Nee, ik ben geen fan of een belieber, maar had gewoon even zin om over Justin een verhaal te maken!
Clarissa is een zestien jarig meisje, ze heeft vanaf haar veertiende een relatie met de enige echte Justin Bieber, en meer zeg ik lekker niet over dit verhaal, kom er maar zelf achter! Xx
Ik stap in mijn witte Rangerover en rijd er mee naar Toronto, de stad waar Justin woont. Ik zelf woon in New York, maar ik heb alles voor Justin over om naar hem toe te komen. Ik druk mijn radio aan en zing met ieder liedje mee dat ik hoor. ''Shit'' mompel ik zacht als ik zie dat er een lange file van meer dan vijf kilometer voor me staat. Ik pak mijn mobiel en bel Justin, maar hij neemt niet op. Ik stuur hem dan maar een whatsappje. 'Heey Jus, ik sta nu in de file dus ik ben een kwartier later, sorry! See you, Xx ' Ik leg mijn mobiel weer weg en kijk voor me uit. Ongeduldig tik ik een ritme met mijn vingers op het stuur. Ik hoor allemaal andere auto's achter me toeteren. Ik kijk even om me heen en zie dan dat de file alweer voorbij is. Ik was zo erg in gedachte dat ik er niet bij was met mijn hoofd. Ik zie het afslag bord naar Toronto en rijd die kant op. Even later als ik er ben parkeer ik mijn auto en stap er uit, en neem mijn Chanel tas mee. Ik bel aan. ''Heey schat'' Zegt Justin als hij in de deuropening staat. ''Hee Jus'' Zeg ik en geef hem een knuffel en kus. Als we binnen zijn hang ik mijn jas op en plof neer op de bank. ''Wat te drinken?'' Vraagt Justin. ''Eh ja doe maar wat jij doet'' Zeg ik. ''Zullen we dan maar naar Starbucks gaan?'' Vraagt Justin weer. ''Eh ja is wel goed, maar eh, straks word je aangevallen door je fans'' Zeg ik. ''Daar hebben we bodyguards voor.'' Zegt hij. Ik loop naar de kapstok om mijn jas te pakken en stap in mijn auto. ''Wie gaat rijden?'' Vraag ik aan Justin als hij er aan komt lopen. ''Ik'' Zegt Justin. Ik knik. Nadat we twintig minuten gereden te hebben stap ik uit en loop naar binnen, hand in hand met Justin. Ik ga naar de balie toe en vraag wat voor koffie Justin wil hebben. ''Twee Cafe Mocha, alstublieft.'' Met twee bekertjes koffie loop ik naar de zitplaats waar Justin al een plekje heeft uitgekozen. ''Thankyou'' Zegt hij en we beginnen aan onze koffie. Ik kijk naar buiten en zie dat er allemaal beliebers voor het raam staan om naar binnen te komen, maar de bewakers houden ze allemaal tegen. Als Justin en ik weer naar de auto toe lopen zien we de bewakers die moeite hebben om de fans tegen te houden. We stappen snel mijn auto in en rijden snel weg. ''Dat was lekker'' Zegt Justin. ''Sure'' Zeg ik en ik druk het knopje van de radio aan. Ik begin luid mee te zingen en zie dat Justin aan het grijnzen is. Het is al donker buiten. Als we aangekomen zijn bij het huis van Justin, pak ik de sleutel van zijn villa uit Justin's jaszak.