Când mă trezesc,observ ca sunt singura în cameră,goală și ca niște voci contradictorii se aud din camera de lângă noi,așa că pornesc spre duș.
Mă îmbrac cu niște pantaloni de piele,un maiou și o geacă de piele neagră,îmi prind părul într-o coadă împletită strâns,controlez brățara mea bici și merg în camera alăturată.
-Ce naiba se petrece aici?-țip eu ca să acopăr vocile băieților.
-Neața....cu ce ești îmbrăcată?-întreabă Ryan holbandu-se împreună cu ceilalți la mine.
-Nu contează,și voi sunteți îmbrăcați la fel.-spun eu serioasă.
-Nu!În niciun caz!-îl văd pe Issac certându-se cu cineva la telefon.
-Cu cine vorbește?-întreb curioasă.
-Tony ne-a detectat.Trimite o echipă după noi. -spune Mason trist.
-Și a spus că ne suspendă.Mult.-spune Matt luându-mi mâna într-a lui,dar mă smucesc și îi iau telefonul din mână lui Issac.
-S-o crezi tu,Stark!-îi spun nervoasă și apoi le fac semn băieților să-și strângă lucrurile.
-Uite,Roberts,mișcă-te înapoi la bază,sau jur că...
-Că ce?Hai să vedem cât de repede ne gasesti fără GPS.-spun mergând spre mașini și închizând telefonul.
-Ce ai de gând?-spune Mason din spatele meu.
-Dezmembrez trei mașini. -spun simplu,îmi dau geaca jos și iau o cheie franceză și o șurubelniță din portbagaj.
-Ce!?Știi măcar ce-i o bujie?-întreabă Mase îngrijorat.
-Cat de cat. -spun in timp ce ridic capota primei mașini și scot GPS-ul și un dispozitiv de urmărire.
-Ryan o să te omoare.-spune îngrozit când jupoi GPS-ul și după a doua mașină.
-Ba nu.-spun când îi văd pe ceilalți venind spre noi și smulg și ultimul dispozitiv.
-Ce dracu!-spune Ryan șocat când mă vede cu fire în mână.
-Uite!-îi spun și îi pun în brațe firele,cheia și șurubelnița.-Vezi?Nu mă omoară.-îi spun lui Mason,iau cheile din mâna lui Issac și mă urc într-una din mașini,nu înainte,să le spun:Va trebui să vă luați după mine.
-Și de ce,mă rog?-întreabă Issac neîncrezător.
-Memorie fotografică. -spun gesticulând spre capul meu.
-Haide Issac.-îl aud pe Troy de-afară și după ce ne urcăm toți în mașină,pornim.
***
-Bine,de ce naiba vă uitați așa la mine?Am ceva pe față?-întreb concentrată la drum.
-Issac,nu.Nu este treaba noastră. -spune Troy absent parcă citindu-i gândurile blondului.
-Ce?!Ce nu-i treaba voastră?-întreb exasperată.
-Stiii...-spune Issac inocent.
-O,doamne!-oftează Troy.
-Nu,nu știu!-răspund ofticată.
-Te auzi cam tare.-spune Issac dintr-o dată și mă face să pierd controlul volanului.
-Ce?!!!Nu...nu știu despre ce vorbești!-spun redresând mașina și roșind ca un rac.
-Știi,încerc să vă apăr pe amândoi,dar data viitoare,anunțați-ne și pe noi,să nu stăm chiar în camera alăturată. -spune Troy cu o urmă de zâmbet pe față.
-Șiiii....v-ați distrat?-întreabă Issac ridicând din sprâncene.
-C-c-ce?-țip indignată. -Vezi-ți de roșcata ta,blondule!-spun și mă uit urât la el prin oglinda retrovizoare.
-Ok,ok!-spune Issac gesticulând cu mâinile în semn de pace.
Matthew P.O.V.
-Vă holbați. -spun eu de pe scaunul pasagerului pentru că,aparent,nu contează că este mașina mea,tot Ryan o conduce.
-Ba nu!-spune Mason de pe bancheta din spate mutându-și privirea.
-Ba da.-spun eu exasperat.
-Bine,bine atunci.-spune Ryan dându-se bătut. -Haide să-ți spun o poveste scurtă.
-Pe bune?Ok....-spun eu sceptic.
-Știi tu,atunci când niște oameni,prieteni,dacă vrei,pleacă într-o misiune și se cazează la același motel,în camere apropiate,iar doi dintre acei oameni se duc într-o cameră,iar ceilalți rămân exact în camera de lângă,iar cei doi o,știi tu,fac,iar tipa este,știi tu,neatinsă,se...se cam aude.-termină Ryan satisfăcut de gura mea căscată.
