Položila jsem si hlavu do dlaní a hlasitě vydechla, když jsem si vyslechla co všechno se včera stalo. Promnula jsem si oči a silně se kousla do rtu. "T-to.. Nemůže být pravda.." Zašeptala jsem si pro sebe nevěřícným tónem.
"Princezno, z toho si nic nedělej. On ti to jistě rád odpustí. Je to přeci jen tvůj brácha." Jeho teplá ruka mě hladila po zádech zřejmě ve snaze mě utěšit. Podívala jsem se na něj. "Půjdeme za ostatníma ano? K obědu je pizza. A z tvé snídaně se klidně může stát večeře, v lednici to vydrží. Myslím.." Zasmál se nervozně Hobi.
K nám na postel skočilo trdlo které přes celý dům křičelo "Jíííííííídlooooooo je tuuuuuuuuuuuu." Protočila jsem nad tím očima a podívala se na něj.
"Tae. Ticho." Zamračil se Hobi a snažil se ho dostat z postele. Přišlo mi to pozřelé, musí na to být od něj přece zvyklí. Oba se chovali tak.. Zvláštně. Než se Tae úplě zastavil a otevřel rty v údivu.
"ON JÍ O TO CHTĚL POŽÁDAT!" Doslova zaječel Tae přes celý dům. Poposedla jsem si dál a přihmouřila oči. Během pár vteřit tu byli všichni. Začali se hádat, jestli by TO bylo fér.
"Dost. O čem to sakra mluvíte?" Založila jsem si ruce na prsou a sledovala je. A najednou všichni mlčeli. Ježiši marjá.
"No.. Ehm.. Jungkook bude a maturovat no a.. Potom bude jeden ples na kterým budeme, my no a.. My tam budeme a všichni chceme tebe jako partnerku.." Dostal ze sebe RapMon. Jako chlupatá deka, fakt. Znalecky jsem kývla.
"A co je špatného na tom, že mě chtěl pozvat Hobi? Vaše chyba že jste si mě nenastěhovali k sobě a neměli tak možnost se mnou být hned od probuzení." Pokrčila jsem rameny a všechny si je prohlídla.
"No, jde o to, že my se shodli na jednom z nás, komu se nejvíc líbíš, že tě pozve. Jenže Hobi to není." Poslední větu zavrčel, jakoby naštvaným tónem.
"A který z vás to je?" Prstem jsem na ně ukázala a zvedla jedno obočí.
"To ti neřekneme. Ty si musíš vybrat sama." Usmál se na mě Jimin. Bylo vidět jak čeká že si vyberu jeho. Zasmála jsem a pokroutila nad tím hlavou.
"Tohle j absurdní. Máte se snažit vy, ne já. V tom je potom to kouzlo plesu. Když holku pozve kluk, od kterého by to nečekala. Ne že holka bude zvát kluka. Ale dobře, já mám vybráno. Myslím si, že můj UB se má na co těšit." Zaculila jsem se a zvedla se. Z kufru jsem si vzala své věci a hygienu a odešla jsem hledat koupelnu. Ani jsem nevyšla z ložnice a už jsem slyšela jak se dohadují o tom, kdo zavolá Suhovi. Sotva jsem za sebou zavřela dveře v koupelně, dveře se opět rozlétly dokořán.
"Jako scéna z polednice.. Klika cvakla, dveře letí, táta vchází do dveří.." Zasmála jsem a objala Taeho který mi zřejmě pokoušel zlámat kosti svým pevný objetím. No jo, tak se už asi dopátrali tomu s kým půjdu na ples. Bude to událost roku, tomu věřím..
ČTEŠ
Removal! [EXO, BTS]
FanfictionVšechno bylo aspoň polovičně báječné. Tři kamarádky které by bez sebe nedaly ani ránu. Proto si mysleli že přestěhování k bratrovi jedné z nich bude dobré nápad. Ale co když všechny mýlily a stěhování bude mít efekt motýlích křídel?