8.Protiva

136 7 0
                                    

Od toho večera bylo všechno jinak.
Trávili jsme se Scorpiusem více času spolu.
Často jsme si spolu zalezli do nějaké staré,prázdné učebny,kde jsme si povídali a nebo jen tak seděli a tulili se k sobě.
Scorpius byl hrozně pozorný.Často mi nosil rudé růže,které překrásně voněly.

Ze začátku jsme měla strach o naše přátelství s Albusem,protože jsme s ním trávili méně času.Mu to ale nevadilo.Sám totiž trávil většinu svého volného času s Kathrin.

Dneska se máme po vyučování opět sejít.
Už se nemůžu dočkat.
Vyučování ubýhalo neskutečně pomalu.Sice jsem seděla se Scorpiusem a Albusem,ale stejně.

V lektvarech jsme vařili velice složitý lektvar (alespoň pro některé složitý).Taťka naznačil,že se oběví u zkoušek NKÚ.
Já ho vařila už dříve,takže jsem neměla problémy.Albusovi a Scorpiusovi jsem musela trochu pomoct,ale neměli žádné větší komplikace.
Táta se na nás hodně divně díval a po hodině si mě zavolal do kabinetu.
Prošli jsme až do jeho soukromých komnat a posadili se do křesel v obývacím pokoji.
Pořád se na mě divně díval.Zahleděl se mi do očí a poznala jsem,že chce použít nitrozpyt,aby se mi podíval do hlavy.
K mému štěstí se mu to nepovedlo.Dokázala jsem mu v tom jednoduše zabránit.Nitrobranu mě učil on sám.Nijak jsem to nekomentovala a rovnou se ho zeptala.
,,Co potřebuješ tati?"zeptala jsem se slušně.
Vstal a začal přecházet po pokoji.Vůbec jsem nevěděla,o co jde.
Najednou vyhrkl:,,Co máš s Malfoyem?"
Tím mě naprosto překvapil.Myslela jsem,že chce něco ohledně školy.Odolala jsem pokušení se zasmát a udržela jsem klidný obličej.
,,Prosím?"zeptala jsem se.
,,Nevím,o čem mluvíš,"řekla jsem.
,,Myslím,že víš,"řekla posadil se zpět do křesla.
,,Často tě s ním vídám.Taky s vámi tak často nechodí Potter.A taky vím od jistého zdroje,že ti nosí růže.Můžeš mi to nějak vysvětlit?"
,,Myslím,že není co vusvětlovat,"řekla jsem.
,,Prostě s ním trávím víc času."
,,Byli jste spolu na plese a pak jste se někam vytratily,"pokračoval táta.
,,Co s ním máš?"zopakoval svou otázku.
,,Tak spolu chodíme,no,"rozhodila jsem rukama.
Zatvářil se tak,jako by to bylo to nejhorší,co se kdy mohlo stát.
,,To není dobré,"řekl.
,,Není dobré,aby jsi s ním byla.Rozejdete se,"řekl.Nebyla to otázka,byl to příkaz a to mě naštvalo.
,,Proč?"zeptala jsem se a snažila se potlačit naštvaný tón.
,,Není pro tebe dost dobrý.Malfoyovi nejsou dobrá volba.Liciuse,řekněma má zastaralé a špatné názory.Prostě se rozejdete a nehodlám se o tom dál bavit!"tak tím mě naprosto dostal.Můj pohár trpělivosti právě přetekl.Vystřelila jsem z křesla do stoje.On se taky postavil.
,,Tohle je moje volba tati!Já si naopak myslím,že líp jsem si vybrat nemohla!Je mi jedno,co si o jeho rodině myslíš!A nerozejdu se s ním!Mám ho ráda chápeš!?"zvyšovala jsem hlas.Chystala jsem se odejít.
On ke mě přišel a objal mě.
,,Prostě o tebe mám strach,chápeš?"řekl.
Přikývla jsem,pustila ho a odešla.
Mohla jsem s podobnou reakcí počítat.

Zbutek dopoledne proběhl vcelku klidně.
Po obědě nás ještě čekala péče o kouzelné tvory a pak už konečně volno.Už jsem se nemohla dočkat na naše společné odpoledne.

Rychle jsem běžela si odnést brašnu na pokoj.
,,Zase spěcháš za Scorpiusem?"zaptala se Elena.
,,Jo,"řekla jsem a už zase běžela pryč.

Proběhla jsem celým hradem.Byla jsem hrozně natěšená.
Možná proto jsem si nevšimla Protivy,který čekal se svou pastí na nějakého studenta.
Převrhl vázu a já si jí všimla příliš pozdě.Nestihla jsem uhnou a ta váza mě strefila přímo do hlavy.
Spadla jsem na zem a cítila,jak mi po tváři něco stéká a pak už byla jen tma.

...

Tak tady to ukončím...
Měla jsem v plánu v kapitole ještě pokračovat,ale nakonec jsem ji rozdělila na dvě části.
Pokud se mi to povede dopsat,tak sem dnes dám ještě jednu kapitolu.Uvidím,jak budu stíhat.

Mějte se hezky

Marrta20

RodinaKde žijí příběhy. Začni objevovat