-Voi ați...-spun încă șocat.
-Nu,voi ați,știi tu. -spune Mason din spate rânjind.
-Nu,nu știu. -spun crezând că poate scap.
-Ați făcut sex?-spune Ryan direct.
-Poate?-întreb eu inocent.
-Te omor după ce o salvăm pe Rosie. -spune Ryan cu o urmă de zâmbet.
-O să izolez fonic toate camerele în care stăm de acum încolo. -mormăi eu cu față-n palme.
Shailley P.O.V
-Oprește acolo.-îmi spune Troy și îl ascult fără comentarii.
-Dacă i-au făcut ceva,jur că îi omor.-spune Issac ieșind din mașină.
-Stai la rând. -îl aud pe Ryan și apoi ni se alătură cu o servietă roșie de metal în mână.
-Ce-i aia?-întreb curioasă.
-Nu clipi,incepatoareo,că s-ar putea sa pierzi spectacolul.-spune Issac din spatele meu.
-Ce?-intreb,dar tac atunci când Ryan apasă pe un buton al servietei și aceasta îl acaparează transformându-se într-o armură. Issac sclipește de câteva ori,învăluit de o aură argintie și apare într-o armură,cu capă și un ciocan în mână.Cand să întreb de Matt și Troy,îi văd ieșind dintre copaci,îmbrăcați într-un costum negru, cu tolbă cu săgeți,arc și un fel de brățări pe mâini și celalalt într-unul albastru cu un scut,clar demne de Căpitanul America.
-S-au dat mari?-întreabă Troy zâmbind.
-Da.-spun prefăcându-mă supărată. -Nu-i corect,eu nu am costum!
-Ba ai.-spune Matt întinzându-mi un cub.-Ryan și Mason l-au proiectat.
-Practic,este un amestec de adamantiu ,particule de diamant,lână,mătase și in. Teoretic este impenetrabil.Apasă butonul.-spune Mason încântat.
Fac cum îmi spune și în câteva secunde am un costum bleumarin,comod,dar indestructibil pe mine,plus câteva arme la centură și pe brațul stâng.
-Tu ce-o să faci?-îl întreb pe Mase dandu-mi seama că este îmbrăcat normal.
-Vă coordonez.-Și dacă intrați în bucluc,vin ca și cavalerie.-spune dându-ne tuturor dispozitive de comunicare pe care le punem în ureche și apoi pleacă spre mașini.
-Și acum?-întreb puțin confuză.
-Așteptăm să ne răspundă Mase.-spune Matt îmbrățișându-mă pe la spate și făcându-mă să zâmbesc.
-Ok,toată lumea mă aude?-îl aud pe Mason în ureche și aprobăm toți scurt.-Bine atunci.Shailley,urcă-te pe acoperiș,sunt geamuri și poate vezi ceva.
-Mă duc eu.-spune Matt dând să se urce,dar îl opresc.
-Cântăresc mai puțin ca tine.O să fiu atentă. -îi spun când văd că vrea să mă contrazică și mă urc,începând să fac recunoașterea.
Baza era foarte mare,problema era că pe oricare fereastră mă uitam,nu vedeam nimic.Cred că eram deja de douăzeci de minute sus,când am auzit o alarmă.
-Mase?-întreb puțin speriată.
-Shay....mă auzi...ne-au....descoperit....-se întrerupe dintr-o dată și îmi dau seama că ni s-au întrerupt comunicațiile.
-Oh,păi asta-i perfect!-spun eu ofticată când niște tipi mă înconjoară.
Îl apuc pe unul de picior cu biciul și-l arunc peste alți doi,făcându-i să cadă de pe acoperiș. Când mă întorc spre ceilalți,observ că s-au transformat în praf,la propriu.
-Ce Dumnezeu ?-întreb surprinsă și îl văd pe Issac stand în mijloc.
-Asta se întâmplă când lumea mă enervează. -spune rotind ciocanul în mână.
-Adu-mi aminte să nu te mai enervez.-spun și râdem amândoi,dar ne oprim când Troy aterizează intre noi.
-De data asta chiar că m-am enervat.-spune nervos ridicându-se de pe jos.
-Unde-i Matt?-întreb îngrijorată.
-Încolțit cu Ryan din direcția în care am aterizat eu.-spune Troy nervos.
-La naiba!-spun alergând în direcția indicată.
Îi văd pe Ryan și Matt spate în spate luptând și mă decid să văd ce arme am la centură. Iau în mâini niște bile ,îmi iau avânt și sar dandu-ma peste cap și punând chestiile alea pe inamicii. După ce aterizez,apăs un buton și tipii sunt electrocutati,poate puțin prăjiți,pentru ca iese fum din ei.
