-Harry-
Ik hoor zacht geklop op de deur en de liefste en mooiste meisje in de deuropening verschijnt. ''H-Harry mag ik b-binnen komen?'' Vraagt ze stotterend en bang tegelijk waarschijnlijk op mijn reactie. ''Uhm tuurlijk Felicite.'' Ik gebruik nooit haar volledige naam maar het overvalt me gewoon even. ''Wat doe je hier eigenlijk? Ik dacht dat jullie niet kwammen.'' Vraag ik terwijl ze tegen over mij gaat zitten op de stoel. ''Pfft lang verhaal houd het er maar op dat Lottie en ik gewoon weg zijn gelopen. Maar ik ben hier om met je te praten Hazz. Heb je even tijd?'' Vraagt ze en ik knik langzaam. Nadat ze alles heeft verteld wat er de laatste tijd is gebeurd. Begrijp ik eigenlijk best wel dat ze het uit heeft gemaakt. Ze werd gedwongen om met een andere jongen te gaan. Ze werd zelfs met de dood bedreigd. ''Waarom heeft Louis niks gezegd?'' Zeg ik terwijl ik schuldig met mijn hoofd schud. ''Hazz? Louis weet hier niks van alleen jij en Lottie weten het.'' Zegt ze met een schuld gevoel en ik kijk haar niet-begrijpend aam. ''Voel jij je nou schuldig?'' Vraag ik en ze knikt. ''Waarom? Jij hebt niks verkeerds gedaan maar diegene die dat tegen je zei. Fizzy ze zijn gewoon jaloers laat ze praten. Je bent geweldig en ja je hebt een wereld beroemde broer en vriendje.'' ''Ex-vriendje.'' Verbeterd ze me. ''Ex-vriendje dan. Maar als ze niet zien dat je geweldig bent hebben ze poep in hun ogen. Fizzy kijk me aan.'' Zeg ik en langzaam kijkt ze me aan met de prachtige helder blauwe ogen. ''Ik heb het je nooit kwalijk genomen en houd nogsteeds van je. Als je dat maar in je oren knoopt.'' Zeg ik met een glimlach en ze knikt. ''Ik houd ook nog van jou maar wil wachten tot je klaar bent met de tour. Dan hebben we het er later over oke?'' Ik knik en geef haar een knuffel. Tegelijker tijd hoor ik weer geklop op de deur en Paul zijn luide stem zeggen dat we zo op moeten. Snel laat ik Fizzy los en laat haar naar buiten. Een paar minuten later loop ik naar de backstage ruimte waar iedereen al op me zit te wachten. ''Klaar boys?'' Vraagt Paul en we knikken. ''Oke ga er voor.'' Weer knikken we en pakken onze microfoons aan en wachten achter het podium totdat we opmogen.
-Rose-
Lottie, Cheyenne, Jasmine en ik zitten te wachten totdat de boys eindelijk opmogen. Opeens zie ik een bekend meisje langs schuiffelen die neer ploft naast Lottie. ''Fizzy hoe ging het bij Hazz?'' Vraag ik achter Lottie langs. ''We hebben gepraat. En zijn tot conclusie gekomen dat we elkaar nogsteeds leuk vinden. En gaan het weer proberen na deze tour en als alles goed gaat. Ga ik gezellig met jullie mee. Het is toch in de zomer vakantie.'' Zegt ze en ik knik langzaam beginnen de lichten te dimpen en komen de jongens op. Na een geweldige avond lopen we met alle familie's en vrienden van de boys naar achter. Ik vlieg Louis gelijk om zijn nek en geef hem een zoen. Langzaam kijk ik om naar Harry en Fizzy die bij Harry zijn ouders staan. ''Volgens mij hoeven we niet meer te helpen.'' Zeg ik terwijl ik naar ze wijs. ''Nee ik denk het ook niet.'' Zegt Louis terug en geeft me een kus op mijn kruin.
-Jasmine-
Echt het concert was zo geweldig ik kon mijn ogen gewoon niet van Niall afhouden. Als we achter zijn aangekomen scannen mijn ogen de gehele ruimte opzoek naar Niall. Al snel heb ik hem gevonden en ren op hem af. ''Je was geweldig!'' Roep ik terwijl ik op zijn rug spring en we omvallen. ''Haha dankje Jas.'' Zegt hij en geeft me een zoen. Daarna neem ik hem mee naar Cheyenne die in haar eentje verstopt staat tussen de mensenmassa.
-Cheyenne-
Ik merk algauw dat de meiden allemaal hun eigen weg gaan ook niet zo gek zei kunnen de meeste mensen hier wel. Ik ga zuchten in een hoekje staan denkend aan de geweldige avond die ik had. Algauw wordt ik uit mijn gedachten gehaald door Jasmine die aan komt lopen met Niall. Ze stelt me aan Niall voor en Niall mij aan de rest. Kortom het werd als nog een geweldige avond.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haai people hier is dan een nieuw hoofdstuk na een geweldig weekend en ik hoop dan ook een geweldig hoofdstuk ;) Oke even ander nieuws ik ben bezig om een nieuw verhaal te verzinnen waar ik pas een hoofdstuk in zet als You&I is afgerond :) Het heet Never do that again. Het is een Zayn Malik Fanfic en de auditie's staan online. Good Luck :D
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...