Capitolul 2

23 1 0
                                    

daca stau mai bine sa ma gandesc habar n-am ce era...Dar era de 10 ori cat mine...Ca un urias...Baiatul era brunet cu ochii caprui si ochelari rotunz cu rame negre.Cu putina frica ma indrept spre ei si ma asez si eu pe banca.
-Am..Salut,cred...-spune baiatul putin derutat vazand ca m-am asezat langa ei si nu ii cunosc.
-Salut...Am...Am o mica intrebare..-spun eu putin timida.
-Spune,frumoaso!-spune uriasul.
-Si tu vei merge la Hogwarts?
-De unde stii?-spune baiatul uitandu-se uimit la mine,iar eu fac un semn cu mana spre pergamentul care il leaga la piciorul bufnitei.-Aaaa..Da...Si tu vei merge?
-Da.Eu sunt Hermione Granger.-ma prezint si intind mana.
-Eu sunt Harry...Harry Potter.-si intinde si el mana astfel incat facem cunostinta cum se cuvine.
-Acel Harry Potter?-spun eu putin uimita.
-Da...Dar ce e drept nu prea imi cunosc atat de bine trecutul..
-Serios?Am citit multe despre tine.Chiar ai semnul?-spun eu foarte curioasa.
Harry isi intinde mana spre frunte si isi da deoparte bretonul astfel incat se vede semnul in forma de fulger care e legendar odata cu el.
-Wow..-spun eu uimita.-Deci semnul chiar exista.
-Copiii eu ar c-am trebui sa ma intorc la Hogwarts.Pa,Hermione ma bucur ca te-am cunoscut!Pa,Harry!-si se indeparteaza de noi.
-Si...Vei fi in anul I la Hogwarts?-ma intreaba Harry.
-Da,ma bucur mult ca am fost admisa.Eu nu am avut sanse la fel de mari ca tine.
-Adica?-spune Harry confuz.
-Pai...Avand in vedere cine au fost parinti tai si intamplarea cu Stim-Noi-Cine ai un loc rezervat de cand te-ai nascut.In schimb parinti mei nu sunt vrajitori.Ma bucur mult ca si eu am fost admisa.
-Nu stiu de tine dar eu ma bucur ca deja cunosc o colega.Tu stii ceva despre Hogwarts?
-Si eu.Da,am citit multe.Imi place mult sa citesc si sa invat.
-Si cum e Hogwarts-ul?
-E atat de tare.Am auzit ca sunt patru case Astropufi,Ochi de soim,Viperini ei Cercetasi.Eu sper sa intru la Cercetasi.Cica toti cei de la Viperini au devenit rai...Stim-Noi-Cine a fost la Viperni...Si este un tavan imens care arata cerul si stelele.-si ii mai povestesc despre Hogwarts,se uita cu atata fascinatie in timp ce ii povesteam.
Am vorbit aproape doua ore si incepea sa se intunece asa ca ne hotaram sa plecam.
-Pai,mi-a parut bine sa te cunosc.Poate mai vorbim pana mergem la Hogwarts.-spun eu.
-Sigur.Ai facebook?
-Da.
-Pai asta e al meu.-scoate o foicica din buzunar si scrie ceva pe ea dupa care imi intinde foaia.-Poate mai vorbim!
-Ok.Mersi.-si ma uit la foaie-Pa,Harry!
-Pa,Hermione!
Ne indreptam fiecare spre casa.Nu cred ca azi l-am cunoscut pe Harry Potter.E foarte de treaba.Sper ca o sa ramanem prieteni,ce e drept imi e frica de momentul cand o sa ajung.Sper sa nu ma urasca nimeni.Nu vreau dusmani..Oare baiatul blond cu ochi cenusi o sa fie si el cu noi la Hogwarts?Ce dragut ar fi daca am pica in aceasi clasa toti trei.Poate am putea fi toti trei prieteni.Am ajuns acasa.Ai mei par ingrijorati,ce e drept e bezna afara si eu niciodata nu am stat atat de tarziu pe afara.
-Inainte de toate stiti cat de norocoasa sunt sa am niste parinti atat de intelegatori precum sunteti voi si ca va iubesc enorm,nu?-spun eu facand o fata adorabila si lingusindu-ma pe langa ei.
-Hermione,sa nu crezi ca cu asta o sa scapi?De ce ai stat atat de tarziu?-ma intreaba tata vazandu-se pe fata lui o pata de furie.
-Pai...Stiti...Ma plimbam prin parc si am vazut un baiat c-am de varsta mea scriind pe un pergament si langa el statea un urias de zece ori cat mine!Asa ca am mers la ei si m-am prezentat!-vazand in acel moment ca tata face fata "ti-am spus sa nu vorbesti cu necunoscuti si tu mergi la ei!!"-Si am aflat ca si el o sa fie anul I la Hogwarts-in acel moment i se imblanzeste putin expresia-asa ca am inceput sa vorbim,uriasul a plecat iar noi am ramas.Nu o sa va vina sa credeti dar baiatul!!Era Harry Potter!Si am vorbit despre Hogwarts si nu ne-am dat seama cand s-a intunecat.Si scuze!
-Harry Potter?!Acel Harry Potter?-intreaba mama foarte entuziasmata.
-Exact el!Mi-a aratat chiar si semnul!
-Wow!-spune mama uimita.
-Pai de data asta cred ca te iertam.-spune tata dupa care ii imbratisez pe amandoi si urc in camera mea.
Inca nu imi vine sa cred ca azi l-am intalnit pe Harry Potter!Sper din suflet ca in momentul in care o sa ajungem la Hogwarts o sa continuam sa fim prieteni...Am adormit cu aceste ganduri si fara sa imi dau seama s-a facut dimineata.Merg la birou si deschid laptop-ul si intru pe facebook uitandu-ma la diverse cand deodata primesc un mesaj:
Harry:Neata!Mai stii cine sunt?
Hermione:Da,logic!Ce faci?
Harry:Bine,tu?
Hermione:Bine.Sunt emotionata mai e doar o saptamana si incepen anul la Hogwarts.Sper sa ma descurc.
Harry:Si eu.Tu stii care se presupune ca e peronul 9 si 3/4?
Hermione:Nu sunt sigura,dar ai mei stiu ne!Ne arata ei.
Harry:Bun.
Eu si Harry am mai vorbit,dupa am mers si am luat micul dejun,m-am intors in camera si am inceput sa citesc.

