UYKU

53 8 8
                                    

Şu anda saat tam 03:33'dü.Özgürün dediklerinden baya etkilenmiştim.Ama Baran beni nasıl görüyorsa onunda beni öle gördüğünü biliyordum.Nolmuştu da beni uyutmuycak kadar etkilemişti?
Yatakta bir sağa bir sola dönüyordum.Özgürlerle bahçelerimiz bitişikti.Camdan baksam odasını görürüdüm.Ama cesaretim yoktu.Özgür değişmişti sanki bi başka bakıyordu.Anlamsız bu düşündüklerim diyerek yataktan doğruldum.Baş ucumda siyah kaplamalı kitabımı aldım.Boşunaydı bu uğraşım.Okumaya başladım.Dört beş bölüm geçmiştim ki uykum sonunda gelmişti.Saatin 04:28 olduğunu gördüm ve kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım.Sabah annem Baranın ateşinin hala düşmediğini söyledi ve onu emel teyze ve özcan abiyle hastaneye götüreceklerini söyledi.Pek bişey diyemedim çünkü daha sadece iki saat uyumuştum.Hastane şehir merkezindeydi.Büyük ihtimal dört beş saate dönerler diye düşündüm.Uyandığımda saat biri geçiyordu telefonumu aldım ve cevapsız çağrılar,mesajlar vardı ..Annem Baranın havale geçirdiğini ve kaçta geleceklerinin belli olmadığını yazmıştı.Baran için üzülüyordum.Ve sonuna özgürle zaman geçirmemi yalnız kalmamamı yazmıştı.Aşağı indim birşeyler atıştırıp salona geçtim.Mutfaktan çıkıp uyku mahmurluğuyla salona ilerlerken koltukta bir insanın-irice bir insan-uzandığını görünce gözlerimi ovuşturdum.Aceba hala uyuyo olabilirmiyim?Hayır hayır uyumuyordum.O koltukta bir erkek cüssesi vardı.Hemen mutfağa döndüm ve napmam gerektiğini düşündüm.Özgür!Saçmalama Deniz dünkü olaydan sonra hayatta olmaz.Kendi başıma halletmeliydim.Kim olabilirdiki.Anladığım kadarıyla pikeyi başına kadar çekmişti.Ben onu halt edebilirdim diye düşündüm.Gözümü karartıp monoton koşarmışçasına salona dalıp koltukta yatan kişinin üstüne zıpladım.Bildiğiniz atladım ya her kimse onu boğmaya çalışıyordum."pis hırsız,seni öldürücem"gibi şeyler savurarak onu etkisiz hale getirmeye çalışıyordum.Baya çabaladım en başta biraz tepki versede daha sonra kendini bıraktı.Doğrulup göbeğine oturdum ve yavaşça pikeyi aşşağa doğru çektim.Kalbim benden bağımsız bir şekilde sanki boğazımda atıyordu.Usulca pikeyi sıyırdım veee...
Bu tanıdık yüz,bu bu Özgürdü.Ben Özgürü mü öldürmüştüm?
"Özgührrrr"diye feryat edip boğazına sarılıp ağlamaya başladım."Ben şimdi napıcam,özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim..."diye sayıklıyordum.Ölmüştü.Ben öldürmüştüm onu.Hıçkırarak Özgür'ün boynunda ağlarken bir kahkaya sesiyle özgür sarsılmaya başladı.Kafamı hafif kaldırdım ve Özgür'ün kahkahalar attığını gördüm.Hala onun göbeğinde oturuyordum.Gülmekten gözlerinden yaşlar geliyordu resmen.Hemen başımı özgürün boynundan kaldırdım.
"D..en.."gülmekten konuşamıyordu.ona öyle bir bakıyordum ki sanki ben değilde o beni öldürmeyi çalışmış gibi.
"Denniizz...,kızım sen..senin piskolojik sorunların olmalı.(başımı eğdim)Nasıl öldüğümü düşünebilirsin?(çok utanıyordum ya)"
Ya gerçekten salaktım.Özgürden başka kim olabilirdi ki ?Kafamı usulca kaldırdım bana bakıyordu ama hala sırıtıyordu ya."Bu kadar saf olma be güzelim.Annemler Baranı hastaneye götürdüler.Sen yanlız kalma diyede beni gönderdiler sizin eve."diye açıklamada bulundu.Bulunduğum saçma yeri düşünürken ani bir hareketle Özgür'ün üzerinden kalktım.
"Şey.. ben seni hırsız sandım Özgür.Özür dilerim."dedim
"Neyse boşver.Brn çok acıktım."dedi ve yine beni kurtardı.Bu hareketlerine bayılıyordum ya.Ne zaman aptalca birşeyler yapsam hemen konuyu değiştirip aptallığımı örterdi.
"O zaman tost"diyip sırıttım."Zaten senden dolapta sarma var Özgür hadi gel yiyelim diyceni sanmıyordum."diyip sırıttı.Haklı çocuk.Bu yüzden ses çıkarmadım ve mutfağa ilerledik.Tostumuzu hazırladık ve bahçeye çıktık.Saat 7 olmuştu.Annemle konuşmuştum ve Baranın daha iyi olduğunu söylemişti.Özgür dün sanki hiç birşey olmamış gibi davranarak dün söylediklerinin art niyetli olmadığını hissettirmişti bana.Karanlık olmuştu ve ben karanlıktan nefret ederdim.
"Özgür hadi eve girelim."
"Hayır Deniz.Bi gökyüzüne bak istersen."yıldızlardan bahsediyordu.Beni can evimden vurmuştu yine.
"Tamam ama salıncağa oturalım"dedim,kafasını sallamakla yetindi.salıncağa uzandık.
"Gerçekten çok güzeller"dedim hayranlıkla."aa yıldız kaydı gördün mü Özgür?"dedim."evet güzelim,gördüm"
"Özgür uykum geldi benim"demiştim ki kafam Özgür'ün omzuna dayandı.Ve Özgür'ün kollarında uyuya kalmıştım.Uyumakla uyumamak arasındaki ince çizgideyken "seni diledim güzelim.seni"gibi birşeyler boğuk boğuk geliyordu kulağıma ki dayanamayıp uyuya kalmıştım.

•Arkadaşlar yorum yapıp görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.Allaha emanet olun hepiniz.❤️

SEÇİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin