Oh bože! Umieram? Umrela som? Mám pocit, akoby po mne prešlo stádo koňov. Určite.
Ledva som otvorila oči. Pozriem sa po izbe. Som v svojej izbe. Vďaka bohu.
Ležím na posteli. Ale nie sama. Vedľa mňa je mužské telo. Lightwood?!
,,Lightwood." rýchlo sa odtiahnem a postavím. Zatočí sa mi hlava, ale nespadnem. Čo som pre Raziela večer robila?
,,Čo?" zobudí sa Lightwood.
,,Čo do čerta robíš v mojej posteli?"opýtam sa.,,Ehm...." Vyvalím oči. Počkať! Ja som iba v spodnom prádle, a on tiež. Spolu, v jednej posteli.
Zhrozím sa.,,My....s-sme....spo-olu?" zakoktám.
,,Nie!" vyhŕkne Lightwood.
Spokojne si oddýchnem. Uf, skoro ma trafil šľak.,,Ale skoro si to spravila." zaškeril sa. Robí si zo mňa srandu! Určite som sa ešte nezobudila. Zase to je iba ten nechutne hnusí sen.
,,To nemyslíš vážne?!" vykríknem. Dúfajme, že to nezašlo až moc ďaleko.
,,Myslím. Ešteže som to zarazil." zasmeje sa. Ale nie normálne, skôr tak povýšenecky. Ani sa nečudujem.
,,Musela som byť riadne opitá, keď som sa s tebou chcela vyspať." zaškerím sa.
Lightwood iba prevráti očami.
To isté urobím aj ja......
,,Nudím sa." teraz ležím na posteli hlavou dole a pozerám do dverí od kúpeľne. Poviem vám, je to veľmi zábavná činnosť.
,,Mhm." kývne Lightwood hlavou a začíta sa do knižky. Samozrejme mojej.
,,Počúvaš ma?"opýtala som sa.
,,Mhm." zase prikývne. Zaškerím sa.
,,Si debil?"
,,Nie." povie. Sakra, myslela som, že ma nepočúva. Nevadí, plán nevyšiel.
Pozriem do kufra, či tam niečo nie je. Moje veci, knihy, vložky, karty. Karty?
,,Lightwood, vieš hrať poker?" opýtam sa. Vážne sa nudím.
,,Hej. Prečo?" konečne odtrhne pohľad od knihy.
,,Zahráme si?" zaškerím sa a mávam mu kartami pred tvárou.
,,Dobre. Len aby si neplakala, keď ťa porazím." uškrnie sa. Len nech sa úškrna. V pokeri som majster. Neporazí ma.
,,Budeme o niečo hrať?" opýtal sa.
,,A o čo?"
Premýšľa. Dúfam, že si nezapáli mozog pri tom. ,,Keď vyhrám môžem spať na posteli." zamyslím sa. Však včera tam spal.
,,Dobre. Ak vyhrám ja dám ti jednu úlohu, ktorú budeš musieť splniť."
A už som si tú úlohu aj premyslela. Chcem, aby Lightwood behal nahý po hoteli a kričal, že je na chalanov. Som proste zákerná.Neverí mi, je to na ňom vidno. ,,Dobre." povie nakoniec.
Lightwood rozdá karty.
Hotovo už som vyhrala. Dostala som dve päťky. A kartách sú tiež dve päťky. Vyhrala som.Lightwood si ma obzerá. Lenže ja ako veľmi dobrý hráč už viem udržať vážnu tvár.
,,Skončil si?"spýtala som sa, potom, čo na mňa zazeral už dosť dlhú chvíľu.
,,Hej. Vyložíme karty." povie a hodí na koberec dve esá. A v kartách je jedno.
Lightwood sa uškrnie s pocitom, že vyhral. Aj ja sa uškrniem. Vyhodím moje dve päťky. Spolu s nimi sú to štyri päťky. A je to viac ako tri esá.
Lightwood sa zatvári prekvapene. No ja sa zasmejem.
,,Tak fajn. Aká je tá úloha?" opýta sa. Už asi zistil, že prehral.
Uškrniem sa. ,,Budeš behať po hoteli a kričať, že si gej. Nahý." zdôraznim.
,,Nie. Ani náhodou." zakrúti nesúhlasne hlavou.
,,Ale áno. Vyhrala som. Tak....rob." rozkážem.
,,Nie. Nebudem behať po hoteli nahý." no možno to je trochu drastické. Ale mám nápad. Ktorý za to stojí.
,,Ak to spravíš,....tak môžeš spať v posteli."
,,To fakt?" opýta sa neveriacky.
,,Áno.",,Tak dobre, ale otoč sa." dáva si dole tričko. ,,Ale pôjdem iba tu po chodbe." rozkáže si.
,,Dobre." aj tak to je jedno. Uškrniem sa.
Otočím sa mu chrbtom. Aj tak by som sa otočila. Vidieť ho nahého, je pre mňa nočná mora do konca života.
,,A, čo mám robiť teraz?" opýta sa. Radšej mu to poviem bez otáčania.
,,Behať po chodbe a kričať, že si gej." zaškerím sa.
,,Dobre, ale daj mi sem ten mobil." ukáže na mobil v mojej ruke.
,,Nie."
,,Daj to sem inak to nespravím." vyzdvihnem si a podám mu mobil.
Dobre. Lightwood vbehne do kúpeľne a zamkne sa. Po pár minútach sa objaví vo dverách len s uterákom.
Toto bude zábavné.
Ahoj!
Konečne som napísala túto časť.
Daj votes alebo komentár.
ĎakujemSofinka12
YOU ARE READING
Forever or never ✔
FanfictionAkoby som stála o to, aby som celý zvyšok života strávila s ním! S ním! Veď ho nenávidím! Obidvaja sa nenávidíme. A obidvaja sme tak hlúpy, že sme súhlasili a zachránili naše rodiny, jedným odporným zväzkom - manželstvo. ..... Shadowhunters fanficti...