《Τελειωσε》φώναξε.
《Τι λες, παιδάκι μου; Εσύ δε θα πας Κάτω Καλιφόρνια αύριο;》
《Αν θέλω. Σιγά που θα χάσω εγώ ολόκληρη Γαλλία. Είναι η μόνη χώρα που δεν έχω πάει στην Ευρώπη.》
《Να πας άλλη στιγμή μόνος σου》επιτέθηκε ο Chris.
《Δεν ακούω τίποτα. Κατά βάθος θέλετε να έρθω.》
《Ναι, ναι. Τόσο που σε παρακαλούμε να μην κάνεις καμία μαλακία》
《Θα έρθω. Ποια εταιρία έχει πιο φθηνά εισητήρια;》ρώτησε.
《Καμία, Alex. Δε θα έρθεις》αναφώνησα.
《Κι όμωωωωωως》απάντησε χαρούμενα.
《ΕΛΕΟΣ》σχεδόν ούρλιαξε ο Chris.
Προχώρησε προς το μπαλκόνι, βγήκε έξω και έκλεισε τη διπλή τζαμαρία.
《Μπράβο》ειρωνεύτηκα και έκανα να τον ακολουθήσω.
《Καλύτερα να τον αφήσεις να χαλαρώσει λίγο. Δεν είναι και η καλύτερη νευριασμένος.》με συμβούλεψε.
Τον κοίταξα επικριτικά και κάθισα στην άλλη πλευρά του καναπέ.
《Γιατί το κάνεις αυτό, ρε Alex; Ένα χρόνο τώρα δε σταματάς να μου λες πώς και γιατί να τα ξαναβρώ με τον Chris και επιμένεις πως δεν τον ξεπέρασα. Τώρα γιατί θες να έρθεις κι εσύ;》παραπονέθηκα.
《Αν έχεις τέτοιο κόλλημα, μπορώ να του πω να πάμε αλλού οι δύο μας, αλλά δε θα έρθεις. Μη με κάνεις να πούμε ψέματα σε όλους για να μη μάθεις που θα προγραματήσουμε τις διακοπές μας.》συμπλήρωσα.《Πράγματι, πιστεύεις πως θέλω να έρθω μαζί σας και να σας κρατάω το φανάρι. Απλά θέλω να του πω κάτι και τον τσεκάρω. Αλλά μην του το πεις》μου εξήγησε.
《Τι;》
《Δεν μπορώ να σου πω. Δεν το έχω πει σε κανέναν》
《Όπως θες》
Μου χαμογέλασε.
《Πώς τα βρήκατε;》
《Ήρθα από εδώ και σε κάποια φάση τον κοίταξα και δεν κατάλαβα πότε κόλλησε πάνω μου.》του είπα ψέματα.
《Τώρα μπορείς να μου πεις και την αλήθεια》με προέτρυνε και ξεφύσηξα.
《Δεν μπορώ... Δηλαδή μπορώ, αλλά... δεν μπορώ.》
《Μπορείς, αλλά δε θέλεις;》ρώτησε.
《Όχι... Ναι... Όχι. Όχι, δεν είναι αυτό. Μπορώ, απλά... είναι... πώς να το πω; Ίσως να... Απλά είναι πολύ δύσκολο》
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...