Cody ve arkadaşları yanımıza geldiler.Alex endişelenmeye başlamıştı. ‘Bırak onu Cody.O daha yeni’ diye söylendi Alex. ‘Kapa çeneni.’ Diye bağırdı Cody.Sinirlenmeye başlamıştım.Bu çocuk kendini ne sanıyordu böyle ? Okulun reisi falan mı ? ‘Sen kendini ne sanıyosun ya ?’ diye bağırdım.Cody ‘Asıl sen kendini ne sanıp bana bağırabiliyorsun ? Bu okulda benim sözüm geçer.Okula yeni geldin diye bu yaptıklarını affediyorum ama birdaha böyle bir şey olursa o zaman elimden çekeceğin var demektir güzelim.’ Sinsi bir şekilde sırıtmaya başladı.Öfkeden deliye dönmek üzereydim. ‘Beni hafife alma sakın.Ne yapabileceğimi bilmiyorsun.Hadi Alex gidelim.’ Diyerek Alex ile birlikte spor salonundan çıktık. ‘İnanmıyorum sana Melis.’dedi şaşırmış bir halde. ‘Neden ki ?’ ‘Az önce Cody’e karşı geldin.Daha önce kimse karşı gelememişti.’dedi hayretle. ‘Hiç kimse mi ?’ Şaşırmıştım. ‘Ya çok önceden bir iki kişi karşı gelmiş diye dedikodular çıkmıştı fakat onlarında öldüğü söyleniyor.’ ‘Dedikodu işte.Bir kesinliği yok.’ Dedim.Daha sonra birlikte sınıfa girdik.Herkesin gözü bizim üzerimizdeydi.Pardon daha doğrusu benim üzerimdeydi.Umursamayıp sırama oturdum ve Alex de yanıma oturdu.Tarih hocası gelince herkes önüne döndü ve derse başlandı.
Cody’nin Anlatımı
Melis spor salonundan çıktıktan sonra ağzım açık bir şekilde arkasından baktım.Çok şaşırmıştım.James ‘Dostum kız seni ezdi geçti.’ Diyip kahkahalara boğuldu.Nick de ona katılıp ‘Kız dıştan çok masum görünse de içinden canavar çıktı.’ Dedi. ‘Bana şu kızı iyice araştırın.Ona öyle bir ders vereceğim ki benimle uğraşmak neymiş görücek.’ Diyip spor salonundan çıktım.
Kısa oldu biliyorum :/ +2 vote olunca yeni bölüm gelir iyi okumalar :)