Unruly Dependent | Vini Uehara FF |

3.1K 53 21
                                    

''Kendine bir baksana. Sence benim olabilecek kadar iyi misin ?''  Direk gözlerimin içine bakıyordu. Her zamanki alaycı bakışıyla yan yan bana bakıyordu. Etraftaki alkolle karışık sigara kokusu beynimi şimdiden uyuşturmaya başlamıştı. Etrafındaki arkadaşlarına bakınca bedenen onlarında sarhoş olduklarını gördüm. Bizi izlerken çok eğlendikleri belli oluyordu. İçime bir titreme geldi. Korkarak tekrar ona baktım.

''Etrafına bak. Burada kaybolan küçük kardeşini aramaya gelmiş gibi bir halin var. '' dediğinde etraftakiler kahkaha atmaya başlamışlardı. Bana doğru yaklaştı etrafımda yavaşça daire çizmeye başladı. Nefesini ensemde hissettiğimde gözlerimi sıkıca yumdum. Tanrım burada ne işim vardı. Ne sikim buraya gelmiştim ki. Bu hareketin beni etkilediğini çok iyi biliyordu ve inadına apıyordu. 

''Benden korkuyor musun ?'' diye kulağıma fısıldadı nefesini verirken. Ses tonu vücudumun titremesine sebep oldu. Sesimin titreyeceğine emin olduğum için cevap vermedim.  Gözlerimi açmadım. Arkamda gezinen nefesi hissizleşmeye başlayınca, uzaklaştığını anladım. Uzun zamandır içimde tuttuğum nefesimi bırakıp rahatlayacağımı sanmıştım. Taki, tam karşımda durmuş gözlerimin içine sinirle bakıp  ''Söyle!'' diye bağırana kadar.

İçimdeki ses bu gecenin yeterince uzun olduğunu söylüyordu..

Selam ''Unruly Dependent'' okurları. Bu benim fan fiction olan ilk hikayem. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Hikaye ile ilgili yorumlarınızı bırakırsanız süper olur. Ha bide VOTE 'leyin ki yeni bölümü yazayım. Bu arada özelden mesaj atarsanız süper olur en azından tanışmış oluruz :))

 

Unruly Dependent | Vini Uehara FF | KISA SÜRELİĞİNE ASKIDA |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin