3)DENİZ

6 0 0
                                    


                 Sabah erkenden kalktım. Aslında bugün hiç dünkü kadar makyaj yapıp topuklu ayakkabı giymek gelmedi içimden. Sıradan giyindim. Eski halim gibi. Bir taksiye binip Holding ' e gittim.

               Bugün ne yapacağımızı çok merak ediyordum. İnşallah o şımarık kızın yaptığı gibi beni kameranın önüne atıp birilerini taklit etmemi söylemez. Yok ya yapmaz. Yapar mı!

               Şirkete girince geçen bana toplantıda olduğunu söyleyen kızın yanına gittim. Tekrar Aral' ı arayacağını söyledi. Bu da ne meraklı adamı aramaya!

'' Şu anda yanında nişanlısı var. Bir yarım saat kadar beklemeniz gerektiğini söyledi.''

'' Aral' ın nişanlısı mı var?''  Neden bu kadar şaşırdığıma bir anlam veremedim. Olabilirdi yani. Böyle bir adamı hiç boş bırakırlar mı?

'' Neden sordun? Yoksa...''

'' Sadece Aral Bey' in nişanlısı olduğunu bilmiyordum. Yoksası moksası yok. Hem bir dakika ya. O bana yarım saat beklememi mi söyledi? ''

                   Kadın evet dercesine başını salladı. Yavaş yavaş sinirleniyordum ama nişanlısının olmasına değil. Onu bekletmememi söyledi ama o beni bekletiyor. Hem de yarım saat!

                    Tabi ki de beklemedim. Tamam onun yardımına muhtaç olabilirim ama bu onun beni yarım saat bekletmesi anlamına gelmiyor. Kadına gözükmeden yavaş yavaş Aral' ın odasına doğru gittim. İşte o kocaman oda! Bir kaç saniye nefes alıp kendimi toparladım ve odaya girdim. Acaba kapıya vursa mıydım?

                     Neyse olan oldu işte. Odaya girince ne göreyim? Birbirlerine sarılıyorlardı. Aniden geri çekildiler. Aral' ın nişanlısı diye tahmin ettiğim kadın çok güzeldi.  Öyle böyle değil. Masmavi gözleri harikaydı. Vücudundan ,saçlarından asalet akıyordu. İçimdeki bir ses acaba bu kadın yaşıyor mu, diye dalga geçiyordu. Dikkatli bakınca bu kadının eskiden gittiğim ajanstaki şımarık kadın olduğunu anladım.

                                                                          ARAL VE NİŞANLISI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                          ARAL VE NİŞANLISI

     '' Ne oluyor? Kapıyı çaldığını duymadım! '' dedi kadın. Tamam anladım güzel ama bu kadar  şımarık bir kadın olamaz! Ne diyeceğimi bilemedim.

 '' Aa ... Şey...''

'' Lafı ağzında geveleyip durma. Aşkım böyle insanların senin Holding' inde ne işi var? Hem modadan anlamıyor hem de beceriksiz. Hemen defol buradan yoksa...'' Kadına bak ya! Ben giyinmesini bilirdim ama... Resmen bu güzel kadının yanında ezilmiştim.  Hem beceriksiz olduğumu da nereden çıkardı? Kapıyı çalıp çalmamakla ne ilgisi var?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HİLEKAR OYUNCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin