《Ποιος είναι;》άκουσα τη φωνή του από μέσα και ανατρίχιασα.
《Νέλλη》απάντησα με δυσκολία μερικά δευτερόλεπτα μετά.
Άκουσα βήματα να πλησιάζουν περισσοτερο την πόρτα ασφαλείας και έσπρωξα τον Chris πιο πέρα για να μην τον δει από το ματάκι.
Δευτερόλεπτα μετά, ο κακοποιός πρώην μου, βρισκόταν και πάλι μπροστά μου.
Ένιωσα τρόμο στη μορφή του. Φαινόταν σκοτεινός. Το σώμα μου κινήθηκε αυτόματα πίσω από το ρομαντικό φίλο μου για να προφυλαχτεί κι εκείνος μου έπιασε σφιχτά το χέρι.
《Αδίκως ενθουσιάστηκα που νόμιζα πως ήρθες μόνη》
《Αδίκως σκέφτηκες πως δε θα ξερνούσα αν ήμουν μόνη στον ίδιο χώρο με ένα ρεμάλι》του αντιγύρισα.
Έκανε μία κίνηση να φέρει το φτηνιάτικο ξύλο πάλι μπροστά στα μούτρα μας, αλλά ένα ωραίο, μεγάλο, σέξυ χέρι με φλέβες τον σταμάτησε.
《Τα πράγματα της. Τώρα》απαίτησε με απειλητική φωνή.
《Ξέρεις, δεν περίμενα να πας σε αυτόν. Βασικά, ήμουν σίγουρος πως θα προτιμούσες να μείνεις στο δρόμο ή να γυρίσεις εδώ, παρά να πας στο σπίτι του.》
《Κακώς. Πολύ κακώς. Αν δεν έρχεται σε' μένα πλέον, σε ποιον θα πάει;》έριξε ο Chris τη σπόντα του.
《Εννοείς ότι...;》
《Ναι, εννοεί ότι》απάντησα επιθετικά.
《Τώρα θέλω τα πράγματα μου》《Έλα να τα πάρεις.》με προκάλεσε.
《Μόνη σου》συμπλήρωσε αμέσως.《Μόνη της δεν έχει να πάει πουθενά》αρνήθηκε το μωρό μου αμέσως.
《Φέρε τα πράγματα της》《Οχι》
《Πού είναι;》ρώτησα αγανακτησμένη.
《Έλα να το βρεις, μόνη σου.》
《Ή θα τα φέρεις ή θα έρθει η αστυνομία να σου κάνει το σπίτι φύλλο και γερό μέχρι αν τα βρει》τον απείλησα.
Κόλλησε τα χείλη του μεταξύ τους και γύρισε απότομα προς τα μέσα.
Δεν άργησε να έρθει, κρατώντας στο χέρι του την τσάντα, τη βαλίτσα και το κινητό μου.
Έλεγξα αν είναι όλα στη θέση τους και με ένα εχθρικό νέψιμο φύγαμε.
《Πού πάμε;》ρώτησε.
《Πάμε να μαζέψω μερικά πράγματα και μετά βλέπουμε. Όταν γυρίσουμε, θα του κάνω καταγγελία.》
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...