İNTİKAM

36 7 3
                                    

Özgür'ün babası özgür 3 yaşındayken trafik kazası geçirerek vefat etmiş.Babasız büyümek çok zor olmalıydı.Emel teyze Fıratla evlenmişti.Fırat hatırladığım kadarıyla çok zengin ve iyi bir insandı taki o olay yaşanana kadar.Evde mevlütler okunup dua ediliyordu.Ablamın ölümündrn sadece 4 sene geçmişti.
Yaz tatilinde Fırat denen Özgür'ün üvey babası olan pislik ablama zorla sahip olmaya çalışmıştı.Ondan hepimiz nefret editorduk.Ablam ondan kurtulmak için camdan atmıştı.O gün annenmler ev için birşeyler almaya gitmişlerdi.Evde sadece ben,ablam,özgür ve Baran vardık.Bahçede oyun oynuyorduk.Daha sadece 12 yaşındaydım ablamı o halde gördüğümde.Ablam günlerce yoğun bakımda kalmıştı.Emel teyze antidepresan ilaçları kullanıyordu.Annem..Şu anda sessizce bir köşeye sinmiş içli içli ağlıyordu.Biz mi?Biz mahvolmuştuk.Ablamı o şerefsiz,adi köpek yüzünden kaybetmiştik.Bu günde 4.yılıydı ablamın ölümünün.Kapının eşiğinde Baran ve Özgür'le oturuyorduk.Ben sesizce ağlarken,Baran ve özgür sadece yere bakıyordu.Fırat denen pislikse bu olaydan sonra yurtdışına kaçmıştı duyduğumuz kadarıyla.Bu kadar basitmiydi.Bir insanın doğması,yaşaması ve ölmesi.En zoruda bu değilmiydi.Ölüm.Zaten hep böyle olmazmıydı.Birileri zenginliğiyle yaptığı şeyleri örtüp o muhteşem duygusuz hayatlarına devam ederledi.
İçeriden mevlütün bittiğini ve ardından dualar edilmeye başlandığını duyabiliyorduk.En zoruda annem içindi.Ablam onun ilk göz ağrısıydı.Aysum derdi ablama.Kuzum derdi.Annemin kuzusu bir şerefsiz yüzünden ölmüştü.İnsanlar böyleydi işte.Barana döndüğümde gözünden sadece bir damla yaş aktığını gördüm.
İnsanlar yavaşa yavaş dağılmya başlamıştı.Baran annemin yanına gidip sarıldı ve annem daha şiddetli ağlamaya başladı.
"Ablan öleli 4 sene oldu Baranım.Onu çok özlüyorum yavrum."diyerek ağlıyordu.
"O duygusuz pezevengi bir gün ait olduğu yere göndericem anne.Çok az kaldı."Eğer Baran böyle birşey yaparsa sonuna kadar yanında olup onunla her türlü suçu işlerdim.
Özgüre döndüm.Gözleri dolmuştu.
"İntikamımızı alıcaz güzelim."sarıldı bana.ona sarılmak az da olsa herşeyi unutturuyordu bana bazı şeyleri.

•Canım okuyucular hikayeyi,gidişatını beğenip beğenmediğinizi belirtirseniz çok sevinirim.Sizi seviyorum ❣️

SEÇİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin