Twinkelende lichtjes

34 3 2
                                    

Hoi twinkel,

Ja ik denk dat ik je zo ga noemen twinkel , of twinkie winkie. Oh ja ik moet mezelf natuurlijk even voorstellen, het lijkt net of ik in een nieuwe klas kom. Ik heb dan altijd zo'n moment dat je tegen iedereen 'Hoi' moet gaan zeggen. En meestal ga ik mezelf afvragen of ze me wel aardig vinden of dat ik er wel leuk uit zie. School is soms raar maar ook weer leuk, ugh al die gedachtes.

Maar even terug naar het moment dat je jezelf moet voorstellen, zoals ik nu ga doen. Ik ben Clara, ik ben 15 jaar oud en ik hou van creatieve dingen zoals, scrollen op Tumblr, foto's maken, tekenen en om niet te vergeten ik hou van lichtjes :) Lichtjes zijn zo twinkel achtig en het is zoo schattig hé. Het idee van twinkelende lichtjes is magisch. Ik vind kerst daarom ook de leukste feestdag die er eigenlijk is. Bij ons thuis staat er altijd een echte kerstboom, en ik mag hem altijd inrichten. Ik word zo blij van al die lichtjes in de boom en de verse bomengeur die je ruikt. Kerst is echt twinkelachtig.

Zeg, twinkel ik wil meer over jou te weten komen. Ookal kan je natuurlijk niks zeggen tegen mij. Ik ga je naast m'n bed leggen en dan ga ik nadenken over wie je bent. Slaapwel twinkel, en tot een nieuwe twinkelende dag :)

:)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu