. Kenapa kau sibuk. Kau tak ada hak nak paksa aku ceraikan seolhyun. Pergi sekarang sebelum seolhyun nampak kita. Kau pergi.
Yerin: kau jangan risau jungkook. Aku dah bagi tahu pasal kita berdua kat seolhyun. Mesti seolhyun marah kan.
Jungkook: so ni pasal kau lah ni. Kau yang bagi tahu kat seolhyun pasal kita. Kalau kau bagi tahu dan seolhyun benci aku dengan perkara yang kau buat ni boleh buat aku suka kau balik atau terima kau balik. Jangan harap lah. Aku tak akan terima dan tak nak terima kau lagi.
Yerin: ye ke. Jungkook aku akan buat kau suka aku balik, kau tengok nanti. Kau pasti akan cari aku.
Jungkook: *tutup pintu.
TBC.........
Sorry kalau author jarang update.
Author kadang2 sibuk buat homework atau tak ada idea. So author harap korang enjoy baca cerita author. Author kadang2 malas jugak nk upadate sebah tak ada orang nak baca cerita author ni.Kalau best komen dan vote tau. Nanti author akan update lagi kalau ada orang nak sangat baca.
Tunggu part yang seterusnya.
Bye. Jumpa lagi.......
YOU ARE READING
I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.
RomanceKisah 2 orang idol dipaksa kahwin oleh omma masing2. Tetapi masing2 tidak menyukai satu sama lain. Sejak perkahwinan jungkook dan seolhyun mula timbul perasaan dan suka pada satu sama lain. Tetapi ada halangan sejak mereka kahwin. Bolehkan hidup seo...