SESSİZ KANYON~3

217 23 3
                                    

Yang long önündeki alanda bulunan, birinci seviye şeytani doğal kaynak canavarı olan altın yeleli aslana doğru yavaş adımlarla yürümeye başladı altın yeleli aslanın kızıl kürklü tilki kadar kırılgan olmayacağını bilen Yang long altın yeleli aslan karşısında kızıl kürklü tilki karşısındaki kadar umursamaz olamamıştı.

Dikkatli bir şekilde çevreyi ve altın yeleli aslanı gözleri ile takip ediyordu. Altın yeleli aslan bölgesine giren insanı gördüğünde gözleri öfke ile parlamaya başlamıştı .

Karşısındaki insan son derece genç gözüküyordu ama ikinci seviye seytani doğal kaynak canavarlarının bile bölgesine girip kendisini rahatsız edemediği altın yeleli aslan bu genç yüzlü insan karşısında elbette geri çekilecek değildi. Altın yeleli aslan kendi seviyesindeki bütün canavarlar içinde bir kraldı onun aurasında bile bir kralın gururlu havası vardı. Bölgesine giren bu genç insani öldürmek için saldırıya geçmeden önce öfkeyle kükredi. Altın yeleli aslan hemen sonrasında ise hızlıca yang long'un boynuna doğru öfkeyle pençesini savurdu. Yang long hemen karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğini etkinleştirerek on adım geriye çekildi yang long'un gözlerinde de delice bir ışık parlıyordu.

"Altın yeleli aslan kendi seviyende rakipsiz bir kral olabilirsin ama kaderinde bugün benim elimde ölmek var."

Yang long ağzından kibirli bir şekilde bu kelimeler döküldü. Yang long bunları söyler söylemez karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğini kullanarak altın yeleli aslanın sol tarafında bir anda ortaya çıktı. Altın yeleli aslanın refleksleri kendi seviyesinde rakipsizdi sol tarafında gelen ani rüzgarı hisseden altın yeleli aslan bir anda pençesini sol tarafına doğru savurdu yang long'sa gözlerinde ki delilik ışıklarıyla birlikte altın yeleli aslanın pençesine karşılık kaynak gücünün tamamını içeren yumruğuyla karşılık verdi . yang long'un yumruğu aslanın pençesine çarptığı anda yüksek sesli bir kemik kırılma sesi ortaya çıkardı. Altın yeleli aslan bir anda bir kedi gibi olduğu yerde yuvarlanmaya başladı kendi seviyesinde yenilmez bir kral olan altın yeleli aslan bugün genç bir insan tarafından tek bir vuruşta yenilmişti onun gözlerindeki gurur hiç var olmamış gibi yok olmuştu o canı için arkasını dönüp kaçmak isterken yang long

"kaçmak mı istiyorsun, böyle bir şansın olduğunu sana düşünderende nedir ?"

dedikten sonra karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğini bir kere daha etkinleştirerek altın yeleli aslanın önünde ortaya çıktı. yang long'un bir anda ortaya çıkması altın yeleli kurdun hiç bir şekilde beklemediği bir şeydi onun için Yang long'un saldırısına sadece bakakaldı. yang long hazırlıksız yakalanan altın yeleli aslanın kafatasını tek bir yumrukla parçalarına ayırdı.

..................

Yang long eğitimine başladığından bu yana iki ayı geride bırakmıştı. Eğitimi boyunca bir çok kaynak canavarının ölümle tanışmasını sağlamıştı bu iki aylık süreden sonra onun kaynak enerjisi son raddesine kadar stabilize edilmişti artık kaynak enerjisinin gücünü son raddesine kadar ortaya çıkarabiliyordu. Kaynak enerjisi stabilize edildikten sonra onun için üçüncü seviye şeytani doğal kaynak alemindeki canavarlarla savaşmak her hangi bir risk taşımamaya başlamıştı. O bu son iki ayda sadece kaynak enerjisini stabilize etmemiş aynı zamanda karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğindede ustalaşmıştı.

Yang long eğitim yaptığı iki ay boyunca  içgüdüsel olarak sessiz kanyonun sol tarafındaki uçurumuna paralel olarak sessiz kanyonun içlerine doğru yol almıştı .

Yang long önündeki iki şeytani doğal kaynak aleminin ikinci seviyesindeki siyah boynuzlu domuzu öldürdükten sonra öldürdüğü kaynak canavarlarının çekirdeklerini ve bazı tıbbi bitkileri kullanarak yaptığı kaynak enerjisi yenileme haplarından ağzına attı ve biraz dinlenmeye başladı .

