8. část

21 3 2
                                    

Předem se omlouvám, že jsem dlouho (no 2 dny, ale někdo tady z toho už je na prášky :D ) nepsala, ale měla jsem toho moc  a nebyla nálada. Ale... teď je tu další díl!!!! :D

....................................................................

Opět pohled Lisy:

S Lili jsme vedli velmi dlouhý rozhovor celou cestu až k ní domů. James si zas povídal s Johnem. Asi vím o čem. Jejda nějak mi vzrostlo EGO.Ano, myslela jsem o mě a jejich pohledy na mě, mi to dokázali. Když jsme přijeli k Lili dostala jsem SMS od kamarádky. Že jsme dostali prázdniny, protože opravují školu. Řekla jsem to Lili a Jamesovi a Lili to hned vyžvanila Johnovi a ho napadlo, že by jsme mohli jet k nim na chatu k jezeru.

Další den jsme se sbalili jeli jsme ještě ke mně domů, protože jsem s sebou neměla moc věcí.

Přijeli jsme k nádhernému jezeru. Ještě, že je léto a můžeme se koupat. Chata byla ještě hezčí. No chata to byla spíš vila… I když byla u jezera uvnitř vily byl bazén, výřivky, sauna a malá herna. I posilovnu tam měli. S Lili nám bylo řečeno, že budeme od Jamese a Johna dostávat tréninky. Noto dopadne.

Zbytek dne jsme se koupali a já s Lili natočila Cup song na YouTube. Ano správně… Lili je youtuberka a já se jí vtírám do vlogů. To je normální. Každopádně se to všem líbilo a řekli, že máme natočit další videa z té chaty. Takže jsme natočili prohlídku a pak výlet do skal. Bylo to tma strašidelný, ale kdo by se bál, když tam jsou naši kluci.

Další den byl zase pohodovej. Tentokrát koupání v jezeře. Bylo to úžasný. A pak nás Lili přemluvila o natočení dvojitýho Boyfriend tagu.

………………………………………………………….

Díky za přečtení popřípadě za koment J S láskou vaše TereZz :*

BullshitKde žijí příběhy. Začni objevovat