1.Bölüm

186 20 18
                                    

"Dün açıklanan bu ilişki haberi hayranları çılgına döndürdü. Hayranların bir kısmı bunun bir medya oyunu olduğunu savunsa da bu sabah gelen fotoğraflar oldukça samimi. Jungkook ve Joy'un ilişkileri..."

Eunha spikerin sözlerine daha fazla dayanamayarak televizyonu kapatmıştı.

"İyi misin?" cevap açık değil miydi?

"Bana başka birisi olduğunu söylemişti ama bir idol olduğunu bilmiyordum" dedim şaşkın bir yüz ifadesiyle.

"Kendini üzmene değmez biliyorsun değil mi? Asıl kaybeden o, yakında sen de o da bunu anlayacaksınız"

"Unnie kendimi saçma yollardan teselli etmeme gerek yok. Çıkışımız çok yakın kafamı böyle şeylere değil sahnemize yormalıyım." dedim elini tutarak. Bana şirin bir gülümseme verdi.

"Sen en iyisisin"

~Çıkış günü Bangtan yurdu~

"Yah jungkook! Neden üç saattir o sayfayı yenileyip duruyorsun?Bir şeyi mi bekliyorsun?" kafamı olumsuz anlamda salladım ve sayfayı bir umut tekrar yeniledim.Eklenen videoyu görünce hemen tıkladım. Şarkı gerçekten güzeldi. MV de gayet tatlı.

"Seni seviyorum, yalnız seni, bu değişmeyecek.Sonsuza dek senin üzerine parlayacağım."

"Demek Yuna için üç saattir bilgisayardaydın." Jin hyung konıştuğunda ona bakamıyordum.

Şarkı sözleri. Bana söylediği son sözler. Umarım ciddi değildir. Beni unutmuş olmasını diliyorum. Eğer cidden beni, yalnız beni seviyorsa ona acı çektiriyor olmalıyım. Bunu düşünmek beni üzüyor.

Yuna sonunda hedefine ulaşmıştı.Bunun için her şeyini ortaya koyduğunu biliyordum. O hep en iyisini hakediyor.Ayrıldığım için pişman mıyım? O yüz yok ki. Joy ile ayrılıp hiçbir şey olmamış gibi onunla devam edebilirdim ama bence bu ona daha büyük bir saygısızlık olurdu. "Seni aldattım ama merak etme ondan da bıktım eskisi gibi olabiliriz" demekle eşdeğerdi bu.

Joy'a gelirsek o gerçekten çok güzel ve anlayışlı bir insan. Ayrıca çok yetenekli ve sevecen. Ona gerçekten aşık mıyım bilmiyorum ama seviyorum galiba. Fanlar da artık bize alışmaya başladı.

Kalbim ikiye bölünmüş olabilir miydi?

~Debut Sahnesi sonrası Gfriend yurdu~

"İyi iş çıkardınız kızlar. Birdahaki sahnelerde daha güçlü olalım. Gfriend Fighting!" Menajerimizin sözlerini neşeyle alkışladık.Telefonu çalmaya başladı.Umursamayıp şirketin bize kutlama amaçlı verdiği çikolata kutusunu açmaya koyulduk.

"Yuju? Telefon sana." Menajer hyung telefonu verince annemin tebrik için aradığını düşünerek kulağıma götürdüm.

"Anne? Sahnemizi beğendin mi? Çok heyecanlıydım bir an sesim titreyecek gibi oldu ama hallettim. İnanabiliyor musun! Tam hayal ettiğim gibiydi. " telefonun diğer tarafından babama ait olmayan bir erkek gülme sesi geldi. Merakla konuşmasını bekledim.

"Merhaba Yuna-ah ben Junkook. Sahneniz çok iyiydi tebrik için aradım. Güçlen! Choi Yuna en iyisi!" gözüm dolmuştu. Aylar sonra sesini ilk defa duyuyordum.

"T-teşekkür ederim Junkook-ah. Sıkı çalışacağım." sesim titremişti. Farketmemesini umdum.

"İyi ye ve düzenli uyu, seni hep destekleyeceğim. İyi geceler hoşçakal~"

"Tekrar teşekkür ederim. Hoşçakal" Telefonu kapattım. Ne düşünsem bilemiyordum. Üyelere baktım. Ben düşersem onlar tutardı değil mi? Üzgün hissettiğim her an yanımda olurlardı değil mi? Artık onlar, kariyerin ve ailen için yaşıyorsun Choi Yuna. Jungkook'u hep seveceksin bunun kaçarı yok ama acı çekmemeyi öğrenebilirsin. Sadece rahatla ve anın tadını çıkart.

~Me Gustas Tu comeback hazırlıkları sırasında~

Şu sıralar geri dönüşümüz için gerçekten çok çalışıyoruz.Üyeler bu zorlu süreci daha kolay hale getiriyor. Onları ailemden çok daha fazla görüyorum. Onlar olmadan ne yaparım bilemiyorum. Bu arada Jungkook ve Joy ayrıldıklarını açıklamışlar. Üyeler bunun hakkında bana karşı hassas davranıyorlar ama benim için bir şey değişmedi. Aylar önce koyduğum kurallara uymaya devam edeceğim.
-
-
-
-
NOT: Joy'u çok severim herhangi bir kötüleme amacı gütmüyorum. O kötü bir karakter değil~















GLASS BEAD -yukook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin