Bella habozott egy pillanatig ,aztán hozzáért a tükörhöz,ami magába rántotta.Bellának olyan érzése volt,mintha a semmibe zuhanna,aztán hirtelen földet ért.Rögtön maga mellett érezte Juniphert,felállt és tudta,hogy hol van.Látta már ezt a szobát ,és a lányt is aki most az ágyán ült és kikerekedett szemekkel bámulta a szobájába érkezetteket.
-Szia!-köszönt mosolyogva Bella.
-Már bocsi,hogy megkérdezem,de te ki vagy és hogy kerülsz a szobámba a rókáddal együtt?-kérdezte Liza.A hangjában meglepődöttség és félelem hallatszott.
-Ezek szerint te nem tudod hogy én ki vagyok?!
-Nem, talán ismerjük egymást?
-Megtennél nekem valamit?-kérdezte Bella rövid habozás után.
-Igen!?-válaszolt Liza bizonytalanul.
-Csípj meg kérlek.-tartotta oda Bella a karját.
Liza most még furcsábban nézett,de azért megtette, amire a másik lány kérte.
-Auuu!Ezek szerint, most nem álmodok...Szóval neked fogalmad sincs arról , hogy ki vagyok.
-Hát nem emlékszem hogy valaha is találkoztunk volna.
-Ez most lehet furán fog hangzani, de a barátodat nem Jakob Mendesnek hívják?
Lizának tátva maradt a szája a meglepettségtől.
-Te egy látnok vagy, vagy mi a fene?
-Látnok?Dehogy.Mióta Londonba költöztünk azóta többször is álmodtam veled.
-Velem?
-Igen.Láttam, amikor az ágyadon olvastál,miközben Camy melletted feküdt és közben megrágta a takaródat.
Liza elgondolkozott.-Igen ,tényleg múlt kedden!Ez azért elég furcsa és ijesztő,hogy álmodban engem figyeltél.-nevette el magát kínosan.
-Azt azért tedd hozzá, hogy akaratlanul figyeltelek,mivel én azt hittem , hogy ez csak álom.
-És mond csak...-Lizi a megfelelő szavakat kereste, majd rájött hogy ez mindenhogy furcsán fog hangzani, úgyhogy feltette a kérdést:-Hogyan kerültél a szobám padlójára vele?-itt Junipherre nézett,aki már Camyt szaglászta.
-Na ez egy jó kérdés.-most Bella nevette el magát kínosan.-Az lesz a legjobb, ha az elejéről kezdem.-és elmondta az egészet onnantól ,hogy az ágyán ülve filmet nézett.
-Szóval ha jól értem, akkor bele estél a tükrödbe és a szobámba kötöttél ki.-foglalta össze Lizi.
Bella bólintott.-Most ár csak azt kellene kiderítenünk hogy hogyan jutok vissza.
-Hát igen, neked van valami ötleded?
-Halvány lila gőzöm sincs róla.
-Amikor álmomban láttalak akkor te,..akkor te és a nagymamád tudtatok varázsolni.Ti tényleg varázslók vagytok?
-Mi az hogy varázsló?-nézett kérdően Bellára.
-Hát, hogy tudsz lebegtetni dolgokat, meg hogy a semmiből elő tudsz varázsolni bármit, mint Harry Potter.
-Nem tudom,hogy ki az a bizonyos Harry Potter,de szerintem igen, varázsló vagyok, vagyis igazából infirm és a nagymamám is az meg tudunk gyógyítani sok mindent.Camy is így került hozzám ,kölyök korában találtam az egyik combja súlyosan meg volt sérülve ő volt az, akin először kipróbáltam az erőmet.
Sziasztok!!Nem tudom elégszer megköszönni,hogy ilyen sokan elolvastátok már Bella és Liza történetét,akik mostantól eggyütt próbálják meg kideríteni,hogy Bella hogyan juthasson haza.
Ha bármi megjegyzésetek van akkor kérlek kommentbe írjátok le,ha pedig tetszik é szeretnétek folytatást, akkor egy csillaggal jelezzétek ezt felém.
A következő fejezet a holnapi napon fog felkerülni, mivel ez elég rövid lett.
YOU ARE READING
Tükörkép
FantasyBella Smithnek ez a vakáció sem kezdődött túl jól.Nem elég ,hogy elköltöztek és ezért el kellett válnia a legjobb barátnőjétől, de éjszakánként még furcsa álmok is gyötrik.Itt egy kicsit helyesbítek ,mivel nem több álomról,csak 1 álomról van szó.....