Bir şey diyemeden bindim arabasına
Bu çocuk ne ya hemen bir kıskanmalara başladı.
Arabayı çalıştırdı ben de kendimi tutamayıp.
" Korkut ne yapmaya çalışıyosun sen!! Amacın ne? "
" Sana ne yapsak yaranıcaz Melis "
" Sen bana bir şey yapma tamam mı "
Bir şeye demedi döndü önüne. Bir şey diyeceğim bu çocuk benle yaşıt nasıl araba kullanıyor??
Saat : 18.10
Arayan: En Best
" Efendim Zeynep "
" Kanka nerdesin? Beni de yalnız bıraktın zaten burada "
" Şu ukala beyefendi var ya hani. O beni götürüyor. Tabi nereye götürüyor ? Orasını bende bilmiyorum."
" Ben bir kafe de Bora yla oturuyorum. "
" Bora mı? "
" Aynen kanka karşılaştık olaylar anlatıyor. Sana haber veririm birlikte geçeriz olur mu? "
" Tamam kanka bay " dedikten sonra telefonu kapattım.
Korkut ' a dönerek " Sen beni nereye götürüyorsun ya!! "
" Süprizz " dedi gülerek.
Onu takmadan kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye başladım. Hala düşünüyorum da Bora ne yaptın sen yaa ne yaptın?
" Geldik Melis " dedi ciddiyetle.
Arabadan indi. Bende arkasından indim. Issız bir yerdeydik ilerde küçük bir kulübe vardı. Oraya doğru ilerledi ben de peşine takıldım.
" Hadi hızlı biraz!! Mazallah kurda kuşa yem olursun sen şimdi " dedi kikirdeyerek.
" Fazla komiksin Korkut ya geliyorum işde yavaş " dedim ve kendimi yerde buldum.
Gülüyordu. " Korkut ciddi anlamda canım acıyor gülme! "
" Ya kalk işde Melis bir şey olmaz. "
" AaAaAaA " diye cırladım ama ciddi anlamda canım çok yanıyor. Korkut hemen arkasını dönüp yanıma geldi , hızlı adımlarla. " Bir an şaka yaptın zannettim kusura bakma. "
Cevap veremedim beni ayağı kaldırmaya çalıştı. " Acıyorr kalkamıyorum ya yavaşşş!! " dedim
" Tamam sakin ol Melis kızma " dediği anda kucağına aldı ve kulübeye doğru ilerledi.
İçeri girdik. " Benim acilen Zeynep i aramam lazım Korkut telefonum arabada kaldı çantamı getirir misin? "
Bir şey demeden çıktı.
Vaay Korkut ' u da adam ettik. Tabi ki bir şaka , aslında iyi çocuk of neyse Melis bir sus ya dedi iç ses şuan cidden şizofren olduğuma kanaat getirdim.
Bunları düşünürken gelmişti bile " Getirdim "---" Saol " dedim kısık bir sesle telefonumu açıp , Zeynep ' i aradım.
Aranan: En Best
" Alo "
" Zeynep kanka ben dağ başın da bir yerdeyim. " dedim gülerek dağ başında telefon nasıl çeker derseniz, TURKCELL reklam yapıyım biraz falan neyse saçmalamadan konuya geçelim.
Oradan Korkut atlayarak " Söyle de buraya gelsin. " Okey işareti yaparak hemen ekledim.
" Kanka sende gel buraya beni bu yabaniyle bırakma " dedim yalvarırcasına
Korkut oradan bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
" Kanka ben nasıl geliyim oraya. Haa tamam adres ver gelirim ben "
Adresi verip telefonu kapattım , adres derken yol tarifi yoksa buranın adresi nasıl verilebilir.
" Korkut benim yanımda hiç kıyafet yok ki "
" Alt tarafı yarın dönicez bir şey olmaz "
" Yarın günlerden ne ki ? " dedim gülümseyerek
" Pazar " dedi sadece
" Off o değilde benim ayağım bayağı arıyor ya onu napcaz " dedim kısık sesle
" Bekle şurada bez falan vardı buz da koyarız , bir şey olmaz hem incinmiştir merak etme. "
Yaa buu çocuk düşünceli biri aslında da ama bazen aşırı egolu olmuyo mu sizcede??
Ardından gelip ayağımdaki botu çıkarıp şişen yere buz koydu tabi biraz inledim.
Gözümü sımsıkı kapatıp dudağımı ısırıyorum ama abartmıyorum canım çok yanıyor gerçekten.
Ardından Korkut gelip burnuma öpücük konudurup " Çok mu acıdı? " dedi. Gözümü açtım ve gerçekten çok dipdibeydik. Gözlerimin içine bakarak " Şımarma " diyip kalktı.
Pardon naptım sanki ya ben
Arkakasını dönüp sırıttı. Göz devirip koltuğa uzandım. O sırada pencereden bir ışık vurdu. Doğrulup pencereden dışarı baktım.
Arabadab inen Zeynep ' ti ama yanındaki kimdi hala anlayamadım. Ayağıda kalkamıyorum zaten. Korkut kapıyı açtı.
" Vayy kardeşim benimmm be uzun zamandır görüşemiyorduk. " dedi bir erkek tanımadım ilk defa duydum çok garip.
Zeynep " Siz tanısıyormuydunuz ya "
" Ne diyorsun çocukluk arkadaşım o benim " dedi Korkut tatlı bir gülümsemeyle
İçeri girdiler.
Oha bu çocuk kim cidden taş bir şey bu.
" Selam ben Akın "
" Selam ben de Melis "
" Memnun oldum Melis " dedi gülümseyerek
" Bende " dedim aynı şekilde bir gülümsemeyle
Zeynep yanıma gelip.
" Kanka bu bahsettiğim çocuk hani gördüm falan diye işte bu o işde , kafede geldi yanıma Merhaba falan tanıstık. "
" Yuh Zeynep kafede tanıştığın bir çocuğun arabasına binip buraya geldin. Vay iyi cesaret de kanka bilemedim şimdi "
" Nolacak kanka hem eniştemin kankası çıktı. "
Konuştuklarımıza kulakmisafiri olan Korkut ve Akın birbirlerine bakıp kendilerini gülmemek için zor tuttular.
Bağırarak. " Enişte mi asla saçmala Zeynep " dedim ve koltuğun başına kafamı dayayıp yatmaya devam ettim.
Telefonum çaldı.
Arayan: Dad~
Evet okuyucukarım bir bölümün daha sonundayız bana göre sakin bir bölümdü diğer bölüme güzel şeyler plandım insaalah olur.
Lütfen aşağıya yorum bırakmayı ve yıldızları doldurmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum💞💞
Ve üst kısma fotograf koyamıyorum.
Multi: Melis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ #wattys2017
أدب المراهقينAşk alevlenecek mi ? Yoksa her şey tam tersine mi? Bitmiş birşey alevlenecek de bu hikaye de herkes yanacak mı? Her gün yazdım günlüğümü, yazmaya da devam edeceğim. Ama ne oldu bu günlük sayesinde prensimin zararına uğradım. Bu beni öyle yık...