fourth part
To jsem,ale neměla dělat.Přesně tohle slovo jsem mu řekla,když jsem mu oznámila,že už nemůžeme být přátelé.(pozn.autorky.o tom se dozvíte později ;)..).Rychle jsem si všechno vzala a doslova zdrhala pryč.Doběhla jsem až k autobusové zastávce,naštěstí zrovna jel bus k nám,takže jsem do něj hned nasedla,koupila si lístek a našla si místo daleko od ostatních,jen co to šlo,vzala si mobil a napsala Ann SMS.
-Promiň,Niall mě asi poznal promiň,zrovna jsem na cestě domů.Vážně promiň dojeď až zítra,jak bylo v plánu!A nedělej si o mě starosti,budu v pohodě ;) . PS : Harrymu ses líbila,má tvoje číslo ;) ..taky tě miluju Anne :D ;) xx .
Ta mi asi po 5 min. odepsala
-OK dobře,chápu to,ale aspoň ses s nimi mohla rozloučit a navíc Louis tě poznal akorát Niall jim řekl,že se jmenuješ Veronika.Hele je z tebe dost v pytly.PS: S Harrym jsme se sblížili,jdeme spolu na večeři a zítra mě asi hodí domů,ale je mi líto,že tu nejsi se mnou..Chápu tě.Hlavně si nic nedělej ;) . Já tebe víc Zo :* xx.
-Mmm..ale tak může si za to sám,ale neměla jsem tam chodit :( ... To je super moc vám to přeju zlato ;) .Užijte si to a hlavně se uvolni!! :) Udělám.! . Udělám si "banánový koktejl" :D ...PS : <3 xx Zoey ti drží palečky ;) :) .
-Děkuju,zítra jsem doma jako na koni :D ,už teď mi chybíš :/..Ok,ale trochu mi schovej :D ...To je jak ten film Zo ...počkej ty jsi vážně napsala Zoey?? to je divný,ale co PS <3 <3 xx Anne
-Jop,napsala a to víš,že nechám. :) No nic,už jsem skoro doma,nebudu rušit...Krásnej večer.. :) :D :P .. :) PS : <3 U more <3 <3 :D xx Ver :D :P
-Děkuju,to je dobře.Já už letím,tak pp a děkuju PS : to je ještě divnější (Ver.) <3 <3 <3 xx.Ann
Na to už jsem jí neodepsala.Jen jsem si skočila do obchodu pro banány,mlíko,mrkve a mražené jahody.Zaplatila jsem to,i když prodavačka se na mě dívala jako kdybych spadla z višně,ale dnes mi to bylo hodně u zadku.
Omlouvám se že tak pozdě každopádně mám předepsaný tři díly snad to budu všechno stíhat.....Jsem sice doma nemocná ale je mi vážně špatně a hlavně se skoro pořát dusím ale to je fuk ,..Prosim o vote and coments :) Hope you like it <3 Ronni :) <3