*****

Au trecut cateva zile si ne pregatim sa mergem la gara.Azi o sa vad Hogwarts-ul.Am mai vorbit cu Harry,urmeaza sa ne intalnim la gara ca sa ne arate ai mei pe unde ajungem si o sa urcam in Expresul de Hogwarts.

*****

Am ajuns la gara,Harry e cu noi iar acum mama ne duce in fata zidului dintre platforma 9 si 10.
-Copiii,ca sa ajungeti pe peronul 9 si 3/4 trebuie sa fugiti cu carucioarele prin zidul acesta.-spune tata.
-Care intra primul?-intreb eu.
-Poti sa intri tu si dupa eu.-spune Harry.
-Ok.
Imi e frica...Respir,expir si dupa prind bine manerele caruciodului si fug prin zid cu ochii inchisi si dintr-o data ajung pe un peron complet diferit si vad un semn urias cu platforma 9 si 3/4. Si dintr-o data Harry si ai mei ajung si ei.Ne luam la revedere de la ai mei si urcam in tren.
-Pa,mami!Pa,tati!-spun eu si ii imbratisez.
-La revedere,domnule si doamna Granger!
Urcam in tren si intram in primul compartiment gol pe care il gasim.Dupa cateva minute un baiat cu par roscat aprins si caprui intra la noi in compartiment.
-Va deranjeaza daca stau cu voi?-intreaba baiatul.
-Nu,intra!Eu sunt Hermione Granger,iar el e Harry Potter.
-Acel Harry Potter?-intreaba baiatul cu aceasi expresie pe care am avut-o si eu.
-Da.-zice Harry dupa care ii arata semnul pe care se vede ca si-l dorea sa il vada.
-Waa..Am uitat sa ma prezint..Eu sunt Ron Weasly.
-Incantati!
Pe langa compartinentul nostru trece baiatul blond cu ochii cenusi care se uita cu dispret la Harry si Ron,dar la mine parca

DifferentWhere stories live. Discover now