Di dorm Aoa.....
Choa: seolhyun betul ke kau nak tidur kat dorm ni.
Seolhyun: betul lah. Kenapa tak boleh ke aku tidur kat sini.
Mina: bukan tak boleh cuma nanti jungkook cari kau pulak. Kalau kau nak tidur kat sini bagi lah tahu jungkook dulu.
Seolhyun: malas lah aku. Biar dia cari aku sendiri kat sini.
Jimin: ikut kau lah..kalau kau nak apa2 bagi tahu je.
Di dorm bts......
Jhope: kenapa kau balik sini jungkook. Kau sepatutnya balik rumah kau.
Jungkook: aku tak tahu seolhyun kat mana. Ni semua salah aku. Kalau aku tak marah mesti semua ni tak berlaku. Mesti seolhyun betul2 marahkan aku.
Rap monster: kau sabar jungkook. Mesti seolhyun tak lari mana. Seolhyun mesti ada dengan member2 dia kut. Kau jangan salah kan diri kau. Benda dah nak jadi. Sekarang ni kau tenangkan diri kau dulu.
Jungkook: macam mana aku nak tenang, isteri aku. Aku tak nak kehilangan dia.
Jin: oke. Sekarang ni kau tidur dulu. Esok kita kena pergi sekolah. Esok kau try lah pujuk seolhyun..
Jungkook: oke. Jungkook naik atas dulu tau.
........
(Aoa)
Jimin: seolhyun bangun, kita kena pergi sekolah. Kau tahu tak dah pukul berapa.
Seolhyun: kau pergi je lah sekolah. Aku tak nak pergi. Aku tak nak tengok muka jungkook.
Yuna: kau ingat dengan mengelak boleh selesaikan masalah. Kau kena pergi jugak sekolah. Minggu depan kita exam so takan kau tak nak pergi sekolah.
Seolhyun: ye lh2 aku pergi. Tapi jangan harap aku nak berbaik dengan jungkook.
Jimin: semua cepat!!!!!! Turun makan kita dah lambat ni.
7:25 pagi di sekolah ......
Mina: mujur sempat sampai.
Chanmi: cepat lah.
Hyejong: kau ni tak reti sabar ke. Aku tahu lah kau nak jumpa crush kau.
Chanmi: diam boleh tak.
Choa: kau relaks je seolhyun. Kau kena kuat. Kalau jungkook ajak bincang kau bincang elok2... oke.
Seolhyun: *masuk dan tengok jungkook.
Jungkook: chagi rehat nanti oppa nak cakap ngn chagi kat taman.
Seolhyun: ye lah.
Yuna: kau kena kuat seolhyun. Kau sayang jungkook. So bincang elok2.
Seolhyun: oke. Gomawo.
Kringgggg......
Seolhyun: aku pergi rehat kat taman dulu tau.
Choa: oke.
Di taman.........
Seolhyun: lama ke tunggu.*duduk sebelah jungkook.
Jungkook: baru je. chagi marahkan oppa lagi ke.
Seolhyun: *diam..
Jungkook: kan oppa cakap ngn chagi.Jawab lah.
Seolhyun: kalau oppa rasa chagi marah jangan tanya.
Jungkook: oppa mintak maaf. Oppa tak patut tuduh macam tu kat chagi. Oppa salah. Masa tu oppa tak terfikir nak lukakan hati chagi .Oppa tak nak kehilangan chagi.*nangis
Seolhyun: *peluk jungkook. Chagi dah lama maafkan oppa. Chagi yang salah. Chagi ingat oppa dah tak sayangkan chagi.
Jungkook: *tengok seolhyun, lepas ni oppa janji tak akan buat macam tu lagi kat chagi.
Seolhyun: oke. Lepas ni bincang dulu sebelum nak tuduh. Faham.
Jungkook: oke chagi.*usap rambut seolhyun.
Seolhyun: *senyum....
AOA&BTS: *tepuk tangan.....
Seolhyun: *malu. Jom lah oppa kita masuk kelas.
Jungkook: ada orang malu lah kat sini.
Seolhyun: *cubit tangan jungkook,
Jungkook: apo!!!!
Seolhyun: lain kali jangan buat macam tu.
TBC. .. ..........
Ni author dah update part28. So harap korang enjoy. Dan thank you so much kepada sesiapa yang baca cerita author. Kalau best komen dan vote tau. Kalau sesiapa nak komen ke vote ke author terima....
Tunggu part yang seterusnya.oke.
Bye... muah♡
YOU ARE READING
I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.
RomanceKisah 2 orang idol dipaksa kahwin oleh omma masing2. Tetapi masing2 tidak menyukai satu sama lain. Sejak perkahwinan jungkook dan seolhyun mula timbul perasaan dan suka pada satu sama lain. Tetapi ada halangan sejak mereka kahwin. Bolehkan hidup seo...