-Ce naiba!?Unde ai învățat săritura aia?-întreabă Matt șocat.
-Nicăieri. A fost spontan.-spun eu apropiindu-mă și punând mâna pe tampla lui însângerată.
-Sunt bine.-spune în șoaptă luându-mi mâna într-a lui.
-Shay,ajută-mă cu astea!-spune Ryan dandu-mi niște arcuri negre cu striații verzi.-Pune-le pe ușă.
-De ce?-întreb în timp ce le montez.
-Intrăm prin efracție. -spune cu un fel de telecomandă în mână.
-Ok!Toată lumea!Adăpostiți-va!-spune Troy din spatele nostru.
Arunc discurile pe ușă și apoi mă adăpostesc împreună cu ceilalți după mașini. Nu mă așteptam la mare lucru,dar explozia a fost atât de puternică încât mașinile noastre aproape că s-au răsturnat.
***
Rosie P.O.V
Au trecut câteva ore de când efectiv mă uit pe pereți!Am forțat ușa așa de tare încât m-am învinețit pe toată partea cu care am lovit-o.Vreau doar să mă scoată cineva de....
-Trebuie să ieșim de-aici!Acum!Mișcă-te!-spune Daniel alarmat intrând în celulă și prinzandu-ma de braț.
-Ce?De ce?Ce se întâmplă?-întreb încercând să mă eliberez din strânsoare,dar în zadar.
-Prietenii ăia afurisiti ai tăi au venit după tine!-spune nervos.
-Serios?-întreb prefăcându-mă neatenta și "căzând neintenționat ".-Au,au,Daniel!Cred că mi-am scrantit glezna.-spun in timp ce el se uită îngrijorat la mine.Cand se apleacă să se uite la glezna mea,îmi adun toată forța în picior și-l lovesc așa de tare,de îi rămâne urma de pantof pe față. -Măcar acum ești leșinat și nu mă mai enervezi.Acum....unde naiba sunt restul?-spun și încep să alerg fără direcție.
-Rosie!?-aud o voce cunoscută,și când mă întorc,îl văd pe Issac.
-Issac!-spun și pornesc spre el,dar Damon mă prinde.Incerc să mă smucesc,dar când îmi pune un pistol la tâmplă,impietresc.
-Mai faci un pas și jur că o împușc!-îl aud pe Damon spunând și îi simt răsuflarea dezgustătoare în ceafă.
Shailley P.O.V
-Issac,ce...o,Doamne!-spun șocată și mă opresc lângă blond împreună cu Ryan și Troy.
-I-ați mâinile de pe soră-mea!-spune Ryan și Rosie scânceste la simțirea pistolului.
-Hai să ne calmăm!-spune Troy rezonabil.-Dă-i drumul lui Rosie și....
-Am sa te omor în bătaie!-scuipă Issac roșu de furie.
-Nu poți câștiga,Vergara.Esti singur,iar noi suntem șase. -spune Ryan serios.
-Amice!Cred că n-ai numărat corect.Voi sunteți doar patru,așa că....sunt un idiot!-spune și o lovește pe Rosie cu patul pistolului în tâmplă,iar aceasta cade inconștiență pe jos.
În următoarele secunde,Matthew apare de undeva și îl nimerește pe Damon în piept cu o săgeată,iar Mason apare de undeva ținut de braț de Clint,tatăl lui Matt.Restul Razbunatorilor apar în curând cu câțiva agenți S.H.I.E.L.D. care îl țineau pe Daniel.
-Bruce!Rosie....-spune Tony alergând spre fiica sa.
-Când am să termin cu tine,jigodie!-spun Ryan și Issac în același timp și se reped spre Daniel,dar sunt placați de Thor și Clint.
-Ești bine?-mă întreabă Matt de lângă mine.
-Eu,da.-spun mecanic și dau să mă duc spre targa pe care se află Rosie,dar sunt oprită de Natasha.
-Toți șase. SUV-ul meu.Acum!-spune aceasta autoritar.Momentul ăla când îți dai seama ca probabil o sa fii linsata de cititorii tai de pe Wattpad și te gândești să-ți ceri scuze cu un capitol de aproape 2000 de cuvinte.Sper sa ma iertați ca nu am mai scris de mult!Va mulțumesc și va iubesc😘😘😘!
CITEȘTI
S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -Finalizata
RomanceUltima vacanta de vara inainte de începerea facultății pentru Shailley Roberts . O zi monotonă petrecută cu cea mai buna prietena a ei si cea cu care locuieste ,Rosie Hamming. Totul este schimbat de un telefon si o vizită neasteptată din partea fr...