Disparitia

36 4 0
                                    

  Totul a inceput pe vremea marelui razboi dintre cele doua lumi Infern si Paradis. Pe atunci marele Arhanghel Mihai impreuna cu Zeita Lilith au dat nastere a doi copii Yuki si Zerfe . In urma razboiului cele doua lumi au fost separate si asfel cei doi frati despartiti la nastere, fetita impreuna cu tatal iar baiatul cu mama. Dupa 100 de ani Lucifer Printul Infernului si-a ridicat propriul  imperiu crescandu-l pe micutul Zerfe ca pe propiu fiu invatandu-l ca ura este cheia pentru obtinerea puterii . 

   In paradis lucrurile stateau cu totul alt fel Yuki se bucura de toata dragostea tatalui ei si invata cum sa fie un inger cat mai bun si puternic . Dar totul s-a schimbat intr-o zi pe cand Dumnezeu conducea Paradisul, Yuki a fost mereu atrasa de creatia lui si tot ce tinea de ea , auzind multe povesti de la tatal ei devenea din ce in ce mai curioasa pe zi ce trecea despre aceel taram numit pamant . Plimbandu-se prin gradina pe trotuarul pavat cu aur se uita in jurul ei ,era plin de flori rosii , galbene ,mov aveau toate culorile ,dar fusese atrasa de ceva mai special iar cum din fire era curioasa se indrepta spre aceel lucru , o voce se auzi din, spatele ei :

-Yuki stai ! 

Se opri isi intoarse privirea nu era altul decat propriul tata , se uita mirata la el si tonului vorbit ,apoi zise :

- Da tata s-a intamplat ceva ? 

-Yuki sti destul e bine ca nu ai voie sa te apropii de aceea fantana ! 

- Dar de ce ? de ce e aceea fantana este singurul  lucru interzis din tinutul nostru ? 

- Am incheiat discutia ! zise tatal sau . 

   Nu putea sa ii zica ca langa aceea fantana se afla un varcolac care pazea cunostintele binelui si raului , un adevarat monstru ... Dar cu toate avertizarile tatalui ei fata nu a ascultat si intr-o alta zi se indrepta asigurandu-se ca nu este nimeni prin preajma plina de emoti pasea cu pasi inceti spre aceea fantana atat de frumoasa dar interzisa se aplecase dar tot ce vedea era o apa cristalina si limpede . Dintr-o data doi ochii rosi aparura in apa si apa devenea din ce in ce mai nelinistita atunci fata s-a speriat a facut doi pasi mai in spate si a cazut in fund , in fata ei aparuse un lup doar ca intr-o forma mai mare , apoi speriata a inceput sa o i-a la fuga si sa tipe dar deageaba acel lup a prins-o si a tras-o in fantana . In camera de tron Dumnezeu simti prezenta lupului si disparitia fetei la fel si tatal ei cand merse dupa ea fusese prea tarziu fata disparuse ... 

    Pe cand micutul Zerfe se antrena pentru a putea folosii magia mostenita de la parintii lui,un fior il cuprinde pe spate si urca pe sira spinarii pana cand ajunge undeva in crestetul capului.Oare ce ar putea fi? Un simplu fior sau ceva s-a intamplat? Se crede ca Zerfe este cheia prin care demonii pot ajunge din nou in locul de curand purificat de ingeri si arhangheli,si anume "Pamant".El este al doilea suflet care a fost nascut din bunatate si a devenit demonic dupa Lucifer,insusi fiul cel mic al lui Dumnezeu,acum lordul Infernului.Zerfe a fost nascut de Lilith,una din cele mai viclene demonite,aceasta avand o relatie secreta cu arhanghelul Mihail,fiul cel mare al lui Dumnezeu,pe vremea cand paradisul si infernul erau in razboi.Acestia pe langa micutul Zerfe,au mai nascut o fata pe nume Yuki in acelasi timp,dar pentru ca nu vroiau sa afle nimeni nicidata ca ei au avut o relatie,Lilith l-a luat pe Zerfe in strafundurile infernului,iar Mihail a luat-o pe Yuki in paradis,niciunul dintre copii nestiind adevarul unul fata de celalalt.Zerfe se indrepta ingandurat spre tronul asa-zisului sau tata,Lucifer.Se intreba ce e cu acel sentiment,pe care nu l-a mai simtit pana acum.Odata ajuns in fata tatalui sau da sa faca o plecaciune ,dar Lucifer il opreste. 

-Spune fiule. 

-Tata,e ceva ce tu si mama imi ascundeti?

-La ce te referi Zerfe? 

-Mereu cand incerc sa vorbesc cu voi despre nasterea mea,ori intervine ceva de moment ori ezitati sa vorbiti cu mine despre asta.De ce? 

