Everyone knows bad girls have more fun.

245 6 2
                                    

' Katarina! ' -čula sam dozivanje mojeg imena. Potegnula još jedan dim i pogledala Ivu. 
' Da mi je znati tko je sad ' -uspijela sam se nekako opet sa krova dovuči dolje u svoju sobu i otiči dolje pred vrata. Potegnula sam dim i otvorila sam vrata.
' Baci tu jebenu cigaretu.' -rekla je Elena kao i obično ulazeči u kuću kao policija.
' Neču.' -rekla sam joj te potegnula još jedan dim lagano zatvarajuči vrata kad se pojavio Liam. Inače Elenin dečko koji mi soli pamet s tim cigaretama kad god stigne pa je to izgleda prošlo i na Elenu.
' Bože Katarina. Znaš da si štetiš zdravlju s tim cigaretama....' -blebetao je još nekih pet minuta i onda konačno skužio da ga ne slušam i prestao. 
' Mislite li ići gore na krov sa mnom ili ćete ovdje biti sami? ' -pitala sam ih uzimajući četri piva iz frižidera i gasuči cigaretu o zid bacajuči ju na pod.
' Idemo gore ' -rekao je Liam gledajući me nekako sa prijezirom.
' Prva pametna od tebe. ' -rekla sam smijajuči mu se u facu. Krenula sam gore pomalo pogledavajuči idu li uopče za mnom.
Doskočila sam kroz prozor svoje sobe na krov, a njima otvorila vrata tavana jer kao opasno je skočiti sa prozora na krov. Sjela sam i dala jedno pivo Ivi, jedno sebi i ostavila ova ostala dva za Liama i Elenu.
' I šta si me trebala? ' -pitala sam Elenu, koja je sjela malo dalje od mene. A do nje naravno njen psić Liam-.- Taj lik mi ide na živce. Uzela sam kutiju bijelog Marlbora naravno i uzela si cigaretu i upaljač.
' Pa ja i Liam smo mislili da bi ti mogla živjeti sa njegovim prijateljima dok se situacija kod tebe doma ne smiri. Mislim da živiš kod Ive, ali vidiš i sama da je i njoj teško. A dečki imaju dvije tri sobe viška.' -rekla mi je taman kad sam povlačila dim. Iskašljala sam se misleči kako je to grozna ideja kao što i jest. 
' Ne dolazi u obzir. Što je tebi? Da živim sa njegovim prijateljima pa da mi i oni sole pamet ?' -rekla sam i malo pomalo pijuckala pivo koje sam naravno kao i svi normalni ljudi otvorila zubima.
' Vidiš. Rekao sam ti da se neče složiti. ' -rekao je pomalo dižuči se.
' Gle Katrina ti odluči imaš jedan sat na raspolaganju. Dečki su fakat dobri i ne bi ti sigurno ništa napravili nažao niti bi ti prigovarali.' -rekla je i digla se lagano čekajuči valjda moj odgovor. 
' Oke. Iva da li ja tebi tu smetam?' -pitala sam Ivu potežuči još jedan dim. 
' Meni ne ,ali mojim starcima malo da. Sorry. ' -rekla je naginjuči flašu.
' Aha... ' -rekla sam tmurno. Bila sam malo povrijeđena, ali i ljuta što ću sada morati ići k Liamovim prijateljima -.-
' Ideš li onda ili? ' -upitao me je Liam što je pomalo čudno jer bi me inače uvijek pogledao ljuto, ali ovaj put je to bilo kao da moli. 
' Odjebi dečko. Da ne smetam Ivinim roditeljima ne bih išla, ali kad baš moram. Pričekajte da uzmem cigarete i prtljagu. ' -ustala sam i uzela cigarete sa krova.Otvorila sam si vrata od tavana i sišla sam dolje u prizemlje gdje su još uvijek bile moje torbe. Podigla sam ih i pozvala Elenu i Liama da siđu.
' Idemo? ' -pitala sam.
' Idemo.' -rekla mi je Elena već me pomalo gurajuči van iz Ivine kuće. Sjela sam na zadnje sjedalo i zapalila cigaretu. Povukla dim i lagano ga ispuhnula točno u Liamovom smjeru.
' Ugasi tu cigaretu. '-rekao mi je strogo. 
' Evo.' -ugasila sam cigaretu i razgledavala auto. Bacila sam opušak u neki pretinac i primjetila da je pretinac pun cigareta. Naravno opušaka. 
' Ti meni držiš prodike, a pretinac ti pun opušaka ' -rekla sam s podsmjehom.
' To nije moje. Zayn je opet pušio u mom autu. Ubit' ću ga. ' -rekao je pomalo stiskajuči mjenjač.
' Zayn ti je? On živi sa tobom i ostalima? ' -pitala sam već unaprijed znajuči da, ako je odgovor potvrdan da ću se super slagati s tim Zaynom.
' Da. On živi sa mnom i dečkima. Vas dvoje bi se mogli dobro slagati. Pušači. ' -rekao je pomalo osmjehujući se Eleni. Šta bi to trebalo značiti? 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Everyone knows bad girls have more fun.Where stories live. Discover now