Five nights at Friend's

210 19 4
                                    

1.fejezet

Reggel arra keltem fel hogy a báttyám nagyon hangosan hallgatja a zenét. Mivel a szüleink nincsenek itthon nyugodtam kimondthattam amit akartam.

-Kapcsold már ki ezt a sz*rt!
-NEM KAPCSOLOM KI! JA ÉS KUSS!!!
-Kössz!

Felöltöztem és bementem a hugom szobájába.

-Te hallod mond már meg a hülye báttyádnak hogy kapcsolja már ki ezt a vackot amit zenének hív!!

-Oké, de ennek ára van. -mosolygott Millie.

-Na meg a sz*rt!
-Akkor nem mondok semmit!
-Jó megteszem csak szólj már neki!!

-Hááát......jó.

Aztán bement a báttyánk szobájába és kedvesen oda szólt:

-Tesó lécci hallkítsd le lécci -és bevetette a boci szemét.A báttyánk kakilt rá, ezért a hugom a nehezebb megoldást választotta. Azzal a lendülettel a pici, de annál inkább erős ujjaival megcsípte a báttyánk fülét és bevezette a szobájába. Mikor kijött a báttyánk elröhögtem magam de nagyon.

Ki volt sminkelve és úgy nézett ki mint egy ribanc. Nagyon sokat röhögtem és kihasználtam az alkalmat hogy cikizzem, de egy valamiről elfeledkeztem. Mert most én következtem, a hugom bevezetett a szobájába és engem is kisminkelt. Mondtanom se kell hogy minek néztem ki. Majd a báttyánkal egymásmellé állított minket és lefényképezett.

-MIT CSINÁLSZ AZZAL A KÉPPEL!??!!!?!? -Mondtuk egyszerre a báttyánkal.

-Majd meglátjátok-mondta Millie ördögi mosolyával.

Aztán felrakta Facebookra. Egy perce volt fenn de már 102 like és 5dislike volt rajta. Remek.

/Este/

00:00

Furcsa hangokra keltem fel. Mikot felültem az ágyamra egy fura nyúlszerű valamit láttam a gépemnél.

-Te ki a f*sz vagy?!?!!
-Én...ööö.....ez csak egy álom ALUDJ VISSZA!!!
-Mi a rákot csinálsz!??!
-Ömm.....nem a wifidet akarom feltörni......ALUDJ VISSZA!!
-KUSSOLJ MÁR NEM ALSZOK VISSZA!!!!
-Jó akkor ne aludj vissza de mond már meg.....
-MIT!!?!?
-MI A RÁK A WIFI JELSZÓ!??!
-FLUIMUCIL_ÁBEL-DE MIÉRT45
-Uu kössz!Na de mek szia.
-Csá de hova??!

És már el is ment. Aztán bejött valami kacsa csirke izé.

-Szia-mondta.
-Csá. Te kacsa vagy vagy csirke!??!

-Ha úgy hívnak hogy Chica akkor szerinted??
-Tudja a franc azért kérdezem!
-Ajj tudatlan emberek!! - és már ment is.

Majdnem elaludtam, de befutott egy róka a ki azt kérdezte hol vannak a kincsei.

-Hova raktad te!!??
-MIT!!??! -kérdeztem.
-Hát a.....majd megfordult és meglátta a gépemet.

-Nem tom mi ez de elviszem.

Mikor éppen mondtam volna hogy meg ne próbáld már elvitte.

Aztán mikor reggel lett minden a helyén volt. Nem tudtam mi volt ez de azt még nem gondoltam volna hogy minden este ez lesz.

Sziasztok! Nem tudom hogy mennyire volt rövid vagy minimális mennyiségű a szöveg de remélem tetszett!

Ha szeretnétek vicces témájú fnafot olvasni ajánlom a Five Nights at Idiots-ot! Ha pedig egy izgalmas fanfot szeretnél olvasni hát...akkor is ezt ajánlanám de ajánlom még ide a Foxy1987_FNAF írásait is!!

Ebben a történetben kitalált neveket használok!!

Five nights at Friend'sWhere stories live. Discover now