Omlouvám se za chyby
,,No tak dneska by jsme se mohli všichni podívat na film. Myslím tím i Bellu a konečně jí alespoň trošku naznačit co jí čeká," řekla Cailin, hned jak jsem slyšela svoje jméno zvedla jsem pohled z ovesné kaše.
,,Proč bych jí to měl říkat? Brzy na to přijde sama," uchechtl se Justin a napil se coca coly.
,, Aby věděla proč tu je? Jo vlastně ona to zjistí asi za měsíc," mrkla na něho. Já jen poslouchala abych se konečně dozvěděla zásadní věc. Proč já?
,, Jak to že za měsíc?" vyjekl a rozhodil rukama.
,,Psal Derek, že je teď s Katharine na bahamách a že v nejbližší době nemůžou přijet," řekl Fredo a zase se věnoval mobilu. Sakra kdo je Derek a Katharine?
,, A to jako nemůže přijet třeba za týden? Chtěl abych jí 'unesl' tak jsem udělal. Předpokládal jsem, že si jí co nejdřív odveze. Ne, že jí budeme mít ještě měsíc na krku," zavrčel rozčíleně. Naběhla mi husí kůže a já ani nevěděla proč.
,,Můžu se zeptat? Kdo je Derek a Katharine?" zeptala jsem se potichu. Byla jsem vystrašená.
,,Vidíš ani neví komu jí budeme dávat," řekla Cailin s protočením očí a překřížením rukama na prsou.
,, Tak jí to řekni, ne?" řekl a pokroutil hlavou.
,, Jenže to jí máš říkat ty. Ty jsi chtěl těch 3 000 000 dolarů!" řekla hnusně. Vytřeštila sem oči. On za mě někdo chce dát tolik peněz? Za mě? Je si ten Derek jistý, že chce mě? Protože já bych za sebe tolik peněz nechtěla.
,,No a? Já chci jen ty prachy. Tolik mi nikdo nikdy nenabídl za pitomou holku," řekl výsměšně.
,, Já nejsem pitomá!" zasyčela jsem a překřížila si ruce na prsou.
,,A taky by jste mi kurva mohli říct kdo je ten zkurvenej Derek s tou jeho Katharine!" řekla jsem hnusně, protože mi docházeli nervy! Všichni se na mě hned podívali. Kousla jsem se do jazyka, protože mi to bylo nepříjemné.
,, Ty jo, to je první sprosté slovo, který jsem tě slyšel říct," řekl Ryan, který se následně zasmál.
,,Fajn tak já ti to řeknu," protočil očima Justin. Nastražila jsem uši a čekala až mi to řekne.
,,Derek je tvůj otec. Katharine tvoje matka, jo a taky máš sestru Vanessu. Unesl sem tě, protože chtěla poznat svojí dceru. Proč si u něj nebyla nevím, proč tě chce vidět nevím, kolik je tvé sestře nevím, jak vypadá tvoje máma, nevím jak vypadá tvůj táta vím, ale nepopíšu ti ho," řekl a moje pusa se mírně pootevřela.
-------------------------------------------
Tak,už jste tu něco zjistily.Vlastně všechno...Teda vlastně ne všechno ješt mám pár fíglů v rukávu.Ale tak co?Líbí se vám to.Čekali jste to? Teda já bych to nečekala,ale každý má mozek velký jinak. Potěší koment i Votes. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...