40. rész

104 8 4
                                    

** Dav szemszöge  **

Ahogy leértünk láttuk, hogy Ash és Mike a konyhában tevékenykednek.

- Sziasztok! - köszöntem, mire felnéztek.

- Jó reggelt! - köszönt Eli egy nagyot nyújtózkodva.

- Nektek is! - köszöntek vissza.

- Lauék? - kérdezte Eli.

- Mindjárt jönnek, történt egy kis baleset.

- Mármint? - ráncolom össze a szemöldökömet.

- Szórakoztak, és a medencében kötöttek ki, így mind a ketten vizesek lettek.

- Jaaaah, értem - bólintott Eli. - Na és ti mit csináltok? - nyújtogatta a nyakát a konyhapult túloldaláról.

- Reggelit - fordult vissza Ash a tűzhelyhez. 

- És mi lesz a kaja?

- Öhm, lesz rántotta meg aki kér annak van sült szalonna. 

- Az jó lesz - vigyorgott.

- Meg van pirítós aki azt szeretne enni - mosolygott Mikey.

- Haggyá má' békén!!  - hallatszott egy kiabálás a lépcsőről. Kis idő múlva Lau és Calum lépett be a konyhába.

- Miért kell békén hagynia téged? - kérdeztem.

- Azért mert...- de Lau befogja Calum száját, így nem tudja befejezni a mondatot.

- El ne merd mondani!- szól rá a lány. - Értetted? - Calum csak bólint, erre Lau lassan leeszi a kezét.- Hu - fúj egyet.

- Azért, mert rányitottam a fürdőben miközben végzett a törölközéssel és láttam pucéran. - hadarja el gyorsan Calum, és elbújik mögém.

- Meghalsz.

- És amúgy ez miért rossz?

- Azért mert azzal cseszegetem amit láttam - kuncog a kreol bőrű.

- Oh...Értem - bólintok.

- Megterítitek az asztalt? - kérdezi Ash.

- Igen - mozdul meg Eli és Lau.

Az utóbbi ügyet sem vet Calra, csak csinálja a dolgát. 

- Lauuuuuu, most haragszol? - kérdezi a hős szerelmes.

Nem jön válasz. Amikor a lányok befejezik a munkát, akkor pedig neki látunk reggelizni. Nagyon finomat készítettek a fiúk, amit mindenki szóvá is tesz.

- Na és mit csinálunk? - kérdezi Eli, amikor végeztünk a koszos tányérok eltakarításával.

- Nem tudom, nézzünk valami filmet? - veti fel az ötletet Ash.

- Vagy menjünk ki a medencézni!!! - ujjongott Mikey és Cal is.

- Akkor... - szól a ház "főnöke"- mi lenne ha néznénk egy filmet, meg esetleg játszhatnánk valamelyik játékkal x-boxon és akkor délután amikor már nem sülünk meg, akkor mennénk ki a medencéhez?

- Én benne vagyok - szólalok meg, majd mindenki egyetértően bólogat.

- A következő kérdés. Mit nézünk? - fordul körbe Lau.

- Nézzük meg valamelyik Disney mesét!!! - lelkesedik be Eli. - Kééééééérlek!

- Felőlem. - Lau és Mikey egyből belemennek, a többieknek, velem együtt teljesen mindegy, hogy mit nézünk.

This Simple and ComplicatedWhere stories live. Discover now