-Unde bati Zerfe?Ti-am spus tot ce ar trebuii sa sti.Te-ai nascut in timpul razboiului dintre paradis si infern,esti mostenitorul de drept al infernului,cu putin antrenament puterile tale le pot depasi pe ale mele.Ce vrei sa sti mai mult? 

-Da,cred ca ai dreptate. 

   Zerfe da sa plece,dar da nas in nas cu mama lui,Lilith,care ii mangaie parul carliont blond si il strange in brate. 

-De ce esti asa ingandurat micutule? 

-Nu stiu.Simt ca mi se ascunde ceva. 

-Off,micutul meu.Ce te face sa crezi asta? 

-Nu stiu.Dar voi afla.

-Asa sa faci micutul meu. 

   Zerfe da sa iasa ,dar la iesire se ascunde dupa o poarta asteptand sa vada ce discuta cei doi parinti ai lui. 

-Lordul meu,nu crezi ca ar fi timpul sa ii spunem?Totusi are 150 de ani. 

-Nu e pregatit sa afle ca nu e fiul meu biologic. 

   Zerfe ramane mut pret de o secunda si incepe sa isi puna intrebari. 

-Dar uite ca incepe sa ii simta prezenta surorii lui gemene. 

-Daca i-am spune o sa fie foarte curios si va vrea sa se intalneasca cu ea,sa o vada.Iar noi nu mai putem ajunge pe pamant dupa nasterea lor.Poarta este inchisa cu cel mai puternic sigiliu.El e singurul care o poate deschide,avand atat putere demonica , cat si putere angeleasca.Deci pana nu isi va da drumul la puterea ageleasca curand nu poate sti ca el este fiul fratelui meu mai mare,Mihail.Trebuie sa ne recucerim taramul pe care l-am pierdut demult.Trebuie sa spargem bariera dintre cele doua lumi,Pamantul si Infernul si daca e posibil sa invadam si Paradisul.

   Zerfe se retrage incet si fuge repede,pana nu si-ar da cineva seama ca a fost acolo in timpul discutiei.

 -Am o sora...eu chiar am o sora,geamana chiar.Si tatal meu e un inger.Deci si eu sunt inger sau demon?Atatea intrebari fara raspuns...Acum chiar vreau sa ajung pe Pamant.Deci tot ce am simtit eu pana acum a fost sora mea care e undeva pe Pamant.Oare cum a ajuns acolo?Trebuie neaparat sa ajung acolo.Dar cum? 

   O voce ragusita se aude dintr-odata si apare cineva din umbra. 

-Tinere Lucius,daca vrei sa ajungi pe Pamant te pot ajuta eu.(Demonul Tzakartus este unul dintre cei mai puternici demoni existenti in infern.A avut foarte multa putere odata cand era unul dintre cei 10 protectori ai chaosului,dar de cand a avut .nebuneasca idee de a invoca un vortex teleportor din Infern pe Pamant,in urma careia si-a pierdut piciorul,puterea lui a fost foarte diminuata,dar el lafel de temut a ramas.Si ii place sa ii zica lui Zerfe "Tanarul Lucius",asta pentru ca Tzakartus stia de la inceput ca Zerfe nu e copilul lui Lucifer.) 

-Unchiule Tzak,la ce te gandesti?Ultima oara cand ai incercat ai sfarsit prin pierderea piciorului.Nu vreau sa mor asa.Mai am de cucerit Pamantul pana sa mor. 

-Asa este.Dar eu nu am puterea ta,iar timpul efectiv cat poate fi tinut deschis vortexul activ consta in puterea demonica a celui ce il tine deschis.Deci daca tu imi dai o parte din puterea ta,eu voi putea tine vortexul deschis cat sa poti trece.

-Vrei sa zici ca tu aveai pe vremea cand inca erai protector al chaosului mai putina puterea decat am eu acum? 

-La urma urmei esti fiul lordului Lucifer.E normal ca tu sa ai cea mai mare putere.Zerfe:-Bine accept. 

   Tzakartus scoate o lama de foc si se taie in palma pentru a putea face transferul de putere.Indreapta lama de foc spre Zerfe indemnandu-l sa faca si el acelasi lucru,dupa care dau noroc. 

-Repeta dupa mine : Utrum fortitudo sit virtus. 

- Utrum fortitudo sit virtus. 

   In secunda urmatoare un foc albastru ii cuprinde pe cei doi si puterea lui Tzakartus creste seminificativ.Dupa ce transferul de putere ,acesta deschide vortexul si il invita pe Zerfe sa intre in el. 

-Ai grija tinere Lucius.Odata ajuns acolo nu vei mai avea puterea de a te intoarce.E pe riscul tau. 

-Ma duc.Trebuie sa aflu tot adevarul. 

   Tanarul Zeref paseste prin vortex,iar peste nici o secunda era deja in mijlocul traficului infernal din orasul New York.  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 05, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RefugiuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum