Kapitola 1.- ÚVOD DO MÉHO ŽIVOTA
,,Ne." Řekla jsem a otočila se proti svým pronásledovatelům. Ve stejnou chvíli, kdy jsem to vyslovila mnou projela a vzedmula se zvláštní vlne energie. Z ruky my vyšlehl blesk a oba mé protivníky odhodil několik metrů zpět.
----------------------------------------------------
Jmenuji se Tempestatis. Tempestatis Marie Nováková a pocházím ze sirotčince na kraji města Tornade. Tornade leží v České republice a má něco okolo 20000 obyvatel. Mě samotné je 16 let a jsem adoptovaná. Před více než patnácti lety mě kdosi nechal v košíku s dečkou a kusem papíru na kterém bylo napsáno pouze moje jméno před dveřmi sirotčince. Při vyklepávání deky se našlo i pár stovek
korun. V sirotčinci jsem vydržela pouze dva roky, na které si moc nepamatuji. Poté se mě ujali moji adoptivní rodiče Michael a Veronika Novákovi. Do svých šestnácti let jsem byla docela normální holaka, až na pár zvláštností.
1) Vždy jsem milovala bouřku. Pokaždé když přišla radovala jsem se a poskakovala jako malé dítě. S bouřkou souvisí i moje druhá zvláštnost.
2) Tak s tímto si moje okolí nikdy nevědělo rady. Když přišla bouře, moje vlasy dostaly šedý nádech. Jakmile dorazla v plné síle, stala se z této barvy ocelově modro-šedá. Když zkončila, zvláštnost byla ta tam a vlasy jsem měla zpět ve své tradiční lesklé hnědé.
3) Mezi moje oblíbená zvířata patří buřňák (thunderbird)- dravec, který podle pověr vyvolává svým letem bouři a kočka. Sama jednu ruskou modrou kočku mám a říkám jí Malina. Opravdu se mě neptejte jsk jsem na tohle jméno přišla, jelikož to sama nevím.
4) Nikdy jsem si nebyla schopna najít nejlepšího kamaráda nebo kamarádku, se kterým bych měla hodně společných vlastností. V normálním případě jsem tichá a klidná, avšak když se rozčilím a naštvu není radno se ke mě přibližovat. A samota? Pro mě velice dobrá záležitost. Pro většinu lidí asi nudná, někdy až depresivní záležitost, ale já si jí doslova užívám. Uklidním se, proberu a protřídím své myšlenky. Nemám potřebu se s nikým dlouho vybavovat.
5) Mám docela velké spodní špičáky
6) Můj styl. Všeobecně. Liším se od ostatních vzhledem, ale i oblékáním. Miluji tmavé až černé oblečení a šátky. Dále knihy narozdíl od filmů k nim mám velice kladný vztah. ---
YOU ARE READING
Bouře
FantasyTempestatis byla do svých šestnácti let (skoro) normální holka... Pak se však stala událost, která jí změnila život, ale i pohled na svět.