Bu iki ayın sonunda onun kaynak enerjisi yüzlerce kez boşalıp tekrar doldurulmuştu. Yang long birinci seviye kaynak enerjisinden ikinci seviyeye geçişi için yeterli kaynak enerjisi olduğunu bilsede burada düşüncesizce kaynak seviyesini yükseltemezdi çünkü kaynak enerjisini yükseltirken gelebilecek her hangi bir saldırı onun ölümüne sebep olabilirdi.

Yang long dinlenirken turuncu bir ışık yoktan var olarak yang long'un önünde yin hua'ya dönüştü. Yin hua yang long'a bakarak hafif bir şekilde

"Gerçektende iki ayın sonunda  kaynak enerjini tamamen stabilize etmeyi başardın bununla da kalmayıp seytani doğal kaynak aleminin ikinci seviyesine girecek kaynak enerji yoğunluğuna ulaşabildin şuandaki gücünle dördüncü seviye şeytani doğal kaynak alemindeki canavarlarla eşit düzeyde savaşabilirsin beşinci düzeydeki şeytani doğal kaynak canavarları bile karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğiyle birlikte sana her hangi bir zarar veremezler burada daha ne kadar eğitim yapmayı düşünüyorsun?"

"Bu noktanın henüz sınırım olduğunu düşünmüyorum kendi sınırımın neresi olduğunu görmek istiyorum onun için ilerleyebildiğim yere kadar ilerlemek istiyorum."

"Peki senin istediğin gibi olsun benimde senin şimdiki sınırını görmemi sağla."

"Hehheh peki."

Yang long ,yin hua ile konuşmasını bitirdikten sonra ayağa kalkarak sessiz kanyonun sol tarafında ilerleyerek beşinci seviye şeytani doğal kaynak alemindeki canavarların bölgesine kadar şeytani kaynak canavarları ile savaşmaya devam etti . Yang long her ne kadar sınırlarımı görmek istiyorum desede şu andaki kaynak gücüyle beşinci seviyesindeki kaynak canavarlarının sınırı olduğunu biliyordu.

Yang long karşısına çıkan beşinci seviye şeytani doğal kaynak canavarı olan beyaz çizgili leoparı gördüğü vakit ona ani bir saldırı yaparak öldürmek için karanlık tanrısı hades'in dokuz gerçekliğini kullandı . Beyaz çizgili leopar bir anda ortaya çıkan ve kendisine ani bir saldırı düzenleyen genç adamı gördüğü zaman son derece hızlı bir şekilde ağzı ile Yang long'un boğazına doğru atıldı. Yang long beyaz çizgili leoparın refkleskleri ve hızını içinden övmeden edemedi onun bu ani saldırısını farkedip aynı zamanda tepki verecek canavar, beşinci seviye şeytani doğal kaynak alemi canavarları içinde bile çok azdı.

Yang long ilk başta ki saldırı olan kaynak gücü içeren yumruğu yerine havada bir ters salto atarak Beyaz çizgili leoparın boğazında bulunan kıkırdaklı yapıya vurarak beyaz çizgili leoparın gözlerinin yuvalarında şişmesine ve boynunun kırılmasına neden oldu. Yang long beyaz çizgili leopar ile yaptığı karşılaşmanın geri tepmesi ile birlikte sessiz vadinin sol tarafındaki düz uçuruma doğru savrulmasına engel olamadı .Yang long zorda olsa dengesini sağlasa da sağ kolunun pürüzsüz ve dik uçuruma çarpmasına engel olamadı.

Yang long'un pürüzsüz uçuruma çarptığı bileği, pürüzsüz yüzeyde olmaması gereken bir çıkıntıya sürtünmesi ile birlikte bir damla kanın bedenini terk etmesine neden oldu. Yang long'un bedenini terk eden kan pürüzsüz yüzey tarafından anında emildi. Bir damla kanı emen pürüzsüz yüzeyde milyonlarca yıldır gerçekleşmeyen bir olay gerçekleşti ve kanın emildiği yer merkez alarak üç metre boyunda ve üç metre genişliğinde bir alan uhrevi bir kızıllıkla parlamaya başladı bu kızıl kanın içinde son derece gizemli ve uhrevi semboller ortaya çıkmıştı . Yin hua kırmızı parlaklık ortaya çıktığı an bir anda on üç şeytani ilkel tanrının kalbinden dışarı çıkarak ağızı açık bir şekilde hafif bir bagırtıyla

"KIZIL TANRI MÜHRÜ " dedi.

Yn; bir müddet bölüm gelmeyebilir arkadaşlar. Ne kadar sürer bende bilmiyorum .

ŞEYTANİ İMPARATOR: Sonun BaşlangıçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin